Ogłoszenie z dnia 2010-05-10
Łódź: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań)
Numer ogłoszenia: 127276 - 2010; data zamieszczenia: 10.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313700, faks 042 6365663.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa materiałów, sprzętu i maszyn biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i kserokopiarek w podziale na części (9 zadań).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie 4 i 5 numer umowy: UDA-POIG.01.03.01-00-132/08-00 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Zadanie 6 i 7 numer umowy: UDA-POIG.01.01.02-10-018/09-00 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Zadanie 8 i 9 numer umowy: Grant Contrach #10 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Regionu Morza Bałtyckiego (BSR Programme 2007-2013).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1 Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13631,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13631,47
Oferta z najniższą ceną: 13631,47 / Oferta z najwyższą ceną: 16475,61
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2 Papier do kserografów i drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7450,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7450,00
Oferta z najniższą ceną: 7450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3 Tonery i nośniki danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44680,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44680,50
Oferta z najniższą ceną: 27878,50 / Oferta z najwyższą ceną: 48956,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4 IGRE Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1058,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1058,98
Oferta z najniższą ceną: 1058,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1205,89
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5 IGRE Tonery i nośniki danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ORIGINAL ELECTRONICS Jacek Konarzewski, ul. Zbąszyńska 4, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3920,00
Oferta z najniższą ceną: 2770,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4431,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6 NANO Materiały Biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 600,56
Oferta z najniższą ceną: 600,56 / Oferta z najwyższą ceną: 901,60
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zadanie 7 NANO Tonery i nośniki danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALFA HBLED ANDRZEJ GORZKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
ALFA HBLED ANDRZEJ GORZKIEWICZ
- PPHU Mat-Pol Andrzej Gorzkiewicz, Ul. Wróblewskiego 19a, 93-578 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 354,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 354,32
Oferta z najniższą ceną: 160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 375,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie 8 Waterpraxis Materiały biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHU Kalka Andrzej Kostrzewa, ul. Wróblewskiego 92, 94-103 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 727,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 727,95
Oferta z najniższą ceną: 727,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1353,35
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zadanie 9 Waterpraxis Tonery i nośniki danych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURPAP J.M.G. FIGIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
- Biurpap J.M.G Figińscy Sp.Jawna, ul. Brukowa 28, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1756,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1756,00
Oferta z najniższą ceną: 1605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1895,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte
- Dostawa sprzętu komputerowego (2 części)
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.