To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Kraków: Sukcesywne dostawy papieru i galanterii biurowej oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek ( zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki i kopiarki ) oraz nośników informacji / dyskietki , CD-Romy/ dla Instytut Nafty i Gazu, przez okres 2 lat - 2 części.
Numer ogłoszenia: 127488 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107026 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nafty i Gazu, ul. Lubicz 25A, 31-503 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4210033 w. 246, faks 012 4210050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy papieru i galanterii biurowej oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek ( zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki i kopiarki ) oraz nośników informacji / dyskietki , CD-Romy/ dla Instytut Nafty i Gazu, przez okres 2 lat - 2 części..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru i galanterii biurowej oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek (zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki i kopiarki) oraz nośników informacji / dyskietki , CD-Romy/ dla Instytut Nafty i Gazu, przez okres 2 lat - 2 części; o wartości zamówienia powyżej 14000 euro. Realizacja zamówienia sukcesywnie na każde żądanie Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia z dostawą do obiektów Instytutu przy ul. Lubicz 25A, Bagrowej 1, Łukasiewicza 1. Koszty dostawy do siedziby Instytutu wliczone w cenę jednostkową towaru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa papieru i galanterii biurowej w okresie od maja 2010r. do kwietnia 2012 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
ProOffice.net Wiesław Stoczkiewicz
- PROOFFICE.net, ul. Wadowicka 8a, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 264090,00
Oferta z najniższą ceną: 264090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 303703,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek (zalecanych przez producenta odpowiedniej marki drukarki i kopiarki) oraz nośników informacji /dyskietki, CD / w okresie od maja 2010r. do kwietnia 2012 r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK" SPÓŁKA JAWNA
- PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66,, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 370000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 372922,08
Oferta z najniższą ceną: 366208,10 / Oferta z najwyższą ceną: 451308,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW PIŚMIENNICZO-BIUROWYCH, URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.