Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-14
Pruszcz Gdański: Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie realizacji projektu pn Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenia w wodę
miasta Pruszcz Gdański
Numer ogłoszenia: 127380 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "WIK" Spółka z o.o. , ul. Grunwaldzka 1, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 6823417, 6822450, faks 058 6822074.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wik.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Działalność w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbior. odprowadzenia ścieku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie realizacji projektu pn Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenia w wodę miasta Pruszcz Gdański.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad projektem pn.Rozbudowa systemu kanalizacji sanitarnej i zaopatrzenie w wodę miasta Pruszcz Gdański zadania inwestycyjnego: 1.Część 1 - Modernizacja kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Raciborskiego, budowa sieci wodociągowej w ul. Raciborskiego oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej. 2. Część 2 - Modernizacja kolektora kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w ul. Raciborskiego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do IDW).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia tj. udokumentuje wykonanie z należytą starannością minimum jednej usługi polegającej na wykonywaniu nadzoru nad budową /modernizacją co najmniej: a) dla nadzorowania robót - branża wodno - kanalizacyjna - część 1: - 400 mb sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub wodociągu o minimum dn 160 b) dla nadzorowanie robót - branża wodno - kanalizacyjna - część 2: - 250 mb sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej, robót polegających na bezwykopowej renowacji, termoutwardzalnym rękawem z włókniny poliestrowej nasączanym żywicami instalowanym i utwardzanym wodą lub parą . Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie opisanych wyżej usług i oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do IDW). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do IDW). Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę , że jedna osoba, którą Wykonawca będzie dysponował do realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1 lub części 2 albo łącznie dla dwóch części posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w specjalizacji: sieci, instalacje i urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia maja być w dyspozycji wykonawcy na dzień podpisania umowy. Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do IDW). Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że spełnia warunek ubiegania się o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wyniku badania treści żądanego oświadczenia o spełnieniu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 1 do IDW). Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy: 1. Zaistnieje zmiana osoby sprawującej nadzór inwestorski , po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego 2 W przypadku wydłużenia terminu zakończenia budowy, odpowiedniemu przedłużeniu ulegnie również czas sprawowania nadzoru inwestorskiego. 3.Zajdzie zmiana przepisów prawa lub wiedzy technicznej istotna dla wykonania umowy, 4.Zaistnieje obiektywna i niemożliwa do przewidzenia okoliczność prawna lub faktyczna, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy przez którąkolwiek z jej Stron. UWAGA: Przewidziana przez Zamawiającego powyżej możliwość zmiany zawartej umowy nie stanowi obowiązku lub zobowiązania Zamawiającego do zmiany umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wik.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański , ul. Grunwaldzka 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Grunwaldzkiej 1, w Sekretariacie Zamawiającego (I piętro, pok. nr 16) w godz. od 7.00 do 15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zadania pn. Modernizacja kolektora kanalizacji sanitarnej w ul. Raciborskiego, budowa sieci wodociągowej w ul. Raciborskiego oraz kanalizacji sanitarnej w ul. Cichej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmującego: a) modernizację poprzez budowę kolektora kanalizacji sanitarnej DN 400, zaprojektowanego jako kolektor kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o długości 276 mb na odcinku od Ronda Kaszubskiego studnia S15 do studni S16 rondo przy markecie budowlanym NOMI, b) budowę sieci wodociągowej DN 250 wykonanej z rur PE o łącznej długości 660 mb wzdłuż ul. Raciborskiego i ul. Domejki w pasie technicznym drogi. c) budowę kanalizacji sanitarnej DN 200 przy ul. Cichej o długości 61 mb. 2. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: - sprawdzenia zgodności otrzymanej dokumentacji technicznej, stanowiącej podstawę prowadzenia prac, z obowiązującymi przepisami oraz dokumentami kontraktowymi i innymi dokumentami dotyczącymi realizowanych robót, a w przypadku stwierdzenia uchybień wskazanie sposobów ich usunięcia. - kontroli zgodności wykonywania robót z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowym opisem wykonania przedmiotu zamówienia. oraz umową na roboty budowlane, kontrolowanie budowy zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających skuteczność nadzoru. - sprawdzanie dokumentacji, w szczególności fotograficznej z realizacji robót, w tym: terenu budowy i jego otoczenia, robót zanikających i robót ulegających zakryciu. - sprawdzanie zgodności wyrobów budowlanych z wymaganiami przepisów, norm, postanowień kontraktu i zasad oraz prawidłowości ich składowania i transportu. - sprawdzanie ilości i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnych z postanowieniami kontraktu, przepisów i zasad. - kontrolowanie zapisów w dzienniku budowy i potwierdzanie swojej bytności na budowie poprzez dokonywanie w nim odpowiednich wpisów. 3.8.7 uczestniczenia w naradach i komisjach zwoływanych w związku z realizacja budowy i robót lub w celu rozstrzygnięcia spraw z nimi związanych. - udziału w przygotowaniu i przeprowadzeniu odbiorów częściowych i odbioru końcowego, zgodnie z warunkami umów z wykonawcami robót oraz w przekazaniu obiektu do użytku i uzyskaniu zezwolenia na użytkowanie. - spisywania z udziałem przedstawicieli wykonawców i nadzoru autorskiego protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych i występowanie do Zamawiającego z odpowiednim wnioskiem w sprawie ich wykonania. - kontrolowanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze obiektu lub robót. - sprawdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej przeznaczonej dla Zamawiającego. - przedstawianie opinii dotyczących prowadzonych robót oraz wyrobów budowlanych przeznaczonych do wbudowania lub wbudowanych. - informowanie Zamawiającego o stwierdzonych w toku realizacji robót naruszeniach przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa budowy lub ochrony środowiska, a także stwierdzenia rażących uchybień technicznych. - podejmowania wiążących wykonawców decyzji co do natychmiastowego wykonania robót w celu zapobieżenia zagrożeniu ludzi i mienia, zabezpieczeniu przed awarią lub katastrofą budowlaną lub w celu uniknięcia strat..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zadania pn Modernizacja kolektora kanalizacji sanitarnej metodą bezwykopową w ul. Raciborskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmującego zakresem a)modernizacja kanalizacji sanitarnej na odcinku od S1istn do S15proj. o długości L=606mb b)modernizacja kanalizacji sanitarnej od odcinku od S16proj. do S21istn. o długości L=262mb c)modernizacja studni rewizyjnych DN 1200 szt. 19 d)budowa studni S15proj DN 1200 szt. 1 e)budowa studni S16proj DN 2000 szt. 1 2. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest do: - prowadzenia zgodności otrzymanej dokumentacji technicznej, stanowiącej podstawę prowadzenia prac, z obowiązującymi przepisami oraz dokumentami kontraktowymi i innymi dokumentami dotyczącymi realizowanych robót, a w przypadku stwierdzenia uchybień wskazanie sposobów ich usunięcia. - kontroli zgodności wykonywania robót z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółowym opisem wykonania przedmiotu zamówienia. oraz umową na roboty budowlane, kontrolowanie budowy zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających skuteczność nadzoru. - sprawdzanie dokumentacji, w szczególności fotograficznej z realizacji robót, w tym: terenu budowy i jego otoczenia, robót zanikających i robót ulegających zakryciu. - sprawdzanie zgodności wyrobów budowlanych z wymaganiami przepisów, norm, postanowień kontraktu i zasad oraz prawidłowości ich składowania i transportu. - sprawdzanie ilości i potwierdzanie faktycznie wykonanych robót zgodnych z postanowieniami kontraktu, przepisów i zasad. - kontrolowanie zapisów w dzienniku budowy i potwierdzanie swojej bytności na budowie poprzez dokonywanie w nim odpowiednich wpisów. - uczestniczenia w naradach i komisjach zwoływanych w związku z realizacja budowy i robót lub w celu rozstrzygnięcia spraw z nimi związanych. - udziału w przygotowaniu i przeprowadzeniu odbiorów częściowych i odbioru końcowego, zgodnie z warunkami umów z wykonawcami robót oraz w przekazaniu obiektu do użytku i uzyskaniu zezwolenia na użytkowanie. - spisywania z udziałem przedstawicieli wykonawców i nadzoru autorskiego protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych i występowanie do Zamawiającego z odpowiednim wnioskiem w sprawie ich wykonania. - kontrolowanie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze obiektu lub robót. - sprawdzenie poprawności i kompletności dokumentacji powykonawczej przeznaczonej dla Zamawiającego. - przedstawianie opinii dotyczących prowadzonych robót oraz wyrobów budowlanych przeznaczonych do wbudowania lub wbudowanych. - informowanie Zamawiającego o stwierdzonych w toku realizacji robót naruszeniach przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa budowy lub ochrony środowiska, a także stwierdzenia rażących uchybień technicznych. - podejmowania wiążących wykonawców decyzji co do natychmiastowego wykonania robót w celu zapobieżenia zagrożeniu ludzi i mienia, zabezpieczeniu przed awarią lub katastrofą budowlaną lub w celu uniknięcia strat..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.24.70.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu C, DMC >= 3,8t z zabudową medyczną, noszami i sprzętem medycznym dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Remont korytarza drugiego piętra, wybranych pomieszczeń dydaktycznych oraz remont kominów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 4 w Pruszczu Gdańskim
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja boiska piłkarskiego przy ul. Tysiąclecia w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski dla zadania pn. Budowa obiektów: budynku edukacyjno-warsztatowego oraz budynku wystawienniczego- etap II realizacja
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- Usługa pełnienia nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi w ramach realizacji Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej przy przebudowie budynku przy Pl. Niepodległości 4 w Kórniku
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych (...) nad realizacją zadania: Rozbudowa DW nr 551 (...),odc. Strzyżawa - Ostromecko od km 0+005 do km 1+935 oraz od km 2+675 do km 3+960 dł. 3,215 km
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.