eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie oznakowania pionowego - tymczasowych organizacji ruchu oraz nowych sta³ych organizacji ruchu na terenie miasta Szczecina

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-12

Szczecin: Wykonywanie oznakowania pionowego - tymczasowych organizacji ruchu oraz nowych sta³ych organizacji ruchu na terenie miasta Szczecina
Numer og³oszenia: 127178 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarz±d Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, fax 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonywanie oznakowania pionowego - tymczasowych organizacji ruchu oraz nowych sta³ych organizacji ruchu na terenie miasta Szczecina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie tymczasowych organizacji ruchu na terenie miasta Szczecina zwi±zanych z nastêpuj±cymi imprezami: Dzieñ Junaka , zawody lekkoatletyczne (w tym: Szczeciñska 20-tka, Rajd Magnolii , Mityng skoków o tyczce, piknik tenisowy PKO Open , mecze pi³karskie, zawody lekkoatletyczne), przystanek na bosmana, rocznica przyst±pienia do Unii Europejskiej, powitanie i po¿egnanie ¿o³nierzy, wizyta Prezydenta RP, wizyta Premiera RP, imprezy artystyczne, ¦wiêto Zmar³ych, Dzieñ Niepodleg³o¶ci, Sylwester, 17 grudzieñ, go¶cie Szczecina oraz nowych sta³ych organizacji ruchu. 2. Kod CPV: 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1 3. Zakres zamówienia obejmuje: monta¿, demonta¿ oraz utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym wynajêtego oznakowania w okresie obowi±zywania tymczasowej organizacji ruchu oraz demonta¿ i monta¿ oznakowania pionowego nowych sta³ych organizacji ruchu. Rodzaje us³ug oraz orientacyjny zakres wyszczególnione s± w tabeli 1 za³±cznika nr 1A do SIWZ. 4. Terminy realizacji zamówienia. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania us³ug w ci±gu 24 godzin od otrzymania tymczasowej organizacji ruchu oraz 14 dni od daty protokólarnego przekazania nowej, sta³ej organizacji ruchu. 5. Warunki realizacji zamówienia. 1) wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ zamówienie si³ami w³asnymi - bez udzia³u podwykonawców, 2) wykonawca musi dysponowaæ minimum 2 brygadami roboczymi co najmniej 3 osobowymi, 3) wykonawca zobowi±zany jest montowaæ znaki drogowe w sposób uniemo¿liwiaj±cy ich obrót, 4) wykonawca zobowi±zany jest do odtworzenia istniej±cej nawierzchni w przypadku monta¿u s³upków, barier, itp., 5) w przypadku konieczno¶ci wykonania us³ug zwi±zanych z oznakowaniem pionowym, innych ni¿ wyszczególnione w tabeli 1 za³±cznika 1A do SIWZ wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ zamawiaj±cemu nie mniej ni¿ trzy oferty cenowe zawieraj±ce producentów - dostawców oraz ceny przewidzianych do wbudowania materia³ów, przy czym ceny jednostkowe materia³ów koniecznych dla wykonania powy¿szych us³ug nie mog± byæ wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny bez kosztów zakupu z kwarta³u poprzedzaj±cego okres realizacji zamówienia, okre¶lone w informatorach SEKOCENBUD wydawanych przez O¶rodek Wdro¿eñ Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa PROMOCJA. Wyboru dokona ka¿dorazowo zamawiaj±cy. Us³ugi te wraz z wybranymi materia³ami objête s± warunkami gwarancji okre¶lonymi w umowie. 6) podczas realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca postêpowaæ bêdzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony ¶rodowiska okre¶lonymi w ustawie Prawo Ochrony ¦rodowiska z dn. 27.04.2001 r. Dz. U. nr 62 poz. 627 z dn. 20.06.2001 r. ze zm. (tekst jednolity Dz. U. nr 129 poz. 902 z 2006 r.) oraz ustaw± o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Dz. U. nr 62 poz. 628 ze zm. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r.) z aktami wykonawczymi do ww. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowi±zek w pierwszej kolejno¶ci poddania wszelkich odpadów odzyskowi, a je¿eli z przyczyn technologicznych jest on niemo¿liwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowi±zany jest do przekazania powsta³ych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowi±zany jest udokumentowaæ zamawiaj±cemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zakresu zamówienia. 6. Warunki rozliczania i finansowania zamówienia: 1) zamawiaj±cy nie przewiduje zaliczek i waloryzacji cen jednostkowych oraz stawki roboczogodziny, 2) us³ugi okre¶lone w tabeli 1 oferty cenowej stanowi±cej za³±cznik nr 1A do SIWZ rozliczane bêd± w sposób: iloczyn obmiaru wykonanych i odebranych us³ug oraz cen jednostkowych rycza³towych, zawartych w tej tabeli. 3) w przypadku konieczno¶ci wykonania us³ug z zakresu oznakowania pionowego innych ni¿ wyszczególnione tabeli 1, roboty te rozliczne bêd± kosztorysem powykonawczym sporz±dzonym metod± szczegó³ow± z zastosowaniem wska¼ników do kosztorysowania - r-g podstawowa, Ko, Kz, Z - okre¶lonych w za³±czniku nr 1B do SIWZ. Po wyborze przez zamawiaj±cego producenta - dostawcy materia³ów nowych do oznakowania, wykonawca zastosuje ceny tych materia³ów i pracy sprzêtu, przy czym ceny jednostkowe materia³ów koniecznych dla wykonania powy¿szych us³ug i pracy sprzêtu nie mog± byæ wy¿sze ni¿ ¶rednie ceny bez kosztów zakupu i ¶rednie ceny pracy sprzêtu z kwarta³u poprzedzaj±cego okres realizacji us³ug, okre¶lone w informatorach SEKOCENBUD wydawanych przez O¶rodek Wdro¿eñ Ekonomiczno - Organizacyjnych Budownictwa PROMOCJA. Je¿eli ceny nie zostan± okre¶lone w informatorze, przyjmuje siê ceny wynikaj±ce z dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie zakupu materia³u, pracy sprzêtu. Cena kosztorysowa jest sum±: iloczynów ilo¶ci wykonanych i odebranych jednostek obmiarowych, jednostkowych nak³adów rzeczowych (robocizny, materia³ów, sprzêtu okre¶lonych w katalogach nak³adów rzeczowych) i ich cen oraz doliczonych odpowiednio kosztów po¶rednich, kosztów zakupu materia³ów, zysku, z uwzglêdnieniem podatku od towarów i us³ug - wed³ug formu³y: C = R + M + S + Ko (R + S) + Kz (M) + Z (R + S + Ko) + podatek VAT gdzie: C - cena kosztorysowa R - iloczyn nak³adów rzeczowych robocizny, stawki roboczogodziny, obmiaru M - iloczyn nak³adów rzeczowych materia³ów, ich cen, obmiaru S - iloczyn nak³adów rzeczowych pracy sprzêtu, ich cen, obmiaru K.0 - koszty ogólne liczone od R + S Kz - koszty zakupu materia³ów liczone od M Z - zysk liczony od R + S + Ko 4) p³atno¶æ bêdzie realizowana na podstawie faktury wystawionej po wykonaniu i odbiorze zleconego zakresu us³ug. 5) nale¿no¶æ za wykonane i odebrane us³ugi zostanie op³acona w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi. 7. Zamówienia uzupe³niaj±ce 1) Zamawiaj±cy na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych. 2) Zamawiaj±cy za zamówienie uzupe³niaj±ce uzna zwiêkszon±, w stosunku do za³o¿onej przy szacowaniu warto¶ci zamówienia, warto¶æ wykonywanych przez Wykonawcê tymczasowych oraz sta³ych organizacji ruchu. 3) Warto¶æ zamówienia uzupe³niaj±cego nie mo¿e przekroczyæ 45 % warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.32.90-8, 45.31.62.13-1.

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci 6000 z³. (s³ownie z³otych: sze¶æ tysiêcy) w terminie do dnia 20.06.2008 r. do godziny 08:30. Decyduje data wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone: 1) w pieni±dzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddzia³ w Szczecinie 83124038131111000043844416, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej (z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci - w kasie ZDiTM, pokój nr 19, parter (po wcze¶niejszym zarejestrowaniu dokumentu w Biurze Obs³ugi Interesantów, pok. 30, parter). 3) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiaj±cego w przypadku gdy: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia, 5) spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dodatkowe: a) dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, je¿eli wyka¿e minimum: - 2 brygady robocze co najmniej 3 osobowe, w tym w ka¿dej brygadzie 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia do kierowania ruchem (³±cznie 2 osoby z uprawnieniami), oraz - 1 osobê - kierownika do koordynowania ca³o¶ci± wykonywanych prac, posiadaj±c± uprawnienia sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania pracami drogowymi oraz ¿e osoba ta wpisana jest na listê w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. b) wykonali (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych równie¿ wykonuj±) nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie prace podobne do objêtych przedmiotem zamówienia. Za prace podobne zamawiaj±cy uzna: us³ugi w zakresie oznakowania pionowego dróg o ³±cznej warto¶ci min 200.000 z³ brutto. c) dysponuj± nastêpuj±cym sprzêtem: - 2 samochody skrzyniowe, - 1 agregat pr±dotwórczy, - 1 agregat spawalniczy przewo¼ny, - elektronarzêdzia (wiertarka z osprzêtem, szlifierki k±towe, m³otkowiertarki). d) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, je¿eli suma ubezpieczenia wynikaj±ca z polisy lub innego dokumentu nie bêdzie ni¿sza 500.000,- z³.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej siwz: a) o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. b) o spe³nianiu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku sk³adania oferty wspólnej w.w. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólna. 2) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci), wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. 3) Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadaj± wymagane uprawnienia tj uprawnienia do kierowania ruchem, uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania pracami drogowymi oraz aktualny wpis tej osoby na listê w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 5) Wykaz wykonanych, (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych równie¿ wykonywanych) us³ug (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± sk³adaj± jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie. 6) Wykaz sprzêtu wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do niniejszej siwz. W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 7) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokumenty sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Warunek wysoko¶ci sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony je¿eli wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie. 2. Ponadto wykonawcy maj± do³±czyæ do oferty nastêpuj±ce dokumenty: 1) ofertê cenow± zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 siwz; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 2) wykaz wska¼ników do kosztorysowania na za³±czniku nr 1B do siwz; W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument 3) odpowiednie pe³nomocnictwa; Tylko w sytuacjach okre¶lonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (Rozdzia³ III pkt 1 siwz) 4) o¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do siwz wskazuj±ce ¿e wykonawca: a) podczas realizacji przedmiotu zamówienia postêpowaæ bêdzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony ¶rodowiska okre¶lonymi w ustawie Prawo Ochrony ¦rodowiska z dn. 27.04.2001 r. Dz. U. nr 62 poz. 627 z dn. 20.06.2001 r. ze zm. (tekst jednolity Dz. U. nr 129 poz. 902 z 2006 r.) oraz ustaw± o odpadach z dnia 27.04.2001 r. Dz. U. nr 62 poz. 628 ze zm. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r.) z aktami wykonawczymi do ww. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Zarz±d Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie ul. Klonowica 5, 71 - 241 Szczecin pok. 305.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w ZDiTM w Sekretariacie Zarz±du Dróg i transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, piêtro III, w terminie do dnia 20.06.2008 r., do godz. 08:30..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.