eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont pomieszczeń archiwum w budynku A Sądu Rejonowego w Kościanie pl. Niezłomnych 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Poznań: Remont pomieszczeń archiwum w budynku A Sądu Rejonowego w Kościanie pl. Niezłomnych 2
Numer ogłoszenia: 127186 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń archiwum w budynku A Sądu Rejonowego w Kościanie pl. Niezłomnych 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa inwestycji: remont pomieszczeń archiwum w budynku A Sądu Rejonowego w Kościanie przy pl. Niezłomnych 2. Lokalizacja inwestycji: Kościan, przy pl. Niezłomnych 2 (wg mapki obszar Kościan, działka nr 2023). 1. Ogólne wymagania dotyczące robót remontowych a) Remont pomieszczeń archiwum w budynku A Sądu Rejonowego w Kościanie realizowana będzie jednoetapowo. 2. Wymagania dotyczące robót: a) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji, b) przy wykonywaniu robót należy stosować materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru, pod nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów bhp i ppoż. dla tego rodzaju robót budowlanych, c) posiadające stosowne aprobaty, certyfikaty i atesty, d) użyte nazwy handlowe w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarach należy traktować jako wskazanie na formę określenia rodzaju i jakości oraz standardów zastosowanych materiałów i wyposażenia. 3. Wymagania dotyczące wykonania i organizacji robót remontowych: a) Wykonawca robót może powierzyć podwykonawstwo w zakresie robót budowlanych i elektrycznych b) do SIWZ załączona jest dokumentacja projektowo-przedmiarowa. Wszelkie kopiowanie, zmienianie, wykorzystywanie i rozpowszechnianie utworu w jakiejkolwiek postaci jest zabronione i podlega karze zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych. Rozporządzanie i korzystanie z utworu wymaga każdorazowo zezwolenia twórcy zgodnie z art. 2 ust. 2 Ustawie o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych (nie dotyczy wykorzystania materiałów w trakcie przedmiotowego postępowania). 4. Warunki gwarancji Wykonawca zapewni: a) minimalne warunki gwarancji - 5 lata licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, b) reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, c) okresy gwarancji udzielone przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, d) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółami obioru końcowego. Wymagania w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych i wymagania dotyczące właściwości materiałów określono w SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT. Opis robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót określono w PRZEDMIARACH ROBÓT.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 665 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt pięć złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, -1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami elektrycznymi posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (czerwiec 2003- maj 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 160 000 zł) i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 160 000 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (czerwiec 2003- maj 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (o wartości nie mniejszej niż 160 000 zł) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót, b) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, (kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej na kwotę co najmniej 160 000 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu, ul. Piaskowa 4-5 pokój Sekcja ds. przetargów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.