Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Lublin: Usługa konserwacji, serwisu oraz napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 127495 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji, serwisu oraz napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, serwisu oraz napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim z podziałem na części: a)Część 1 - Świadczenie usługi konserwacji, serwisu oraz napraw urządzeń i systemów klimatyzacji, wentylacji i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.1 do SIWZ; b)Część 2 - Świadczenie usługi konserwacji oraz serwisu urządzeń klimatyzacji, wentylacji i automatyki w budynku Wydziału Biotechnologii i Nauk o Środowisku KUL w Lublinie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1.2 do SIWZ; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego znajduje się w Załączniku nr 1.1 do SIWZ (Część 1), Załączniku 1.2 do SIWZ (Część 2) oraz wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 42.51.43.10-8, 42.50.00.00-1, 50.53.21.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi odpowiednio: a)w Części 1 - 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł); b)w Części 2 - 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100 zł);
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2; Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI 1:Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Wykazu wykonanych głównych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, załączonych dowodów, że zostały one wykonane należycie, a także Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ. Za spełniających warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę w zakresie napraw i/lub konserwacji i/lub serwisu urządzeń wentylacyjnych i/lub klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto. Przez wartość usługi Zamawiający rozumie łączną wartość zrealizowanych świadczeń w ramach jednej umowy. DOTYCZY CZĘŚCI 2:Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Wykazu wykonanych głównych usług, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, załączonych dowodów, że zostały one wykonane należycie, a także Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ. Za spełniających warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną usługę w zakresie napraw i/lub konserwacji i/lub serwisu urządzeń wentylacyjnych i/lub klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto. Przez wartość usługi Zamawiający rozumie łączną wartość zrealizowanych świadczeń w ramach jednej umowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2:Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2:Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2:Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia-nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz Opis przedmiotu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SIWZ i/lub Załącznik nr 1.2 do SIWZ (w zależności od części na którą/-e Wykonawca składa ofertę); 2) formularz Oferta Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Zał. nr 5 do SIWZ; 3) dowód wniesienia wadium, zgodnie z zapisami Rozdziału IX SIWZ; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza (dotyczy Części 1 i 2) zobowiązany będzie do dostarczenia dokumentów o których mowa w Rozdziale XV SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i może dotyczyć: 1. zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 2. wysokości ceny, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części ceny, której zmiana dotyczy; 3. zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji, gdy w czasie trwania umowy zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4. zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe. 5. zmiany (zmniejszenia) zakresu zamówienia, w szczególnych przypadkach polegających na wyłączeniu z użytkowania poszczególnych budynków. Zamawiającemu przysługuje prawo do stosownego obniżenia wynagrodzenia przysługującego za wykonanie usługi na budynku wyłączonym z eksploatacji o wartość wskazaną dla tego obiektu w Formularzu Ofertowym Wykonawcy; 6. zmian wynikających z art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy Pzp; 7. zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzieli zamówienia publicznego w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia lub nabycia Wykonawcy lub jego upadłości, pod warunkiem, że spełnia on kryteria udziału w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
Dział Zamówień Publicznych
Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14 Dział Zamówień Publicznych Budynek Collegium Jana Pawła II, pokój nr C-223.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi konserwacji, serwisu oraz napraw urządzeń i systemów klimatyzacji, wentylacji i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie, Stalowej Woli i Tomaszowie Lubelskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1.1, 1.1a i 1.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 42.51.43.10-8, 42.50.00.00-1, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. OKRES GWARANCJI NA CZĘŚCI UŻYTE W TRAKCIE NAPRAWY, LICZĄC OD DATY WYKONANIA I ODBIORU USŁUGI - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi konserwacji oraz serwisu urządzeń klimatyzacji, wentylacji i automatyki w budynku Wydziału Biotechnologii i Nauk o Środowisku KUL w Lublinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w Załącznikach nr 1.2, 1.2a i 1.2b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 42.51.43.10-8, 42.50.00.00-1, 50.53.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. CZAS REAKCJI SERWISU NA ZGŁOSZENIE AWARII - 5
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa artykułów spożywczych i mrożonek na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa urządzeń technicznych i oprogramowania wraz z usługą montażu i uruchomienia na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych we Włodawie i Kraśniku
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego.
- Dostawa krzeseł i foteli dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu oczyszczania i aktywnej dezynfekcji powietrza oraz powierzchni do 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Prowadzenie konserwacji, przeglądów i napraw indywidualnych zestawów klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
- Usługi w zakresie przeglądów okresowych, konserwacji oraz napraw urządzeń i instalacji branży sanitarnej w budynkach Transportowego Dozoru Technicznego
- Dostawa wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego III
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy (...)
- Usługa serwisu i konserwacji instalacji chłodniczych na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.