Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-18
Gdynia: na sukcesywne dostawy wyrobów medycznych do Szpitala Miejskiego
im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 127325 - 2010; data zamieszczenia: 18.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego , ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski-gdynia.pl/zamowienia.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na sukcesywne dostawy wyrobów medycznych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia są sukcesywne dostawy: drenów, kateterów, zestawów do ekstrypacji żylaków, czujników do pulsoksymetru, zestawu do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej dla dorosłych, tamponów wewnątrznosowych oraz elektrod do czasowej stymulacji serca i rurek trachostomijnych metalowych do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, tj. koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy, których nie dotyczy obowiązek posiadania koncesji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składają wraz z ofertą stosowne oświadczenie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć: 1) przedmiotu zamówienia w zakresie nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 2) warunków płatności, 3) zmiany harmonogramu lub sposobu realizowania dostaw, 4) podwykonawstwa: a) powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, 5) wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian 6) obniżenia cen asortymentu wskazanego w umowie 2. Zmiany, o których mowa powyżej w ust 1 mogą być dokonane w następujących przypadkach: 1) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, wymagających dostosowania się zamawiającego lub wykonawcy do wprowadzonych zmian, 4) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 5) w zakresie określonym w ust. 2 pkt. 6, w przypadku: a) zmian wprowadzonych przez producentów produktów, obniżki marży, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta (oświadczenie, cennik lub faktura); b) zmian kursu waluty w przypadku produktów importowanych, zgodnie z tabelą NBP; 6)w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalmiejski-gdynia.pl/zamowienia.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub biuro@bozp.com.pl, Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego
ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, budynek gospodarczy pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego ul. Wójta Radtkego 1 81-348 Gdynia Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 budynek gospodarczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa farb specjalistycznych do remontu dokowego statku Horyzont II - powtórne
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW Z DZIERŻAWĄ SYSTEMU DO OZNACZANIA MOCZU, PŁYNÓW Z JAM CIAŁA I OSADU DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Półwyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Dostawa mebli, krzeseł i foteli
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 13/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa mikrotomów
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa : OPRZYRZĄDOWANIA DO HISTEROSKOPU dla Oddziału Ginekologii-Blok Operacyjny Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.