eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomŚwiadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla sieci, instalacji i urządzeńwod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Radom: Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 127460 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług eksploatacyjno- konserwacyjnych dla sieci, instalacji i urządzeń: wod.-kan., cieplnych (c. o., para, c. w. u.)i gazu, sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych oraz instalacji i urządzeń sygnalizacji pożaru i DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: CZĘŚC NR 1 - KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD-KAN. , CIEPLNYCH (C.O., PARA, C.W.U) I GAZU I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, cieplnych (c.o., para, c.w.u.) i gazu w obiektach Szpitala II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan, cieplnych (c.o para c.w. ) i gazu wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, Prawo Wodne i innych obowiązujących aktach prawnych. 1.2 W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: - okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, - pełnienie całodobowych dyżurów stałych w ruchu ciągłym na terenie Zamawiającego - pomiary szczelności instalacji gazowej - próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne - konserwacje, naprawy, prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów - lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym - bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń, usuwanie nieszczelności rurociągów gazów medycznych - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej - obsługa rewizji UDT - nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyżur w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.) CZĘŚĆ NR 2 - KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEINFORMATYCZNYCH I NISKOPRADOWYCH I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych w obiektach Szpitala. II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne i innych obowiązujących aktach prawnych. 1.2. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, b) pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii d) pomiary elektryczne (w szczególności pomiary elektryczne zasilania i pomiarów transmisji i kategorii sieci - zakończone sporządzeniem protokółu wymagają przedłożenia protokółu w odpowiednim terminie Zamawiającemu) e) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne f) konserwacje, naprawy, prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów g) niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczanie awarii h) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym i) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń j) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej l) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji, m) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.) CZĘŚĆ NR 3 - KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI POŻARU I DSO I. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno - naprawcze w zakresie wykonania czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożaru oraz DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego oraz DSO według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane i innych obowiązujących aktach prawnych, w szczególności: - okresowe przeglądy eksploatacyjne: oględziny , sprawdzenia - niezbędne próby i pomiary eksploatacyjne - konserwacje, naprawy, wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów - niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczenie awarii - usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej - dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy w przypadku awarii 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.53.11.00-7, 50.53.12.00-8, 50.72.00.00-8, 50.71.10.00-2, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1 : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) kompletem urządzeń do spawania gazowego (stal, miedź), b) urządzeniem do sprawdzania szczelności instalacji gazowej Dotyczy części nr 2 : Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a)miernikami do pomiarów elektrycznych oraz transmisji i kategorii sieci Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dotyczy części nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym w dyżurach stałych na terenie Zamawiającego co najmniej 5 osób- posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia) uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji oraz dozoru - Grupa 2 pkt: 1, 2, 4, 6, 7, 10; Grupa 3 pkt.: 6, 10 (obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm) b) co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne w okresie trwania przedmiotu zamówienia: - uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 13 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane w specjalnościach określonych w art. 14 ust. 1 pkt. 4 wymienionej ustawy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (potwierdzone oświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniu wydanym przez tę izbę zgodnie z art.12 ust.7 ustawy Prawo Budowlane), lub - prawo do wykonywania zawodu lub określonej działalności uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.nr63 poz.394) w zakresie określonym w Prawie budowlanym w specjalnościach określonych w art. 14 ust. 1 pkt. 4 wymienionej ustawy w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (potwierdzone oświadczeniem o nabyciu takiego prawa) Dotyczy części nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) osobami w ilości wystarczającej- wg oświadczenia Wykonawcy - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji urządzeń i instalacji niskonapięciowych, teleinformatycznych (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń, posiadającymi łącznie n/w uprawnienia: - uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru wg punktów Załącznika nr 1 do Rozporządzenia MGPiPS z 28.04.2003 ( D.U.89 poz. 828) Grupa 1 pkt-y 2, 10 ( obsługa, konserwacja, remonty, montaż, pomiary) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień otwarcia ofert na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według metody spełnia- nie spełnia - Wykonawca wykaże, że dysponuje min. 1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową zgodnie z ustawą z dnia 22.01.1997r o ochronie informacji niejawnych ( tj. Dz. U. z 2005r NR 196 poz. 1631) - licencją pracownika zabezpieczenia technicznego min. I° zgodnie z ustawą z dn. 22.08.1997r o ochronie osób i mienia ( tj. Dz. U. z 2005r NR 145, poz. 1221) Dotyczy części nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) osobami w ilości wystarczającej - wg oświadczenia oferenta - do całodobowego zabezpieczenia eksploatacji w ruchu ciągłym co najmniej 2 osoby posiadające łącznie aktualne (w okresie trwania przedmiotu zamówienia) uprawnienia kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji i dozoru - Grupa 1 pkt: 2, 10; zgodnie z Rozporządzeniem MGPiPS z dnia 28.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (tekst jedn. Dz.U.89 poz.828 z późn. zm)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • NIE DOTYCZY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument lub dokumenty z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty: 1) wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, które mogą być złożone w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub 2) Pełnomocnictwo - w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 piętro III pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny Dział Zamówień Publicznych Funduszy Strukturalnych i Zaopatrzenia 26-610 Radom ul. Lekarska 4 piętro III pokój 308 lub 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ WOD-KAN. , CIEPLNYCH (C.O., PARA, C.W.U) I GAZU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod-kan, cieplnych (c.o., para, c.w.u.) i gazu w obiektach Szpitala. II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan, cieplnych (c.o para c.w. ) i gazu wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne, Ustawa o Dozorze Technicznym, Prawo Wodne i innych obowiązujących aktach prawnych. 1.2 W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: - okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, - pełnienie całodobowych dyżurów stałych w ruchu ciągłym na terenie Zamawiającego - pomiary szczelności instalacji gazowej - próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne - konserwacje, naprawy, prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów - lokalizacja i zabezpieczanie awarii (niezwłoczne) i ich usuwanie w uzgodnieniu z Zamawiającym - bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń, usuwanie nieszczelności rurociągów gazów medycznych - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej - obsługa rewizji UDT - nadzór i organizacja pracy pracowników eksploatacji - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną ( dyżur w ruchu ciągłym) wraz z nadzorem oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.53.11.00-7, 50.53.12.00-8, 50.72.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KONSERWACJA SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ TELEINFORMATYCZNYCH I NISKOPRADOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są wszelkie czynności zapewniające prawidłowe funkcjonowanie w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych w obiektach Szpitala. II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym sieci, instalacji i urządzeń teleinformatycznych i niskoprądowych wyszczególnionych w przedmiocie zamówienia wraz z ich organizacją i nadzorem, według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane, Prawo Energetyczne i innych obowiązujących aktach prawnych. 1.2. W szczególności na obowiązujący zakres prac składać się będą: a) okresowe (w terminach określonych instrukcjami i przepisami branżowymi) oraz bieżące (uzależnione od pracy urządzeń i potrzeb) oględziny, przeglądy i sprawdzenia, b) pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii d) pomiary elektryczne (w szczególności pomiary elektryczne zasilania i pomiarów transmisji i kategorii sieci - zakończone sporządzeniem protokółu wymagają przedłożenia protokółu w odpowiednim terminie Zamawiającemu) e) próby, sprawdzenia i regulacje eksploatacyjne f) konserwacje, naprawy, prace remontowe wynikające z normalnego zużycia części i podzespołów g) niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczanie awarii h) usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym i) bieżąca realizacja zgłoszeń, usuwanie usterek, wymiana uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów sieci, instalacji i urządzeń j) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej l) dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji, m) wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Wykonawca zapewni całodobową obsługę eksploatacyjną (pełnienie dyżurów stałych w godz. 7.00-15.00 w dni robocze na terenie Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowej dyspozycyjności w przypadku awarii) wraz z dozorem i organizacją pracy oraz regularne okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z obowiązującymi przepisami i instrukcjami obsługi i eksploatacji urządzeń. 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KONSERWACJA INSTALACJI I URZĄDZEŃ SYGNALIZACJI POŻARU I DSO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacyjno - naprawcze w zakresie wykonania czynności zapewniających prawidłowe funkcjonowanie systemu sygnalizacji pożaru oraz DSO w obiektach Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. II. Opis czynności konserwacyjno-eksploatacyjnych 1. Wykonywanie wszelkich prac związanych z eksploatacją i konserwacją w ruchu ciągłym systemu sygnalizacji pożaru zainstalowanego oraz DSO według zasad określonych w instrukcjach i dokumentacji techniczno-ruchowej, przepisach branżowych i normach, rozporządzeniach oraz ustawach i ich aktach wykonawczych: Prawo Budowlane i innych obowiązujących aktach prawnych, w szczególności: - okresowe przeglądy eksploatacyjne: oględziny , sprawdzenia - niezbędne próby i pomiary eksploatacyjne - konserwacje, naprawy, wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów - niezwłoczna lokalizacja i zabezpieczenie awarii - usuwanie awarii w uzgodnieniu z Zamawiającym - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej - dozór i organizacja pracy pracowników eksploatacji - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym 2. Całodobowa dyspozycyjność Wykonawcy w przypadku awarii 3. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej przedmiotu wykonania usługi ( po dokonanej wizji lokalnej Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej podpisane przez Kierownika Działu Technicznego lub głównego Energetyka R Sz. S.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.