To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-19
Andrespol: Dostawa gadżetów reklamowych
Numer ogłoszenia: 12722 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313786 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 042 6772500, faks 042 6772502.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gadżetów reklamowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów reklamowych: Pakiet nr I -1) piórnik z kredkami- 600 szt., 2) kredki świecowe -2 000 szt., 3) kredki z temperówką w tubie - 1 300 szt., 4) domino -450 szt., 5) bierki - 200 szt., 6) karteczki samoprzylepne EKO- 700 szt., 7) zestaw do malowania 52 elementy - 20 szt., 8) długopis drewniany - 500 szt., 9) ołówek drewniany z gumką -12 000 szt., 10) brelok drewniany - 300 szt., 11) jo-jo drewniane -100 szt., 12) komplet drewniany pióro i długopis w etui - 400 szt., 13) komplet drewniany pióro, długopis i nożyk w etui - 50 szt., 14) brelok latarka - 400 szt., 15) brelok - latarka w kształcie koszulki - 300 szt., 16) 3 metrowa miarka - 500 szt., 17) koszulka bawełniana o gramaturze 160 g - 500 szt., 18) koszulka bawełniana o gramaturze 190 g -1 500 szt., 19) parasol z drewnianą rączką - 700 szt., 20) torba bawełniana - 8 000 szt., 21a) smycz szer. 10 mm -1 000 szt., 21b) smycz szer. 15 mm -2 500 szt., 21c) smycz szer. 20 mm - 500 szt., 22) opaska odblaskowa -1 000 szt., 23) brelok odblaskowy - 400 szt., 24) brelok odblaskowy (twardy) - 400 szt., 25a) długopis plastikowy - 1 000 szt., 25b) długopis plastikowy - 1 000 szt., 25c) długopis plastikowy - 1 000 szt., 25d) długopis plastikowy - 1 000 szt., 25e) długopis plastikowy - 1 500 szt., 25f) długopis plastikowy - 1 000 szt., 26a) długopis metalowy - 1 000 szt., 26b) długopis metalowy -1 000 szt., 26c) długopis metalowy -7 000 szt. 27) ludzik z magnetyczną główką -100 szt., 28) opaska LED na ramię - 400 szt., 29) skarbonka - 300 szt., 30) kubek termiczny - 200 szt., 31) narzędzie wielofunkcyjne - 9 elementów- 100 szt., 32) latarka biwakowa - 200 szt., 3) latarka - 200 szt., 34) długopis 4 funkcyjny ze wskaźnikiem laserowym -50 szt., 35) latarka LED z magnesem, 17 diodowa -100 szt., 36) apteczka pierwszej pomocy -200 szt., 37) stacja pogodowa -20 szt., 38) Notes A5 - 300 szt., 39) Wielofunkcyjna metalowa saperka -300 szt., 40) niezbędnik grzybiarza - 40 szt., 41) pojemnik na koszule -100 szt., 42) klepsydra - 20 szt., 43) zegar na biurko - 20 szt. Pakiet nr II -kubek ceramiczny - 700 szt., kubek szroniony - 300 szt. Pakiet nr III- 1) breloki różne kształty - 800 szt., 2) medale -4 000 szt., 3a) ramka do zdjęć -200 szt., 3b) ramka do zdjęć - 200 szt., 4) dyplom -150 szt., 5) dziadek do orzechów - 300 szt., 6) segregator - 80 szt., 7) magnesy- 400 szt., 8) przybornik na biurko - 80 szt., 9a) zakładki do książek - 2 000 szt., 9b) zakładki do książek -800 szt. Pakiet nr IV - klip A4- 1 200 szt., klip A5 -22462000-6 550 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa gadżetów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio Siedem Żółtowski Grzegorz, ul. Myślenicka 186, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 131716,00
Oferta z najniższą ceną: 131716,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175961,70
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa gadżetów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA "INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA "INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI"
- Fundacja Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji, ul. Dworcowa 18/8, 10-436 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6338,00
Oferta z najniższą ceną: 6338,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6338,00
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa gadżetów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOGRAF Pracownia Artystyczna-Reklamowa Stefan Bandrowski
jakie przetargi wygrała firma
EKOGRAF Pracownia Artystyczna-Reklamowa Stefan Bandrowski
- EKOGRAF Pracownia Artystyczna - Reklamowa Stefan Bandrowski, ul. Długa 4A, 97-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39570,00
Oferta z najniższą ceną: 39570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39570,00
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa gadżetów reklamowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA "INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI"
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA "INSTYTUT SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ORGANIZACJI"
- Fundacja Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji, ul. Dworcowa 18/8, 10-436 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11805,50
Oferta z najniższą ceną: 11805,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14720,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI ANDRESPOL
więcej: przetargi ANDRESPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych z logo Urzędu PKDP
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup bluz do sklepiku UMG "Kotwica"
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.