Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Lubochnia: Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 127195 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubochnia , ul. Tomaszowska 9, 97-217 Lubochnia, woj. łódzkie, tel. 044 7103510, faks 044 7103022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów z terenu Gminy Lubochnia do szkół podstawowych i gimnazjów w roku szkolnym 2016/2017 Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dwie części: Część I Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Małecz, Dębniak, Tarnowska Wola, Brenica, Emilianów, Marianka, Olszowiec, Jasień, Albertów, Osiedle Nowy Glinnik, Luboszewy, Glinnik, Dąbrowa, Czółna, Nowy Glinnik, Henryków, Nowy Jasień, Kochanów, Lubochenek, Nowy Olszowiec, Kierz, Lubochnia Dworska ul. Za Wodą, Lubochnia ul. Podmałecz oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). W ramach tego zadania należy również dowozić i odwozić dzieci z miejscowości Marianka do Szkoły Podstawowej w Glinniku. 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 650 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 520 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. (+/-10%) 3.Liczba miesięcy w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 4 miesiące 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca, w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię zezwolenia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 6.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 7.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 8.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 9.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 10.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 11.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe. Część II Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. i Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Osiedle Nowy Glinnik i Luboszewy do Szkoły Podstawowej Nr 13 oraz Gimnazjum Nr 4 w Tomaszowie Maz. oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 117 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 54 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 3.Liczba dni w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 79 dni 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 6.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 7.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 8.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 9.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 10.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa rozdziale niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. do 19.07.2016r. godz. 10.00 3.Na poszczególne części zamówienia wadium należy wnieść w następującej w wysokości: Część I Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 - 2 000,00 zł brutto Część II Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. i Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 - 1 000,00 zł brutto 4.Wykonawca może wnieść wadium w: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. rachunek Nr 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z dopiskiem WADIUM - Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017 oraz/lub Bank Pekao S.A. rachunek Nr 52 1240 5804 1111 0010 6174 1576 z dopiskiem WADIUM - Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. iGimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017 6.Dowód wpłaty wadium można dołączyć do złożonej oferty. 7.Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 8.Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 9.W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie i musi być wystawione na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia winna być załączona do oferty. 10.Do tak złożonego wadium wskazane jest dołączenie pisemnej informacji dotyczącej sposobu jego zwrotu. W przypadku braku powyższej informacji zwrot wadium w przypadkach wymienionych w Ustawie nastąpi na adres Wykonawcy. 11.Okoliczności zwrotu wadium i jego zatrzymania określa art. 46 ustawa Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się posiadaniem stosownych uprawnień do prowadzenia działalności tj. licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie dokumentu licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej następującym taborem samochodowym:. część I - 5 pojazdami samochodowymi do przewozu osób ( min. na 45 osób każdy) część II - 1 pojazdem samochodowym do przewozu osób ( min. na 54 osoby) Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg formuły spełnia/nie spełnia. tj. na podatnie dokumentu wykaz taboru samochodowego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (zawarta w formularzu oferty lub odrębnym dokumencie) 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 4) wypełniony i podpisany formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Czas podstawienia autobusu zastepczego - 3
- 3 - Parametry techniczne - rok produkcji pojazdu - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa a w szczególności zmiany przepisów podatkowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubochni, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochnia, pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Lubochnia, ul. Tomaszowska 9, Lubochnia Dworska, 97-217 Lubochni.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i Gimnazjum w Lubochni w roku szkolnym 2016/2017.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Małecz, Dębniak, Tarnowska Wola, Brenica, Emilianów, Marianka, Olszowiec, Jasień, Albertów, Osiedle Nowy Glinnik, Luboszewy, Glinnik, Dąbrowa, Czółna, Nowy Glinnik, Henryków, Nowy Jasień, Kochanów, Lubochenek, Nowy Olszowiec, Kierz, Lubochnia Dworska ul. Za Wodą, Lubochnia ul. Podmałecz oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). W ramach tego zadania należy również dowozić i odwozić dzieci z miejscowości Marianka do Szkoły Podstawowej w Glinniku. 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 650 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 520 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. (+/-10%) 3.Liczba miesięcy w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 4 miesiące 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych (na podstawie biletów miesięcznych) w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca, w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię zezwolenia (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym. 6.Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 7.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 8.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 9.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 10.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 11.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas podstawienia autobusu zastepczego - 3
- 3. Parametry techniczne - rok produkcji pojazdu - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 13 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tomaszowie Maz. i Gimnazjum Nr 4 w Zespole Szkól nr 4 w Tomaszowie Maz. w roku szkolnym 2016/2017.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje dowóz uczniów z miejscowości Osiedle Nowy Glinnik i Luboszewy do Szkoły Podstawowej Nr 13 oraz Gimnazjum Nr 4 w Tomaszowie Maz. oraz odwóz uczniów z wyżej wymienionych szkół do miejsca zamieszkania dzieci i młodzieży (do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków). 1.Łączna dzienna długość tras przejazdu autokarów wynosi ok. 117 km dziennie. 2.Dowozem objętych będzie ogółem ok. 54 uczniów Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkolnego. 3.Liczba dni w okresie od 01.09.2016r. do 31.12.2016r - 79 dni 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie w ramach przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób na podstawie ustawy z dnia 6.09.2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 5.Wykonawca zobowiązany jest do: uzgodnienia i uwzględnienia w ramach wykonywanego dowozu potrzeb szkół odnośnie przewozu dzieci, punktualnego dowozu dzieci do szkół i odwozu po zajęciach, posiadania aktualnego ubezpieczenia OC i NW w ramach prowadzonej przez siebie działalności, zatrudnienia wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców, utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe wykonanie umowy oraz utrzymanie go w stanie technicznym i eksploatacyjnym odpowiadających wymogom ustawy o Publicznym Transporcie Drogowym. 6.Pojazdy do przewozu dzieci i młodzieży muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów zapewniając każdemu z nich miejsce siedzące. 7.Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Zamawiający. 8.Dowożenie dzieci do szkół oraz odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek, dokładna ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. 9.Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 10.Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przez osoby posiadające wymagane aktualne uprawnienia, świadectwa kwalifikacji i doświadczenie zawodowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 94
- 2. Czas podstawienia autobusu zastepczego - 3
- 3. Parametry techniczne - rok produkcji pojazdu - 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia oraz przewozu akt dla Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu na 2025r.
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Słupia Konecka w 2025 roku
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu
- "Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2025 roku do 26 czerwca 2025 roku"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.