Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Rzeszów: Zakup narzędzi
Numer ogłoszenia: 127237 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki nr 2, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, fax 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup narzędzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup narzędzi do zabiegów endoskopowych górnego i dolnego odcinka przewodu pokarmowego, endoskopowych do zabiegów ECPW, laparoskopowych, do miniinwazyjnych operacji serca wraz z insuflatorem CO2, chirurgicznych do operacji kardiochirurgicznych, nóż harmoniczny do cięcia i koagulacji tkanek miękkich wraz z oprzyrządowaniem, podnóżek ze stali nierdzewnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.62.22.00 - Szczypce Kod CPV wg słownika 2008: 44.51.22.00 - Szczypce Oryginalny kod CPV: 33.15.60.00 - Przyrządy do testów psychologicznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.60.00 - Przyrządy do testów psychologicznych Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.00.00 - Techniki operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych i nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Wykonanie przez Wykonawcę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw narzędzi/sprzętu medycznego o wartości minimum 5.000,00zł każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 3) Posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 5 000 zł. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi dostarczyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (dla każdego oferowanego pakietu). 2) Wypełniony formularz cenowy (dla każdego oferowanego pakietu). 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - w celu potwierdzenia warunku. 7) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w celu potwierdzenia warunku. 8) Opisy (materiały informacyjne) dot. oferowanego przedmiotu zamówienia - potwierdzających spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 9) Dokument dopuszczający do obrotu i używania dla oferowanych narzędzi, zgodnie z ustawą z dn. 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 ze zm.) 10) Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień , jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki Nr 2 Sekcja Zamówień Publicznych ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki Nr 2 Sekretariat Dyrektora ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do zabiegów endoskopowych górnego i dolnego odcinka przewodu pokarmowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do zabiegów endoskopowych górnego i dolnego odcinka przewodu pokarmowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia endoskopowe do zabiegów ECPW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia endoskopowe do zabiegów ECPW.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia laparoskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia laparoskopowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia do miniinwzayjnych operacji serca wraz z insuflatorem CO2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do miniinwzayjnych operacji serca wraz z insuflatorem CO2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne do operacji kardiochirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne do operacji kardiochirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne do operacji kardiochirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne do operacji kardiochirurgicznych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nóż harmoniczny do cięcia i koagulacji tkanek miękkich wraz z oprzyrządowaniem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż harmoniczny do cięcia i koagulacji tkanek miękkich wraz z oprzyrządowaniem.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podnóżek ze stali nierdzewnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnóżek ze stali nierdzewnej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup i dostawa 1 szt. fabrycznie nowego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych dla WSSE w Rzeszowie w ramach realizacji projektu Interreg
- Przeprowadzenie badania i sporządzenie raportu
- Przebudowa dróg - budowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie Gminy Błażowa - 3 zadania
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową infrastruktury sportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy VIII LO w Rzeszowie, ul. Wyspiańskiego 16A
- Świadczenie usługi przewozu uczestników podczas programowych obozów letnich wraz z usługą przewodnicką
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa, montaż zestawu mebli na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach Projektu ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce w zakresie konsolidacji (...)".
- Dostawa mebli laboratoryjnych i warsztatowych dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
- Dostawa sprzętu medycznego, wyposażenia medycznego oraz aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Zakup wyposażenia i sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szastarce w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.