eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoBudowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Osielsko: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 127481 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Osielsko , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 324 18 00, faks 052 324 18 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Osielsko w 2013 r. Część nr 1 Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu - I etap na odcinku od 0+000,00 do 0+315,00 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -kanalizacji deszczowej, Część nr 2 Budowa ul. Olszynki w Niemczu z oświetleniem - I etap na odcinku od km 0+243 do Al. Mickiewicza polegająca na wykonaniu: - jezdni o szer. 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej z jednostronnym chodnikiem o szer. 2,0, - zjazdy na drogi gruntowe z kostki betonowej, - wjazdy na posesje z kostki betonowej (czerwonej), - budowie oświetlenia ulicznego oraz przebudowy sieci energetycznych kolidujących z projektowanym układem drogowym, - organizacji ruchu, - rowów odwadniających. Część nr 3 Budowa ul. Okoniowej w Niemczu na odcinku od km 0+200 do km 0+467,50, polegająca na budowie: - wykonanie pieszo-jezdni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,0 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy (kostka czerwona), - wykonanie rowów odparowujących oraz poboczy utwardzonych, - budowa linii kablowej oraz lamp 1/1, 2/1, 2/3, 2/5, 1/4, 1/6, - budowa szafki oświetleniowej, - osłonięcie i przebudowę istniejących kabli nn. Część nr 4 Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie polegająca na budowie: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, - budowę oświetlenia drogowego, - budowę linii kablowej zasilającej oraz szafkę oświetlenia Część nr 5 Budowa i rozbudowa oświetlenia: a) Rozbudowa oświetlenia na ul. Sudeckiej i Beskidzkiej w Niwach - lampy 2/1/2/1, 2/1/4, 2/1/5 oraz linia kablowa b) Budowa oświetlenia na ul. Szczecińskiej w Wilczu - lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, c) Budowa oświetlenia na ul. Krzyszkowiaka w Niemczu - 2/6, 2/4, 2/2, 1/1, 1/3, 1/5, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, d) Budowa oświetlenia na ul. Chabrowej i Żonkilowej w Osielsku - 1/1, 1/2, 1/4, 1/6, 1/8, 1/10 linia kablowa i skrzynka oświetleniowa, e) Budowa oświetlenia na ul. Olszynowej w Osielsku - 2/2/2, 2/2/3, 2/2/4 wraz z linią kablową, f) Rozbudowa oświetlenia w Bożenkowie na działkach 47, 49, 50/2 - lampy 1/5, 1,6, 1/7 wraz z linią kablową, UWAGA Zagospodarowanie gruntu z korytowania pod warstwy konstrukcyjne dróg jest w zakresie Wykonawcy, niezależnie od zapisów w przedmiarach dróg mówiących o konkretnej odległości odwozu. Powyższe nie dotyczy górnej warstwy o grubości około 10 cm ulepszonej gruzem betonowym lub kruszywem kamiennym, która zostanie zagospodarowana przez Gminny Zakład Komunalny w Żołędowie - obowiązuje odwóz tak jak wskazany w przedmiarach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z zapisem art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17.2. Wadium: 5.000,00 ( trzy tysiące złotych) na każdą z części Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości wskazanej przez Zamawiającego. 1. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2010 Nr 113, poz. 759, z późn. zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy oddział w Osielsku Nr 96 8142 1033 0002 8248 2000 0007. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Osielsko w sekretariacie w pok. nr 18 lub dołączyć do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, opisanego w pkt. 4.1 siwz i udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę robót budowlanych, poświadczenia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - wodno-kanalizacyjnej - cz. 1 - elektrycznej - cz. 2, 3, 4, 5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi), posiadają uprawnienia wymagane odnośnymi przepisami prawa z branży: - drogowej - wodno-kanalizacyjnej - cz. 1 - elektrycznej - cz. 2, 3, 4, 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę ubezpieczenia 500.000,00 zł b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie niższą niż wartość zadeklarowana w ofercie, jako wartość wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

referencje kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia określające warunki takiej zmiany. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w zakresie terminu wykonania umowy, w sytuacji gdy fakt opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynika z przyczyn obiektywnych, niezależnych od wykonawcy, o których Zamawiający powinien być na bieżąco informowany. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpić może za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku a) zmiany kierownika budowy. b) zmiany sposobu płatności, w tym również zmiany numeru konta wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Osielsko ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Leśnego Runa w Niemczu - I etap na odcinku od 0+000,00 do 0+315,00 polegająca na wykonaniu: -pieszo-jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,00 m, -wjazdów do posesji, -kanalizacji deszczowej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa ul. Olszynki w Niemczu wraz z oświetleniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Olszynki w Niemczu z oświetleniem - I etap na odcinku od km 0+243 do Al. Mickiewicza polegająca na wykonaniu: - jezdni o szer. 6,0 m o nawierzchni z kostki betonowej z jednostronnym chodnikiem o szer. 2,0, - zjazdy na drogi gruntowe z kostki betonowej, - wjazdy na posesje z kostki betonowej (czerwonej), - budowie oświetlenia ulicznego oraz przebudowy sieci energetycznych kolidujących z projektowanym układem drogowym, - organizacji ruchu, - rowów odwadniających..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa ul. Okoniowej w Niemczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Okoniowej w Niemczu na odcinku od km 0+200 do km 0+467,50, polegająca na budowie: - wykonanie pieszo-jezdni z kostki brukowej betonowej o szer. 5,0 m, - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy (kostka czerwona), - wykonanie rowów odparowujących oraz poboczy utwardzonych, - budowa linii kablowej oraz lamp 1/1, 2/1, 2/3, 2/5, 1/4, 1/6, - budowa szafki oświetleniowej, - osłonięcie i przebudowę istniejących kabli nn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Daglezjowej w Żołędowie polegająca na budowie: - wykonanie pieszo - jezdni o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,00m - wykonanie wjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej, o szerokości i długości dostosowanej do istniejącej zabudowy - wykonanie poboczy o szerokości 0,75 m, - budowę oświetlenia drogowego, - budowę linii kablowej zasilającej oraz szafkę oświetlenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa i rozbudowa oświetlenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa i rozbudowa oświetlenia: a) Rozbudowa oświetlenia na ul. Sudeckiej i Beskidzkiej w Niwach - lampy 2/1/2/1, 2/1/4, 2/1/5 oraz linia kablowa b) Budowa oświetlenia na ul. Szczecińskiej w Wilczu - lampy 1/1, 1/3, 1/5, 1/7, 1/9, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, c) Budowa oświetlenia na ul. Krzyszkowiaka w Niemczu - 2/6, 2/4, 2/2, 1/1, 1/3, 1/5, linia kablowa i skrzynka oświetleniowa oraz demontaż starego oświetlenia, d) Budowa oświetlenia na ul. Chabrowej i Żonkilowej w Osielsku - 1/1, 1/2, 1/4, 1/6, 1/8, 1/10 linia kablowa i skrzynka oświetleniowa, e) Budowa oświetlenia na ul. Olszynowej w Osielsku - 2/2/2, 2/2/3, 2/2/4 wraz z linią kablową, f) Rozbudowa oświetlenia w Bożenkowie na działkach 47, 49, 50/2 - lampy 1/5, 1,6, 1/7 wraz z linią kablową,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.