Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Strzelce Opolskie: Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 12727 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Opolska 36a, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4613291-5, faks 077 4612763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.strzelce-op.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków opatrunkowych do Apteki Szpitala w Strzelcach Op. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na 20 pakietów: 1.Siatki, gaza, lignina, wata. 2.Kompresy gazowe. 3.Kompresy włókninowe. 4.Opatrunki do mocowania kaniul, paski do zamykania ran. 5.Opatrunki hypoalergiczne. 6.Opatrunki p/oparzeniowe. 7.Opatrunki i kompresy p/odleżynowe. 8.Opatrunki p/odleżynowe. 9.Opaski, podkłady higieniczne. 10.Opaski gipsowe. 11.Przylepce, bandaże podgipsowe. 12.Serwety jałowe. 13.Folie chirurgiczne. 14.Rękawice jałowe, chirurgiczne. 15.Rękawice jałowe diagnostyczne. 16.Rękawice jałowe, nitrylowe. 17.Tampony, osłony, zestawy-blok op., szorty do kolonoskopii, fartuchy chirurg. 18.Zestawy - OIOM. 19.Maski, czepki, fartuchy. 20.Jednorazowe ubranie dla osób towarzyszących przy porodzie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji (w górę: +20%, w dół: bez ograniczeń) Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem zamówienia na pakiety. Informacja o możliwości składania ofert wariantowych: Nie dopuszcza się Szczegółowa specyfikacja produktów, określająca ich rodzaje i ilości, obliczone wg zużycia w ostatnich 12-u miesiącach, a także wymagania jakościowe, znajduje się w Formularzu Cenowym (Zał. nr 3 do niniejszych SIWZ). WARUNKI PRZEDMIOTOWE REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca powinien zaoferować - w przypadku wyrobów medycznych - tylko takie artykuły, które są dopuszczone do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r., o Wyrobach Medycznych (Dz. U. Nr 93), oznakowane znakiem CE, będąc w posiadaniu następujących dokumentów: 1)kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem, Deklaracji Zgodności z wymaganiami zasadniczymi tj. dyrektyw UE 93/42 EEC lub 90/385EEC lub 98/79/EEC; 2)w przypadku wyrobów wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu pod nazwą własną wytwórcy z siedzibą w Polsce: a)Zgłoszenia do Rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności lub b)Zaświadczenia wydanego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych. Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o dokonaniu wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych na podstawie zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE dla którego wystawiono deklarację zgodności. Zamawiający może żądać powyższych dokumentów do przedłożenia w trakcie procedury oceny ofert oraz podczas realizacji umowy.Zamawiający w razie jakichkolwiek wątpliwości zastrzega sobie prawo wnioskowania o złożenie dodatkowych wyjaśnień odnośnie wszystkich materiałów, w tym o przesłanie próbki materiałów celem weryfikacji ich zgodności z treścią SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.17 - Wełna bawełniana 33.14.11.18 - Waciki 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2)A. Warunki udziału: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 - spełniają warunki, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadania wiedzy i doświadczenia; c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, co do których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-niespełnia. 2)Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków odpowiednio na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę wraz ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 5 SIWZ. 3)Odnośnie braku podstaw do wykluczenia Zamawiający w szczególności będzie wymagał wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, 4)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy. 5)Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub, którzy złożyli dokumenty lub pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2)B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.2)A.1. oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych Wykonawca powinien przedłożyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ), 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy, składanych w Druku Oferty (Zał. Nr 2 do SIWZ). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 Wykonawca składa dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. 5.W przypadku wniesienia oferty wspólnej dodatkowo: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub w postępowaniu i do zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. b)jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.Warunki odnośnie pełnomocnictw do reprezentacji Wykonawcy: Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty, w oryginale albo kopię potwierdzoną notarialnie - jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych wyjaśnień, w przypadku wątpliwości, co do prawidłowej reprezentacji przedłożonej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.strzelce-op.pl (dostęp bezpośredni: www.szpital.strzelce-op.pl/przetargi.htm).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich, Opolska 36A, 47-100 Strzelce Opolskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT Zespołu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Strzelcach Opolskich.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki,gaza,lignina,wata (12 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.17-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe (9 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe (8 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki do mocowania kaniul, paski do zamykania ran (4 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki hypoalergiczne (5 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki p/oparzeniowe (3 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki i kompresy p/odleżynowe (17 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki p/odleżynowe (3 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski, podkłady higieniczne (9 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe (3 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce, bandaże podgipsowe (9 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta jałowe (7 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.17-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Folie chirurgiczne (3 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice chirurgiczne jednorazowego użytku (6 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice diagnostyczne (5 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe rękawice nitrylowe (4 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony, osłony, zestawy-blok operacyjny, szorty, fartuchy chirurgiczne (19 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6, 33.14.11.18-0, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy - OIOM (4 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski, czepki, fartuchy (6 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe ubranie dla osób towarzyszących przy porodzie(2 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kolorystki oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op.przy ul. Rynek 24
- Świadczenie usług pralniczych oraz wdrożenie wraz z dzierżawą systemu zdalnej identyfikacji radiowej.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Krakowskiej 24 w Strzelcach Opolskich.
- Przebudowa ul. Marka Prawego w Strzelcach Opolskich - etap II
- Usuwanie oraz przechowywanie na parkingu strzeżonym całodobowym - pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ust. 1 - 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym z dróg Powiatu Strzeleckiego, z podziałem na 3 części.
- Remont budynku miesz.- wielorodzinnego wraz z ociepl. remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania obiektu, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Marka Prawego 8.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Opatrunki i wyroby medyczne specjalnego przeznaczenia dla pacjentów hospitalizowanych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Miejskim im.J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.