eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCzęść IRemont klatki - Pompownia Pstrowski Część IIRemont naczyń wyciągowych w szybie wentylacyjno - podsadzkowym Pompownia Powstańców Śląskich - Bytom I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Bytom: Część I: Remont klatki - Pompownia Pstrowski Część II: Remont naczyń wyciągowych w szybie wentylacyjno - podsadzkowym Pompownia Powstańców Śląskich - Bytom I.
Numer ogłoszenia: 127372 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: Remont klatki - Pompownia Pstrowski Część II: Remont naczyń wyciągowych w szybie wentylacyjno - podsadzkowym Pompownia Powstańców Śląskich - Bytom I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Remont klatki - Pompownia Pstrowski Część II: Remont naczyń wyciągowych w szybie wentylacyjno - podsadzkowym Pompownia Powstańców Śląskich - Bytom I..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 4.600,00 zł (cztery tysiące sześćset złotych 00/100), Część II: 2.700,00 zł ( słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na: dla Części I remoncie klatki o wartości minimum 95.000,00 zł brutto, dla Części II remoncie naczyń wyciągowych o wartości minimum 55.000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca dla każdej Części będzie dysponować pracownikami o kwalifikacjach i doświadczeniu umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia: - Pracownicy wykonujący prace w szybie powinni posiadać stosowne uprawnienia adekwatne do zakresu wykonywanych prac, tj. spawacza - minimum 1 osoba / na zmianie, ślusarza minimum 1 osoba/ na zmianie, obsługi wciągarek do transportu pionowego minimum 1 osoba/ na zmianie. - Osoby dozoru Wykonawcy nadzorujące prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać stwierdzenie kwalifikacji w zakresie wyższego dozoru ruchu szybowego (min. 1 osoba/ na zmianie) oraz osób średniego dozoru ruchu szybowego (min. 1 osoba/ na zmianę) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15.12.2011r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego - rzeczoznawca WUG ds. naczyń wyciągowych. Osoby, którymi dysponuje Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wszystkie warunki do wykonywania robót szybowych w górniczych wyciągach szybowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegającej na: dla Części I remoncie klatki o wartości minimum 95.000,00 zł brutto, dla Części II remoncie naczyń wyciągowych o wartości minimum 55.000,00 zł brutto wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wprowadzenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością i BHP w przedmiocie zamówienia zgodnie z pkt. II ppkt.2 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający umiejętność stosowania łączników sprężających typu huckbolt zgodnie z pkt. II ppkt.3 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 4. Dokument, wystawiony przez ośrodek rzeczoznawczy lub jednostkę notyfikowaną, potwierdzający zdolność Wykonawcy do produkcji lub remontów naczyń wyciągowych w górniczych wyciągach szybowych zgodnie z pkt. II ppkt.4 Załącznika Nr 2 do SIWZ. 5. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Remont klatki - Pompownia Pstrowski..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje remont naczynia wyciągowego południowego górniczego wyciągu szybowego szybu Gigant przedział południowy, przy pomocy dopuszczonych do stosowania w górnictwie metod i urządzeń w ramach którego należy: Opracować dokumentację technologiczną wykonania remontu klatki zabudowanej w górniczym wyciągu szybowym szybu Gigant dla której należy uzyskać opinię techniczną uprawnionego rzeczoznawcy oraz akceptację KRZG Zakładu CZOK, Dostarczyć na zrąb szybu Gigant i rozładować materiały, urządzenia, sprzęt i narzędzia, Przygotować szyb do remontu klatki wyciągowej tak aby: zapewnić minimalizację zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym remont naczynia. Wykonać i przeprowadzić wyminę 3 sztuk pomostów w klatce południowej, wymienić niezbędne elementy współpracujące oraz wskazane przez rzeczoznawcę. Wykonać prace związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym wymienionych elementów naczynia wyciągowego zgodnie z dokumentacją, Wykonać niezbędne ekspertyzy, badania odbiorcze przez uprawnionego rzeczoznawcę dopuszczające do ruchu naczynie wyciągowe po remoncie. Koszt badań i ekspertyz ponosi Wykonawca. Wykonać badania ekspertyzowe naczynia wyciągowego przez uprawnionego rzeczoznawcę. Koszt badań ekspertyzowych ponosi Wykonawca. Przygotować i oddać szyb do ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Remont naczyń wyciągowych w szybie Wentylacyjno Podsadzkowym - Pompownia Powstańców Śl. Bytom I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy prac obejmuje remont 2 sztuk naczyń wyciągowych (klatek) górniczego wyciągu szybowego szybu Wentylacyjno Podsadzkowy przy pomocy dopuszczonych do stosowania w górnictwie metod i urządzeń w ramach którego należy: Opracować dokumentację technologiczną wykonania remontu naczyń wyciągowych (klatek) zabudowanych w górniczym wyciągu szybowym szybu Wentylacyjno Podsadzkowy dla której należy uzyskać opinię techniczną uprawnionego rzeczoznawcy oraz akceptację KRZG Zakładu CZOK, Dostarczyć na zrąb szybu Wentylacyjno Podsadzkowy i rozładunek materiałów, urządzeń, sprzętu i narzędzi. Przygotować szyb do remontu naczyń wyciągowych tak aby: zapewnić minimalizację zakłóceń pracy zakładu górniczego, zapewnić całkowity brak zagrożenia związanego z przewietrzaniem wyrobisk dołowych, zapewnić maksymalne bezpieczeństwo pracownikom wykonującym remont naczynia. Przeprowadzić wyminę następujących elementów naczyń wyciągowych: wymianę pasów nośnych (12 sztuk cięgieł o długości 5320 mm wykonanych z [100 nitowanych do głowicy i ramy dolnej oraz stężenia środkowego wykonanego z [140 mm ) klatek 1 piętrowych, wymianę blach węzłowych (32 sztuki o wymiarach 8x148x350),wymianę zastrzałów (płaskownik 80x8 - 8 szt o długości 2150 mm i 8 sztuk o długości 2250 mm. Wykonać prace związane z zabezpieczeniem antykorozyjnym wymienionych elementów naczynia wyciągowego poprzez: wyczyszczenie oraz podwójne nałożenie warstwy farby podkładowej - minia,potrójne nałożenie warstwy farby powierzchniowej - chlorokauczuk.Wykonać niezbędne ekspertyzy, badania odbiorcze przez uprawnionego rzeczoznawcę dopuszczające do ruchu naczynie wyciągowe po remoncie. Koszt badań i ekspertyz ponosi Wykonawca. Wykonać badania ekspertyzowe naczyń wyciągowych przez uprawnionego rzeczoznawcę. Koszt badań ekspertyzowych ponosi Wykonawca. Przygotować i oddać szyb do ruchu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.