Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Częstochowa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 127185 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie , ul. gen. Józefa Hallera 1, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3616009, faks 034 3616538.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki dla uczestników projektu Twoje miejsce na rynku pracy współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Operator koparko-ładowarki dla 20 osób bezrobotnych będących uczestnikami projektu Twoje miejsce na rynku pracy, realizowanego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy. 2. Zakres zamówienia obejmuje: przeszkolenie, przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz zlecenie przeprowadzenia egzaminu zewnętrznego przez Komisję Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 3. Wykonawca ma przeszkolić łącznie 20 uczestników projektu. Szkolenie odbywać się będzie: -część teoretyczna - w 2 grupach szkoleniowych (po 10 osób w grupie), - część praktyczna - w min. 2 grupach szkoleniowych. 4. Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu zewnętrznego w celu uzyskania uprawnień niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie operator koparko-ładowarki. 5. Szkolenie musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263). 6. Program szkolenia musi obejmować m.in. następujące zagadnienia: - dokumentacja techniczna maszyn roboczych, - technologia wykonywania robót ziemnych, - użytkowanie i obsługa maszyn roboczych. 7. Miejsce szkolenia: - szkolenie z części teoretycznej przeprowadzone będzie na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Częstochowie przy ul. Hallera 1, który dysponuje salą wykładową spełniającą wszystkie standardy do zapewnienia właściwych warunków szkolenia, - szkolenie z części praktycznej - zaleca się, aby szkolenie przeprowadzone było na terenie miasta Częstochowa. Zamawiający jednak dopuszcza możliwość przeprowadzania szkolenia poza wskazanym powyżej miejscem. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia uczestnikom (na własny koszt i ryzyko) każdorazowego transportu, tj. dojazdu do miejsca realizacji przedmiotowej usługi spod budynku WORD Częstochowa oraz powrót pod ten budynek lub zakwaterowanie i pełne wyżywienie (minimum 3 posiłki) w miejscowości do której czas dojazdu uczestników szkolenia środkami transportu zbiorowego z Częstochowy do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia przekroczy łącznie 3 godziny. W sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć, wymaga się od Wykonawcy zapewnienia codziennego transportu z jednego miejsca do drugiego, a jego koszt stanowi element ceny szkolenia. 8. Ilość godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 202 godziny, w tym zajęcia teoretyczne - 116 godzin lekcyjnych (45 min.), zajęcia praktyczne - 86 godzin zegarowych (60 min.). 9. Zajęcia dla uczestników szkolenia odbywać się będą w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach między 8:00 a 18:00; dopuszcza się za zgodą Zamawiającego przeprowadzenie zajęć również w soboty i niedziele. 10. Wszystkie zajęcia w ramach szkolenia muszą być przeprowadzone przez wykładowców (instruktorów). Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia doświadczonej i wykwalifikowanej kadry dydaktycznej, posiadającej uprawnienia i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia. 12. Zamawiający wymaga, aby podczas zajęć praktycznych Wykonawca zapewnił odpowiedni sprzęt do ich przeprowadzenia, w ilości zapewniającej sprawne ich przeprowadzenie oraz w stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom kursu. 13. Koszt przeprowadzenia badań psychologicznych każdego uczestnika szkolenia ponosi Zamawiający. 14. Po zrealizowaniu zajęć teoretycznych i praktycznych przeprowadzony będzie: - egzamin wewnętrzny sprawdzający stopień przyswojenia przez uczestników wiadomości objętych programem szkolenia, - egzamin zewnętrzny przeprowadzony przez Komisję Egzaminacyjną powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, po którym - w przypadku pozytywnego zdania egzaminu - uczestnicy otrzymają książeczkę operatora koparko-ładowarki oraz świadectwa potwierdzające pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko-ładowarki, 15. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) ustalenia - po konsultacji z Zamawiającym - szczegółowego harmonogramu szkolenia i przedłożenia go Zamawiającemu na 10 dni przed rozpoczęciem kursu (każdej grupy), 2) zapewnienia i pokrycia kosztów badań lekarskich wraz z wydaniem orzeczenia lekarskiego, orzekającego o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu operator koparko-ładowarki, 3) ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w szkoleniu, 4) pokrycia kosztów egzaminu zewnętrznego; koszty te należy uwzględnić w kalkulacji ceny szkolenia, 5) zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia cateringu (każdego dnia zajęć teoretycznych), w tym: gorącej kawy, herbaty, cukru, napoi, ciastek oraz jednego ciepłego posiłku, 6) zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia na własność materiałów dydaktyczno - szkoleniowych do części teoretycznej, w tym: materiały biurowe w postaci środków piszących i notesów formatu A4, aktualne publikacje dostępne na rynku, obejmujące swą tematyką program szkolenia; przy czym publikacje te nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich, 7) prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, a w szczególności: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz daty przeprowadzonych zajęć, b) imiennych list obecności uczestników szkolenia, c) ewidencję potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych przez każdego z uczestników szkolenia, d) ewidencję potwierdzającą odbiór cateringu przez uczestników szkolenia, e) dokumentów potwierdzających przeprowadzenie wśród uczestników egzaminu wewnętrznego wraz z jego wynikami, f) dokumentów potwierdzających przeprowadzenie wśród uczestników egzaminu zewnętrznego (protokół z egzaminu), 8) bieżącego informowania Zamawiającego o każdorazowej nieobecności uczestnika na zajęciach, jego rezygnacji z zajęć lub o wszelkich innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 14. Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) zarejestrowania instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie internetowej: www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym szkoleniu otwartym organizowanym w ramach Projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2) oznakowania dokumentacji szkoleniowej poprzez umieszczenie na każdym dokumencie sporządzonym w ramach szkolenia obowiązujących logotypów POKL, EFS i UE, nazwy projektu wraz z zamieszczeniem informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 3) zapewnienia przetwarzania danych osobowych uczestników Projektu na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004 r. Nr 100, poz. 1024), 4) zapewnienia prawidłowej promocji prowadzonych zajęć z określeniem nazwy projektu. 3. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada aktualne potwierdzenie uprawniające do prowadzenia szkoleń wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie zgodnie z art. 26 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118, poz. 1263), Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, b) posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.), Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego w tym zakresie oświadczenia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił co najmniej 40 osób w ramach szkoleń grupowych z zakresu operatora koparko-ładowarki, z zastrzeżeniem, że liczba osób przeszkolonych w ramach grupy szkoleniowej wynosiła każdorazowo co najmniej 5 osób. Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VI pkt 6.1. ppkt 4 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie podmiotu (ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) - w oryginale. 2. W przypadku gdy występuje pełnomocnik - do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 20
- 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany harmonogramu szkolenia - w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego, b) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy, w tym w szczególności wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, przy czym działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie zdarzenia zewnętrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć, ani jemu zapobiec, c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) zmiany przepisów dotyczących podatku od towarów i usług, e) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron i wymaga formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.czest.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie
ul. Hallera 1, 42-200 Częstochowa, sekretariat (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Częstochowie ul. Hallera 1, 42-200 Częstochowa, sekretariat (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt - Twoje miejsce na rynku pracy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1. Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Organizacja i przeprowadzenie studiów podyplomowych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego na terenie m. Częstochowa, pow częstochowskiego, pow kłobuckiego, pow myszkowskiego
- Dostawa maszyn pralniczych i suszących do obiektów Działu Domów Studenckich Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa monitora dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
- Dostawa drukarki fotograficznej dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.