eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 i budynku usytuowanego w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, w którym swoją siedzibę ma Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Nowy Sącz: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 i budynku usytuowanego w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, w którym swoją siedzibę ma Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych
Numer ogłoszenia: 127165 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, ul. Pijarska, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4438900, 4482146, fax 018 4482146.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 i budynku usytuowanego w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, w którym swoją siedzibę ma Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i montaż mebli do pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Nowym Sączu przy ul. Pijarskiej 3 i budynku usytuowanego w Mszanie Dolnej przy ul. Fabrycznej 6, w którym swoją siedzibę ma Zamiejscowy Wydział Ksiąg Wieczystych ZESTAWIENIE MEBLI DO BUDYNKU ZAMIEJSCOWEGO WYDZIAŁU KSIĄG WIECZYSTYCH W MSZANIE DOLNEJ - Szafa aktowa 52 x 100 x 215 -12 szt. 1a - Szafa aktowa z witryną 52 x 100 x 215 -10 szt. 1b - Szafa aktowa 52 x 100 x 110 - 8 szt. 1c - Szafa aktowa 52 x 100 x 175 - 1 szt. 1e - Szafa aktowa 35 x 100 x 215 - 2 szt. 1f - Szafa ubraniowa 80 x 60 x 215 - 8 szt. 1g - Szafa aktowa 70 x 60 x 215 - 1 szt. 1 - Szafka socjalna 40 x 60 x 75 - 8 szt. Ap - Biurko typ A - prawe 150 x 170 x 75 - 6 szt. Al - Biurko typ A - lewe 150 x 170 x 75 - 4 szt. C - Biurko typ C 125 x 160 x 75 - 2 szt. D - Biurko proste 125 x 60 x 75 - 3 szt. E - Stolik do odkładania akt 65 x 180 x 75 - 1 szt. F - Stolik 70 x 70 x 75 - 2 szt. G - Dostawka półokrągła do biurka 100 x 50 x 75 - 1 szt. H - Dostawka do biurka 100 x 70 x 75 - 1 szt. I - Stół migracyjny 50 x 200 x 75 - 1 szt. J - Lada sekretariatu 60 x 180 x 90 - 1 szt. K - Stół do czytania akt 80 x 330 x 75 - 1 szt. Ks - Szafka - stolik pod ksero 70 x 60 x 60 - 2 szt. L - Regał do pomieszczenia porządkowego 60 x 120 x 215 - 2 szt. - Kontenerek do pomieszczenia dziennika podawczego 60 x40 x 55 1 szt. - Fotel obrotowy sędziów refer. i kierownika skórzany 4 szt. - Foteliki biurowe zwykłe - skórzane w stylu fotela 5 szt. - Krzesła obrotowe biurowe ergonomiczne - obicie z tkaniny 11 szt. - Foteliki biurowe zwykłe - obicie z tkaniny 10 szt. - Listwy odbojowe w pom. biurowych w kolorze mebli o szer. 30cm 90 mb. KORYTARZE M - Ławki poczekalni wg projektu 150 x 50.5 x 94.5 6 szt. - Stolik wg stylistyki ławek 60 x 50 x 64h 2 szt. - Stolik wg stylistyki ławek 80 x 50 x 64h 1 szt. POKÓJ SOCJALNY - Zestaw mebli kuchennych wraz ze zlewozmywakiem i lodówką 1 kpl. - Stolik do spożywania posiłków 80 x 90 x 75 1 szt. - Krzesła kuchenne o powierzchni zmywalnej 3 szt. POKÓJ PRZEWODNICZĄCEGO - I Piętro pok. 2.1. 1D - Szafa aktowa 52 x 100 x 215 4 szt. 1DW - Szafa aktowa z witryną 52 x 100 x 215 3 szt. BD - Biurko typu B 205 x 175 x 75 1szt. AD - Biurko typu A 150 x 170 x 75 1szt. 2D - Szafka socjalna 40 x 60 x 75 1szt. 2DU - Szafka ubraniowa 80 x 60 x 215 1szt. - Fotel przewodniczącego skórzany 2 szt. - Foteliki biurowe zwykłe - skórzane w stylu fotela 5 szt. POMIESZCZENIE OCHRONY W BUD. SO W NOWYM SĄCZU ul. Pijarska 3 - Szafa ubraniowa 60 x 45 x 202 1szt. - Nadstawka 60 x 45 x 50 3szt. - Półka pod klimatyzator 55 x 50 10 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 163770,49 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Technicznych i Realizacji Inwestycji Raba sp. z o.o., ul Drogowców 8, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 163770.49
  • Oferta z najniższą ceną: 163770.49 / oferta z najwyższą ceną: 163770.49
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.