eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaBudowa oświetlenia w ulicach Żytnia i Żniwna w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Legnica: Budowa oświetlenia w ulicach : Żytnia i Żniwna w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 127300 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Mickiewicza 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523471, faks 076 8523478.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.lca.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zdm.lca.pl (BIP)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia w ulicach : Żytnia i Żniwna w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dla ulicy Żytniej oswietlenie zostało zaprojektowane na 8 słupach stalowych ocynkowanych, w tym 3 szt o wys. 8m i 5 szt o wys. 4 m, latarnie zasilane linią kablową YAKXY 4x35mm2 o łącznej długosci 292mb. Dla ulicy Żniwnej oświetlenie zaprojektowano na 12 słupach typu ŻN-10. Zasilanie stanowi linia napowietrzna typu AsXSn 4x35mm2 o długości 380mb + kabel YAKXS o dl. 67 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełnić warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 - ocena warunku wg podpisanego oswiadczenia o spełnieniu warunków zał. nr 2. Prowadzić działalność gospodarczą w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia- ocena warunku wg aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny i osoby mogące wykonać zamówienie - ocena warunku wg załącznika nr 4 tj posiadać personel, kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi i przynależnościa do Izby Inzynierów Budownictwa zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, posiadać sprzęt zgodny z pkt 4.3 SIWZ i zał. 5, posiadać doświadczenie zawodowe i udokumentować wykonanie min. 2 zamówień w ostatnich 5 latach o tym samym charakterze i złożoności, które nalezy wykazać w załączniku nr 7. Wykonać siłami własnymi min. 60% zakresu rzeczowego robót wg zał. 6. Posiadać ubezpieczenie w zakresie prowadzonej dziuałalności na kwotę min. 200000 zł (dwieście tysięcy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formulkarz oferty zał. nr 1, kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi sporządzony na bazie przedmiaru, Oświadczenie o spełnieniu warunkówzał. nr 2, Parafowany projekt umowy zał. nr 3, aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed terminem składania ofert.Informacja o pracownikach zał. nr 4. Wykaz sprzętu zał. nr 5. Informację o podwykonawcach zał. nr 6. Uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz potwierdzenie przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz robót wg zał. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200000 zł ( dwieście tysięcy). Podpisany zał. nr 9 warunki zmian w umowie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.lca.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2 pokój 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich 59-220 Legnica ul. Mickiewicza 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.