Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Łódź: dostawa przyrządów pomiarowych i narzędzi stosowanych
w leśnictwie
Numer ogłoszenia: 127402 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi , ul. Legionów 113, 91-073 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6322647, faks 042 6325841.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przyrządów pomiarowych i narzędzi stosowanych w leśnictwie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządów pomiarowych oraz narzędzi stosowanych w leśnictwie . Szczegółowy opis techniczny zawiera Zał.5 do SIWZ Zakres zamówienia zawarty w opisie poszczególnych części..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2, 44.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Opis techniczny oferowanego sprzętu umożliwiający ocenę parametrów zgodnie z Zał.1 do SIWZ (nie dotyczy Części I poz.4)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone w zał. 4 do SIWZ - projekt umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usługowo - Produkcyjny
Lasów Państwowych w Łodzi
ul. Legionów 113 91-073 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usługowo - Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113 91-073 Łódź - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa przyrządów pomiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Ilość (szt.) 1 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) z legalizacją 1.1 15 m 30 1.2 20 m 100 1.3 25 m 100 2 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) dwustronny 2.1 15 m 30 2.2 20 m 350 2.3 25 m 300 3 Wkłady do taśm 3.1 15 m 30 3.2 20 m 400 3.3 25 m 300 4 Części zamienne do taśm 4.1 Oś główna z kółkiem zębatym 20 4.2 Kółko zębate 20 4.3 Sprężyna powrotna z obudową 50 4.4 Pokrywa blaszana z łożyskiem 50 4.5 Bęben taśmy z kółkiem zębatym 50 4.6 Obudowa przekładni z łożyskiem 20 4.7 Pierścień zamykający 20 4.8 Zaczep zwalniający taśmę 20 4.9 Nitownica i nity 5 5 Wysokościomierz 80 6 Dalmierz nitkowy 15 7 Nici zapasowe do dalmierza 160 8 Dalmierz laserowy 30 9 Koromierz 10 10 Świdry przyrostowe - 10.1 200 mm 10 10.2 300 mm 10 10.3 400 mm 10 10.4 800 mm 10 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w Zał.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa średnicomierzy typ.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP nazwa ilość szt. 1 Średnicomierz typ 1 1.1 30 cm 100 1.2 40 cm 100 1.3 50 cm 200 1.4 60 cm 400 1.5 70 cm 50 1.6 80 cm 100 1.7 100 cm 30 1.8 150 cm 20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zał.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa średnicomierzy - typ.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lp. nazwa ilość szt. 1 Średnicomierz typ 2 1.1 40 cm 20 1.2 50 cm 30 1.3 65 cm 30 1.4 80 cm 10 1.5 102 cm 5 1.6 127 cm 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa wyrobu j.m. Ilość wg jedn. miary z kol 3 1 2 3 4 1 Lubryka twarda tuzin 500 2 Lubryka miękka w osłonce papierowej tuzin 500 3 Lubryka grafitowa tuzin 100 4 Oprawka do lubryki szt 300 5 Ośnik strzemiączkowy szt 50 6 Ryśnik składany z uchwytem drew. szt 20 7 Ryśnik składany z uchwytem plast. szt 100 8 Tasak leśny mały szt 50 9 Tasak leśny szt 50 10 Tasak duży szt 30 11 Kosa leśna szt 100 12 Stylisko do kosy szt 100 13 Klin plastik wysoki szt 2000 14 Klin plastik niski szt 2000 15 Esy metalowe 10 cm. szt 1000 16 Esy metalowe 12 cm. szt 1000 17 Esy metalowe 14 cm. szt 1000 18 Esy metalowe 16 cm. szt 1000 19 Esy metalowe 18 cm. szt 1000 20 Esy plastikowe do drewna szt 1000 21 Młotek do esów szt 10 22 Siekiera 600 g. szt 30 23 Siekiera 1250 g. szt 30 24 Siekiera 1500 g. szt 30 Szczegółowy opis techniczny zawiera Zał.5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni kryminalistyki i toksykologii sądowej dla technika analityka w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Dostawa wyposażenia dla potrzeb Projektu pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Budowlano-Drzewnych im. Armii Krajowej w Żywcu w dziedzinie: instalacje sanitarne, grze..."
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- Zestaw do recyklingowej chromatografii żelowo-permeacyjnej
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.