Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Gliwice: Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem traw i chwastów, załadunkiem i wywozem sko-szonej trawy na wysypisko lub inne miejsce w celu dalszego przetwarzania lub utylizacji, oraz cięcie żywopłotów na cmentarzach komunalnych w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 127261 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw i chwastów wraz ze zgrabieniem traw i chwastów, załadunkiem i wywozem sko-szonej trawy na wysypisko lub inne miejsce w celu dalszego przetwarzania lub utylizacji, oraz cięcie żywopłotów na cmentarzach komunalnych w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Cmentarz Centralny: - trzykrotne koszenie - 8 ha x 3 = 24 ha, - dwukrotne cięcie żywopłotów - 5.000 m2 x 2 = 10.000 m2 2. Cmentarz Lipowy: - trzykrotne koszenie - 3,5 ha x 3 = 10,5 ha, 3. Cmentarz Ligota: - trzykrotne koszenie - 1,2 ha x 3 = 3,6 ha, 4. Cmentarz Wilcze Gardło: - trzykrotne koszenie - 0,55 ha x 2 = 1,1 ha, W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć nagrobków, alejek, ogrodzenia, itp., - stosowania zabezpieczenia terenu poprzez oznakowanie i wygrodzenie części cmentarza, przy której wykonywane będą prace, - wykonywania prac tylko w dni robocze (pn. - pt.) w godz. 7:00 - 17:00, w soboty w godz. 7:00 - 14:00. Na czas trwania ceremonii pogrzebowych należy wstrzymać wykonywanie prac, - uporządkowania każdego dnia miejsca pracy - poprzez wywóz skoszonej trawy, oczyszczenie terenu z wszelkich odpadów. Wywozu skoszonej trawy należy dokonywać najpóźniej następnego dnia pojazdami o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton. Uwaga: 1. Koszty składowania na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. 2. Dopuszcza się zmianę terminu zakończenia prac w zależności od panujących warunków atmosfe-rycznych uniemożliwiających wykonanie zadania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 03.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówie-niem, 3) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia: - 6 pracowników, w tym 1 kierowca, 4) dysponują odpowiednim sprzętem do wykonania niniejszego zamówienia; - min. 3 kosiarki mechaniczne, - min. 3 podkaszarki, - min. 2 środki transportu o dopuszczalnej masie całkowitej do 5 ton 5) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności go-spodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia 6) zaakceptują istotne postanowienia umowy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z infor-macjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówie-nia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania ta-kich uprawnień (dot. kierowcy) 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wyko-nawca. 6) Polisa ubezpieczeniowa. 7) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 8) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień pu-blicznych. 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub do-kumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. 2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je doku-mentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądo-wym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowied-nio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Aktualizacja dokumentacji projektowej Parku Południowego, tzw. Alei Noworybnickiej w Gliwicach
- ZP/G/77/24 Dostawa dwóch rodzajów drutu: 1. Drut AgNi10 średnica 2,0mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 15kg (+/-10%) 2. Drut Ag0 średnica 2,6mm+/-0,04; (stan miękki) ilość 6kg (+/-10%)
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Śląskiej. IA1.282.83.2024.DM
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 13 w Gliwicach. Adaptacja wybranych pomieszczeń w ZSP nr 13 w Gliwicach
- ZP/G/72/24dostawa liofilizatora laboratoryjnego z wyposażeniem do siedziby Zamawiającego wraz z montażem, uruchomieniem i przeszkoleniem w zakresie jego eksploatacji.
- Świadczenie usługi monitorowania sygnałów z systemu alarmowego wraz z dojazdem patroli interwencyjnych do obiektów hangarowych (...), znak sprawy: DZPZ.283.52.2024.AP
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie, zakładanie oraz pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Zielonogórskiego"
- Utrzymanie czystości i porządku w obszarze zrewitalizowanym na terenie miasta Rawa Mazowiecka
- Renowacja zbiorowej mogiły wojennej w miejscowości Krobonosz
- Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.