eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego przy ul. Żołnierskiej 56, w Szczecinie - II ETAP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-27

Szczecin: Wykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego przy ul. Żołnierskiej 56, w Szczecinie - II ETAP
Numer ogłoszenia: 127415 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188668 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy budynku administracyjno-biurowego przy ul. Żołnierskiej 56, w Szczecinie - II ETAP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku administracyjno-biurowego, przy ul. Żołnierskiej 56 w Szczecinie (działka nr 16, 20/5, 19/2 i 18, w obrębie 2046) (II ETAP), zgodnie ze sztuką budowlaną, polskimi i branżowymi normami oraz przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane: a) wykonanie remontu parteru budynku B z wyłączeniem remontu pomieszczenia 005B, pozostałe pod klucz, b) wykonanie remontu posadzek łącznika A, wraz z robotami wykończeniowymi oraz wymiana przeszklenia pomieszczenia 002A z wyjątkiem posadzek w pomieszczeniach 008A, 009A, 017A i 018A, c) wykonanie przebudowy wiatrołapów 001A i 007A łącznika A, d) montaż i remont ogrodzenia działki e) wykonanie remontu części chodnika w obrębie łącznika A (wiatrołap 001A i 007A) f) budowa osłony agregatu prądotwórczego, g) budowa osłony śmietnikowej, h) montaż i remont zadaszenia przy kancelarii łącznika A, i) montaż krat okiennych w budynku A i B 2) roboty sanitarne: a) wykonanie części zewnętrznej kanalizacji deszczowej w obrębie wejścia do budynku B i łącznika A, b) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania na parterze budynku B, c) wykonanie instalacji wraz z montażem urządzeń w pomieszczeniach sanitariatów na parterze budynku B, d) wykonanie instalacji wod-kan w pomieszczeniu socjalnym na parterze budynku B, 3) roboty elektryczne - wykonanie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, kontroli dostępu, monitoringu, komputerowej, p.poż., sygnalizacji włamania i napadu, na parterze budynku B i częściowo w budynkach A i C oraz montaż agregatu prądotwórczego, tablicy SZR i sterownika oraz baterii kondensatorów (kompensacja mocy biernej) wraz z protokołami badań i sprawdzeń. Wykonanie kompletnej instalacji piorunochronnej na budynkach A i B i uzupełnieniami na budynku C oraz sporządzenie protokołów pomiarów rezystancji uziemienia 3. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: 1) część projektu budowlano-wykonawczego pn. Przebudowa budynku administracyjno-biurowego, portierni, budynku socjalnego i garaży oraz rozbudowa łącznika przy ul. Żołnierskiej 56 w Szczecinie na działkach o nr ewid. 16, 20/5, 19/2 i 18 w obrębie 2046, opracowanego przez Spółkę Cywilną K2 Biuro Architektoniczne Kamiński, Kamińska, Kurkowski, z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Żurawinowej 39, 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, 3) pozwolenie na budowę. 4. W odniesieniu do zakresu robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia, do siwz zostały załączone przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy. 5. Podane załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane w załącznikach nr 9, 10 i 11 do siwz. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 9 siwz. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi, postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 7. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane PAK-BUD Zbigniew Pakuła, ul. Bohaterów Westerplatte 9/3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 604820,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 749266,04

  • Oferta z najniższą ceną: 749266,04 / Oferta z najwyższą ceną: 1508561,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.