eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górabieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - Rejon II Zachodni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12714

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zielona Góra: bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - Rejon II Zachodni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Krzysztof Urbaniak, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta, pokój 404,, Agata Olkuśnik, Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068- 456444. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych ulic, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - Rejon II Zachodni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zadania obejmuje bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych 1) Ręczne zbieranie nieczystości z trawników : zebranie nieczystości (śmieci, papiery, butelki, itp.), załadunek na środek transportu , dowiezienie i przyjęcie na wysypisko z utylizacją zebranych nieczystości. cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko zebranych nieczystości z pow. 1 ha. 2) Oczyszczanie opasek i nawierzchni ulepszonych : oczyszczanie ręczne nawierzchni betonowej, z kostki oraz krawężników, załadunek na środki transportu , odwiezienie i przyjęcie na wysypisko z utylizacją zebranych zanieczyszczeń (piasku, chwastów, itp.), cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko zebranych nieczystości z pow. 1 ha. 3) Koszenie trawników: skoszenie trawy (teren płaski i skarpy), wygrabienie skoszonej trawy, załadunek na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu, transportu i przyjęcia na wysypisko zgrabionej trawy pochodzącej ze skoszenia 1ha trawnika. 4) Grabienie liści z trawników: wygrabienie jesienne i wiosenne liści z trawników i skupin krzewów, załadunek na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko liści wygrabionych z pow. 1 ha. 5) Odchwaszczanie ciągów pieszych: ścięcie darni i chwastów z płyt chodnikowych, załadunek ściętych chwastów na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko z pow.1ha. 6) Zamiatanie ciągów pieszych: zamiecenie przy użyciu zamiatarki mechanicznej placów i chodników przyległych do utrzymywanych terenów zieleni oraz schodów ręcznie, załadunek zmiecionego piasku i innych nieczystości na środki transportu, wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko nakład pracy na 1 ha pow. 7) Oczyszczenie terenu z odpadów budowlanych, gruzu, śmieci, załadunek na środek transportu, wywóz i przyjęcie na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko. cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko, za 1m3. 8) Zakładanie trawników z rolki : wykonanie koryta na gł.10cm, załadunek ziemi na środki transportu, wywóz ziemi na wysypisko, dowiezienie ziemi żyznej gr. 10cm i założenie trawnika z rolki, nakład pracy na 100m2, cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu , materiału i przyjęcia na wysypisko. 9) Cięcie żywopłotów: przycięcie pędów jednorocznych i zdrewniałych, zebranie ściętych gałęzi, załadunek na środek transportu, wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko odpadów ze ścięcia 1 m2 żywopłotu. 10) Sadzenie krzewów liściastych: sadzenie krzewów w doły o średnicy 30 cm, z pełną zaprawą ziemią urodzajną, podlaniem; cena obejmuje robociznę, zakup i dowóz ziemi urodzajnej, bez kosztu zakupu krzewów, nakład pracy na 1szt krzewu. 11) Sadzenie drzew liściastych ozdobnych formy piennej: sadzenie drzew w doły o średnicy 70 cm, na terenie płaskim w gruncie kat. I-II, w doły o śr. 70 cm, z zaprawą ziemią urodzajną do połowy głębokości, podlaniem ; cena obejmuje robociznę, zakup i dowóz ziemi urodzajnej, bez kosztu zakupu drzew, nakład pracy na 1 szt. drzewa. 12) Podlewanie drzew, krzewów i kwiatów : nabranie wody z punktu poboru wody do zbiornika o pojemności minimum 1000 l , podlanie drzew, krzewów i kwiatów, cena obejmuje robociznę , pracę sprzętu, załadunek i transport , bez kosztów zakupu wody, nakład pracy na 1 kurs. 13) Odmładzanie drzew: prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą - wycięcie piłą motorową suchych i połamanych gałęzi, z wykorzystaniem drabiny lub podnośnika montażowego samochodowego hydraulicznego (zależnie od wielkości drzewa), zebranie odpadów w stosy; wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko, cena obejmuje robociznę , pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na wysypisko, drewna na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi na wysypisko, nakład pracy na 1szt. drzewa. 14) Ścinka drzew oraz frezowanie pnia : odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia opuszczenie ich na linach, ścinka głównych pędów, konarów i części pnia za pomocą podnośnika montażowego samochodowego hydraulicznego, pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, ułożenie konarów w stosy, wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko. Frezowanie pnia drzewa na głębokość od 10cm do 30 cm. wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko, cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi oraz karpy korzeniowej na wysypisko, drewna na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi i karpy korzeniowej na wysypisko, nakład pracy na 1szt drzewa. 15) Prace interwencyjne: polegające na usuwaniu z dróg i ulic wszelkiego rodzaju nieczystości tj. szkła, pisaku, gruzu, rozjechane przez samochody zwierząt i itp. z terenu miasta , zgłoszone przez Policję, Straż Pożarną, Zarządzanie Kryzysowe oraz Zamawiającego. Prace wykonywane są w dni wolna od pracy, oraz święta i w dni robocze od godz. 1500 do godz. 600 , cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek , transport i przyjęcia na wysypisko, nakład pracy na 1 godz. 16) Inne prace wg potrzeb np: zakup krzewów, kwiatów i drzew, drobne naprawy instalacji drewnianych przy krzewach winorośli oraz uzupełnienie palików przy drzewach, wykonywanie oprysków chemicznych na chwasty i itp. 17) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dyspozycyjnością w przypadku pilnej potrzeby wykonania prac, których konieczność przeprowadzenia powstanie w razie wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej zdarzeń (np. wywrócenie się drzewa), zgłoszonych przez Policję, Straż Pożarną, Zarządzanie Kryzysowe oraz Zamawiającego na wskazaną w ofercie z imienia i nazwiska osobę oraz nr telefonu. Termin rozpoczęcia pilnych do wykonania prac nieprzewidzianych wcześniej oraz prac opisanych w punkcie 3.15, zgłoszonych przez osoby, o których mowa wyżej nastąpi w terminie 1 godziny od zgłoszenia. WYKAZ TERENÓW ZIELONYCH W PASACH DROGOWYCH Rejon II - Zachodni Lp. Nazwa obiektu ulicy Pow. trawników /m2/ Pow. żywopłotów /m2/ Rejon II- Zachodni 1. Fabryczna 1065 2. Aleja Wojska Polskiego do ul. Świerkowej 57 911/3200 3. Francuska 3 553 4. Jacka Malczewskiego 1 557 5. Braci Gierymskiech 400 6. Leona Wyczółkowskiego 1280 7. Długa 1017 8. 1 Maja 225 9. Dąbrówki 3 386 10.Łużycka 13 335/ 350 11. Krośnieńska 1132 12. Stefana Wyszyńskiego 15 205/1 290 13. Wiśniowa 1 987/137 14. Moniuszki 777 15. Botaniczna 13 143/1500 16. Jerzego Waszczyka 2291 17. II Armii 7 280 18. Ptasia 768 19. Tadeusza Zawadzkiego \Zośki 2 274 20. Zachodnia 128 21. Świętych Cyryla i Metodego 625 22. Ogrodowa 1206 23. Jana Kilińskiego 2935 24. Jaskółcza 1547 25. Piastowska 570 26. Bartosza Głowackiego 1095 27. Nowojędrzychowska 1207 28. Kąpielowa 3287 29. Kazimierza Funka 650 30.parking przy Aleja Wojska Polskiego 1495 31. parking przy Wiśniowej 868 32. parking przy Kraljevskiej 2086 33. parking przy Budziszyńskiej 242 34. parking przy Francuskiej 1440 35. parking przy Pionierów Zielonej Góry 3730 Razem 151 515/6 477 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Realizacja zadania obejmuje bieżące utrzymanie terenów zielonych w pasach drogowych 1) Ręczne zbieranie nieczystości z trawników : zebranie nieczystości (śmieci, papiery, butelki, itp.), załadunek na środek transportu , dowiezienie i przyjęcie na wysypisko z utylizacją zebranych nieczystości. cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko zebranych nieczystości z pow. 1 ha. 2) Oczyszczanie opasek i nawierzchni ulepszonych : oczyszczanie ręczne nawierzchni betonowej, z kostki oraz krawężników, załadunek na środki transportu , odwiezienie i przyjęcie na wysypisko z utylizacją zebranych zanieczyszczeń (piasku, chwastów, itp.), cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko zebranych nieczystości z pow. 1 ha. 3) Koszenie trawników: skoszenie trawy (teren płaski i skarpy), wygrabienie skoszonej trawy, załadunek na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu, transportu i przyjęcia na wysypisko zgrabionej trawy pochodzącej ze skoszenia 1ha trawnika. 4) Grabienie liści z trawników: wygrabienie jesienne i wiosenne liści z trawników i skupin krzewów, załadunek na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko liści wygrabionych z pow. 1 ha. 5) Odchwaszczanie ciągów pieszych: ścięcie darni i chwastów z płyt chodnikowych, załadunek ściętych chwastów na środek transportu i wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko z pow.1ha. 6) Zamiatanie ciągów pieszych: zamiecenie przy użyciu zamiatarki mechanicznej placów i chodników przyległych do utrzymywanych terenów zieleni oraz schodów ręcznie, załadunek zmiecionego piasku i innych nieczystości na środki transportu, wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko nakład pracy na 1 ha pow. 7) Oczyszczenie terenu z odpadów budowlanych, gruzu, śmieci, załadunek na środek transportu, wywóz i przyjęcie na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia odpadów na wysypisko. cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko, za 1m3. 8) Zakładanie trawników z rolki : wykonanie koryta na gł.10cm, załadunek ziemi na środki transportu, wywóz ziemi na wysypisko, dowiezienie ziemi żyznej gr. 10cm i założenie trawnika z rolki, nakład pracy na 100m2, cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu , materiału i przyjęcia na wysypisko. 9) Cięcie żywopłotów: przycięcie pędów jednorocznych i zdrewniałych, zebranie ściętych gałęzi, załadunek na środek transportu, wywóz na wysypisko; cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu , transportu i przyjęcia na wysypisko odpadów ze ścięcia 1 m2 żywopłotu. 10) Sadzenie krzewów liściastych: sadzenie krzewów w doły o średnicy 30 cm, z pełną zaprawą ziemią urodzajną, podlaniem; cena obejmuje robociznę, zakup i dowóz ziemi urodzajnej, bez kosztu zakupu krzewów, nakład pracy na 1szt krzewu. 11) Sadzenie drzew liściastych ozdobnych formy piennej: sadzenie drzew w doły o średnicy 70 cm, na terenie płaskim w gruncie kat. I-II, w doły o śr. 70 cm, z zaprawą ziemią urodzajną do połowy głębokości, podlaniem ; cena obejmuje robociznę, zakup i dowóz ziemi urodzajnej, bez kosztu zakupu drzew, nakład pracy na 1 szt. drzewa. 12) Podlewanie drzew, krzewów i kwiatów : nabranie wody z punktu poboru wody do zbiornika o pojemności minimum 1000 l , podlanie drzew, krzewów i kwiatów, cena obejmuje robociznę , pracę sprzętu, załadunek i transport , bez kosztów zakupu wody, nakład pracy na 1 kurs. 13) Odmładzanie drzew: prześwietlenie koron drzew z zasmarowaniem ran smołą sadowniczą - wycięcie piłą motorową suchych i połamanych gałęzi, z wykorzystaniem drabiny lub podnośnika montażowego samochodowego hydraulicznego (zależnie od wielkości drzewa), zebranie odpadów w stosy; wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko, cena obejmuje robociznę , pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi na wysypisko, drewna na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi na wysypisko, nakład pracy na 1szt. drzewa. 14) Ścinka drzew oraz frezowanie pnia : odcięcie piłą mechaniczną gałęzi, konarów i części pnia opuszczenie ich na linach, ścinka głównych pędów, konarów i części pnia za pomocą podnośnika montażowego samochodowego hydraulicznego, pocięcie pnia na odcinki dogodne do transportu, ułożenie konarów w stosy, wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko. Frezowanie pnia drzewa na głębokość od 10cm do 30 cm. wywóz gałęzi na wysypisko, drewna na wyznaczone przez Zamawiającego składowisko, cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek i transport gałęzi oraz karpy korzeniowej na wysypisko, drewna na składowisko oraz koszt przyjęcia gałęzi i karpy korzeniowej na wysypisko, nakład pracy na 1szt drzewa. 15) Prace interwencyjne: polegające na usuwaniu z dróg i ulic wszelkiego rodzaju nieczystości tj. szkła, pisaku, gruzu, rozjechane przez samochody zwierząt i itp. z terenu miasta , zgłoszone przez Policję, Straż Pożarną, Zarządzanie Kryzysowe oraz Zamawiającego. Prace wykonywane są w dni wolna od pracy, oraz święta i w dni robocze od godz. 1500 do godz. 600 , cena obejmuje robociznę, pracę sprzętu, załadunek , transport i przyjęcia na wysypisko, nakład pracy na 1 godz. 16) Inne prace wg potrzeb np: zakup krzewów, kwiatów i drzew, drobne naprawy instalacji drewnianych przy krzewach winorośli oraz uzupełnienie palików przy drzewach, wykonywanie oprysków chemicznych na chwasty i itp. 17) Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dyspozycyjnością w przypadku pilnej potrzeby wykonania prac, których konieczność przeprowadzenia powstanie w razie wystąpienia nieprzewidzianych wcześniej zdarzeń (np. wywrócenie się drzewa), zgłoszonych przez Policję, Straż Pożarną, Zarządzanie Kryzysowe oraz Zamawiającego na wskazaną w ofercie z imienia i nazwiska osobę oraz nr telefonu. Termin rozpoczęcia pilnych do wykonania prac nieprzewidzianych wcześniej oraz prac opisanych w punkcie 3.15, zgłoszonych przez osoby, o których mowa wyżej nastąpi w terminie 1 godziny od zgłoszenia. WYKAZ TERENÓW ZIELONYCH W PASACH DROGOWYCH Rejon II - Zachodni Lp. Nazwa obiektu ulicy Pow. trawników /m2/ Pow. żywopłotów /m2/ Rejon II- Zachodni 1. Fabryczna 1065 2. Aleja Wojska Polskiego do ul. Świerkowej 57 911/3200 3. Francuska 3 553 4. Jacka Malczewskiego 1 557 5. Braci Gierymskiech 400 6. Leona Wyczółkowskiego 1280 7. Długa 1017 8. 1 Maja 225 9. Dąbrówki 3 386 10. Łużycka 13 335/350 11. Krośnieńska 1132 12. Stefana Wyszyńskiego 15 205/1 290 13. Wiśniowa 1 987/137 14. Moniuszki 777 15. Botaniczna 13 143/1500 16. Jerzego Waszczyka 2291 17. II Armii 7 280 18. Ptasia 768 19.Tadeusza Zawadzkiego \Zośki 2 274 20. Zachodnia 128 21. Świętych Cyryla i Metodego 625 22. Ogrodowa 1206 23. Jana Kilińskiego 2935 24. Jaskółcza 1547 25. Piastowska 570 26. Bartosza Głowackiego 1095 27. Nowojędrzychowska 1207 28. Kąpielowa 3287 29. Kazimierza Funka 650 30. parking przy Aleja Wojska Polskiego 1495 31. parking przy Wiśniowej 868 32. parking przy Kraljevskiej 2086 33. parking przy Budziszyńskiej 242 34. parking przy Francuskiej 1440 35. parking przy Pionierów Zielonej Góry 3730 Razem 151 515/6 477 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 14.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3850.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału, którzy: 1) Posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 2) Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 1 usługi w zakresie utrzymania terenów zielonych tj. zbieranie nieczystości z trawników o pow. 270 ha, koszenie trawników o pow. 30 ha, grabienie liści o pow. 15 ha, odmładzanie (pielęgnacja) oraz wycinka drzew w ilości 80 szt., oczyszczanie opasek lub zamiatanie ciągów pieszych o pow. 1 ha. Wymienione prace odnoszą się do jednego roku kalendarzowego. 3) Dysponują potencjałem technicznym i sprzętem wymaganym do realizacji przedmiotu zamówienia tj.: a Kosiarki spalinowe minimum 5 sztuk, b Samojezdna kosiarka spalinowa silnik o mocy minimum 12 KM - 1 sztuka, c Samochód z przyczepą skrzyniową o ładowności pow. 1 t. - 1 sztuka, d Podnośnik koszowy hydrauliczny o wys. Min. 18m - 1 sztuka e Piła motorowa łańcuchowa - 3 sztuki, f Frezarka do pni drzew - 1 sztuka, g Zamiatarka mechaniczna do zamiatania chodników i placów o masie całkowitej do 4t., pojemniku (koszu) na nieczystości min. - 1m3 oraz szerokością zamiatania od 1400mm do 2500mm - 1 sztuka; 4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia posiadającymi uprawnienia: a minimum jednego pracownika ze średnim wykształceniem ogrodniczym, b minimum dwóch pracowników posiadających aktualne orzeczenia lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy przy użyciu maszyn wywołujących drgania mechaniczne oraz zaświadczenie o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia kursowego dla drwali - operatorów pilarek z zakresu pracy i jej obsługi , zgodnie z § 19 i § 27 Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska , Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 29 listopada 1995r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej. (Dz. U. Nr 147 poz. 716 z 1995r. ) z dnia 18 grudnia 1995r; 5) Wykonawca powinien posiadać zezwolenie odpowiednich organów na transport z terenu Miasta odpadów komunalnych tj. 200201- odpady ulegające biodegradacji, 200202 - gleba i ziemia, 200203 - inne odpady nie ulegajace biodegradacji, 200303 - odpady z czyszczenia ulic i placów - zgodnie z art. 28 ust. 1 i ust. 3 pkt 2 ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.); wykonawca posiadający takie zezwolenie uzyskane poza Miastem Zielona Góra powinien przedłożyć uzyskane w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze potwierdzenie gotowości przyjęcia odpadów na komunalną kompostownie odpadów w Raculi - art. 9 ust. 2 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.), Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 -z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do specyfikacji; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do specyfikacji; 6) projekty umowy wg załącznika Nr 10 do specyfikacji; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 8 do specyfikacji na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.3 specyfikacji; 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do specyfikacji- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.2 specyfikacji; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 9 do specyfikacji- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4 specyfikacji; 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.4 specyfikacji; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 14) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 15) dokładnie wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową (netto) przedmiotu zamówienia ( w polskich złotych do dwóch miejsc po przecinku) na formularzu wg załącznika nr 4 do specyfikacji; 16) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 17) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl. Opłata: 9,2 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie papierowej w siedzibie zamawiającego nr pokoju 404 (tel. 068- 456424) osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 9,20zł W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę specyfikacji pocztą, należy dokonać opłaty za specyfikację powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w wysokości 10,90 zł. na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie specyfikacji należy przesłać na numer fax 068- 456 44 55 wraz z potwierdzeniem wplaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2007 godzina 11:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.02.2007, godzina 11:45, Sala 109, Urząd Miasta Podgórna 22.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.