Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 127481 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r. Część nr 1 Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu - I etap na odcinku od 0+000,00 do 0+315,00 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -kanalizacji deszczowej, Część nr 2 Budowa ul. Olszynki w Niemczu z oświetleniem - I etap na odcinku od km 0+243 do Al. Mickiewicza polegająca na wykonaniu: - jezdni o szer. 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej z jednostronnym chodnikiem o szer. 2,0, - zjazdy na drogi gruntowe z kostki betonowej, - wjazdy na posesje z kostki betonowej (czerwonej), - budowie oświetlenia ulicznego oraz przebudowy sieci energetycznych kolidujących z projektowanym układem drogowym, - organizacji ruchu, - rowów odwadniających. Część nr 3 Budowa ul. Okoniowej w Niemczu na odcinku od km 0+200 do km 0+467,50, polegająca na budowie: - wykonanie pieszo-jezdni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,0 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy (kostka czerwona), - wykonanie rowów odparowujących oraz poboczy utwardzonych, - budowa linii kablowej oraz lamp 1/1, 2/1, 2/3, 2/5, 1/4, 1/6, - budowa szafki oświetleniowej, - osłonięcie i przebudowę istniejących kabli nn. Część nr 4 Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie polegająca na budowie: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, - budowę oświetlenia drogowego, - budowę linii kablowej zasilającej oraz szafkę oświetlenia Część nr 5 Budowa i rozbudowa oświetlenia: a) Rozbudowa oświetlenia na ul. Sudeckiej i Beskidzkiej w Niwach - lampy 2/1/2/1, 2/1/4, 2/1/5 oraz linia kablowa b) Budowa oświetlenia na ul. Szczecińskiej w Wilczu - lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, c) Budowa oświetlenia na ul. Krzyszkowiaka w Niemczu - 2/6, 2/4, 2/2, 1/1, 1/3, 1/5, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, d) Budowa oświetlenia na ul. Chabrowej i Żonkilowej w Osielsku - 1/1, 1/2, 1/4, 1/6, 1/8, 1/10 linia kablowa i skrzynka oświetleniowa, e) Budowa oświetlenia na ul. Olszynowej w Osielsku - 2/2/2, 2/2/3, 2/2/4 wraz z linią kablową, f) Rozbudowa oświetlenia w Bożenkowie na działkach 47, 49, 50/2 - lampy 1/5, 1,6, 1/7 wraz z linią kablową, UWAGA Zagospodarowanie gruntu z korytowania pod warstwy konstrukcyjne dróg jest w zakresie Wykonawcy, niezależnie od zapisów w przedmiarach dróg mówiących o konkretnej odległości odwozu. Powyższe nie dotyczy górnej warstwy o grubości około 10 cm ulepszonej gruzem betonowym lub kruszywem kamiennym, która zostanie zagospodarowana przez Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie - obowiązuje odwóz tak jak wskazany w przedmiarach..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 17.2. Wadium: 5.000,00 ( trzy tysiące złotych) na każdą z części Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych, poświadczenia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - wodno-kanalizacyjnej - cz. 1 - elektrycznej - cz. 2, 3, 4, 5
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - wodno-kanalizacyjnej - cz. 1 - elektrycznej - cz. 2, 3, 4, 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę ubezpieczenia 500.000,00 zł b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
referencje kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu - I etap na odcinku od 0+000,00 do 0+315,00 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -kanalizacji deszczowej,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ul. Olszynki w Niemczu wraz z oświetleniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Olszynki w Niemczu z oświetleniem - I etap na odcinku od km 0+243 do Al. Mickiewicza polegająca na wykonaniu: - jezdni o szer. 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej z jednostronnym chodnikiem o szer. 2,0, - zjazdy na drogi gruntowe z kostki betonowej, - wjazdy na posesje z kostki betonowej (czerwonej), - budowie oświetlenia ulicznego oraz przebudowy sieci energetycznych kolidujących z projektowanym układem drogowym, - organizacji ruchu, - rowów odwadniających..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ul. Okoniowej w Niemczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Okoniowej w Niemczu na odcinku od km 0+200 do km 0+467,50, polegająca na budowie: - wykonanie pieszo-jezdni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,0 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy (kostka czerwona), - wykonanie rowów odparowujących oraz poboczy utwardzonych, - budowa linii kablowej oraz lamp 1/1, 2/1, 2/3, 2/5, 1/4, 1/6, - budowa szafki oświetleniowej, - osłonięcie i przebudowę istniejących kabli nn..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie polegająca na budowie: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, - budowę oświetlenia drogowego, - budowę linii kablowej zasilającej oraz szafkę oświetlenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa i rozbudowa oświetlenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i rozbudowa oświetlenia: a) Rozbudowa oświetlenia na ul. Sudeckiej i Beskidzkiej w Niwach - lampy 2/1/2/1, 2/1/4, 2/1/5 oraz linia kablowa b) Budowa oświetlenia na ul. Szczecińskiej w Wilczu - lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, c) Budowa oświetlenia na ul. Krzyszkowiaka w Niemczu - 2/6, 2/4, 2/2, 1/1, 1/3, 1/5, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, d) Budowa oświetlenia na ul. Chabrowej i Żonkilowej w Osielsku - 1/1, 1/2, 1/4, 1/6, 1/8, 1/10 linia kablowa i skrzynka oświetleniowa, e) Budowa oświetlenia na ul. Olszynowej w Osielsku - 2/2/2, 2/2/3, 2/2/4 wraz z linią kablową, f) Rozbudowa oświetlenia w Bożenkowie na działkach 47, 49, 50/2 - lampy 1/5, 1,6, 1/7 wraz z linią kablową,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.