To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-02
Bielsko-Biała: MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA (SOK) W INSPEKTORACIE ZUS W ŻYWCU PRZY UL. PIERNIKARSKIEJ 2.
Numer ogłoszenia: 127382 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43796 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej, ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 825 27 15, faks 33 825 27 16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SALI OBSŁUGI KLIENTA (SOK) W INSPEKTORACIE ZUS W ŻYWCU PRZY UL. PIERNIKARSKIEJ 2..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa całej części istniejącej SALI OBSŁUGI KLIENTA znajdującej się na parterze budynku, co wiąże się z następującymi pracami : likwidacja całego głównego zestawu wejściowego SEGMENT C od strony ul. Węglowej - wymiana na aluminiowy w kolorze białym; likwidacja całego zestawu wejściowego wewnętrznego; likwidacja całego wewnętrznego zestawu szklanego w ścianie przy wejściu po prawej stronie; likwidacją jednego wc dla klientów; demontaż wszystkich drzwi wewnętrznych do wc; wyburzenie ścian działowych; skucie tynków lub płytek ceramicznych na nie wyburzanych ścianach murowanych; wymiana istniejącej posadzki - zerwanie wszystkich warstw podłogowych do istniejącego stropu; wymianą całego sufitu podwieszanego; remontem istniejących ubikacji dla klientów; przebudową instalacji wewnętrznych: co., kanalizacyjnej, wodnej ,elektrycznej, ppoż. i teletechnicznej zgodnie z projektami branżowymi instalacji wewnętrznych elektrycznych; przebudową 2 otworów okiennych - wg. rys. wyburzeń; wymianą wszystkich parapetów wewnętrznych; wykonanie nowych tynków, gładzi oraz prace wykończeniowe likwidacją ubikacji w segmencie B z adaptacją pomieszczenia na portiernię; wymianą drzwi wejściowych zewnętrznych SEGMENT A od strony ul. Piernikarskiej; Szczegółowy zakres prac zawierają Projekty branżowe wykonawcze Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku. Projekty branżowe oraz przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią podstawę sporządzenia oferty przez Wykonawcę. Podane w przedmiarze robót podstawy wyceny (katalogi) należy przyjąć jako służące jedynie do opisu zakresu prac. Normy nakładów należy traktować jako wzorcowe. Kosztorys ofertowy musi uwzględniać wszystkie asortymenty robót ujęte w przedmiarze robót oraz pozostałe koszty robót nieujęte w przedmiarze robót a niezbędne dla wykonania zamówienia . Zaleca się wykonanie wizji lokalnej terenu robót w celu zdobycia informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin i sposób wykonania robót: 1. Przed podpisaniem umowy sporządzony zostanie harmonogram prac rzeczowo-finansowy z podziałem na etapy prac i podziałem na prace uciążliwe i nie uciążliwe dla Zamawiającego ponieważ wszystkie prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonywania prac uciążliwych tj. rozbiórki, wiercenia, wykucia, zapylenia itp. w godzinach pracy Zakładu, prace muszą być wykonywane po godzinach urzędowania tj. po godz. 15.00, w dni wolne bez ograniczeń godzinowych. Prace nie mogą utrudniać funkcjonowania Zakładu. Wykonawca będzie utrzymywać teren w czystości i porządku. Wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia w dni wolne od pracy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia. 2. Zamawiający przekaże w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę protokolarnie plac budowy dla wykonania robót. Wykonawca rozpocznie realizację prac do 7 dni od daty przejęcia protokolarnie placu budowy. Przyjmuje się, że od momentu rozpoczęcia prac, Wykonawca będzie odpowiedzialny za bezpieczeństwo i porządek w pomieszczeniach w których będzie realizowany zakres prac.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TTI Bogdan Słaboszewski, Jerzy Słaboszewski, Małgorzata Słaboszewska sp. jawna, ul. Partyzantów 65 A, Bielsko-Biała, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 572647,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338666,55
Oferta z najniższą ceną: 338666,55 / Oferta z najwyższą ceną: 676423,74
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej"
- Dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego dla placówek Miejskiego Domu Kultury w Bielsku-Białej
- Świadczenie usług wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (3 części).
- 20/25 - Wykonanie usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej i urządzeń
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla Oddziału ZUS w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Przebudowa drogi ul. Ks. I. Gałczyńskiego, części ul. Iwaszkiewicza i W. Szymborskiej w Barczewie
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.