Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-12
Ciechocinek: Remont stołówki przyszkolnej wraz z kuchnią i zapleczem kuchenno - magazynowym
Numer ogłoszenia: 127496 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek, ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, fax 054 2836423.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont stołówki przyszkolnej wraz z kuchnią i zapleczem kuchenno - magazynowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont stołówki przyszkolnej wraz z kuchnią i zapleczem kuchenno - magazynowym w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 im. Marszałka Jóżefa Piłsudskiego w Ciechocinku. Roboty remontowe dotyczyć będa prac budowlamnych, wymiany instalcji elektrycznej oraz instalacji wentylacyjnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta jest ważna, gdy: - jest złożona przez oferenta uprawnionego do występowania w danym zamówieniu nie wykluczonego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177), - jest podpisana przez osobę prawnie umocowaną do reprezentowania oferenta, - jest złożona w terminie do dnia 4 lipca 2008r. do godz. 09.00 w sekretariacie Zamawiającego, - otwarcie ofert w dniu 4 lipca 2008r. o godz. 10.00, - zawiera dowód wniesienia wadium w kwocie i formie określonej w punkcie 8.2 specyfikacji. Oferta musi spełniać następujące warunki formalne aby nie być odrzuconą: - musi być złożona w zaklejonej kopercie z napisem: Prace remontowe - SP1, - musi być napisana w języku polskim, na maszynie lub komputerze, - jej każda strona musi być ponumerowana z zachowaniem ciągłości numeracji, - wszelkie poprawki, zmiany lub skreślenia w tekście oferty muszą być parafowane i da-towane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę, - oferta powinna obejmować całość zamówienia i nie może modyfikować zakresu przed-miotu zamówienia określonego w specyfikacji przez zamawiającego, - musi zostać złożona w jednym egzemplarzu i zawierać jedną cenę ostateczną uwzględniającą wszystkie koszty, - oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego podane w pkt. 7 SIWZ - oferta musi być również zgodna z wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w ustawie prawo zamówień publicznych, - oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, - w przypadku, gdyby oferent, jako załącznik do oferty, dołączał kopię jakiegoś dokumen-tu powyższa kopia winna być potwierdzona przez osobę upoważnioną do działania w imieniu oferenta, - upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez oferenta. Opisane kryteria będa oceniane na zasadzie spełnia, nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2) Aktualny wyciąg z rejestru sądowego firmy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi za-mówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania ofe-renta. 3) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami związanymi z działal-nością oferenta wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skła-dania ofert. 4) Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne wy-stawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 do 8 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) Umowę regulującą współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty potwierdzające wiarygodność finansową, ekonomiczną, techniczną, kadrową i doświadczenie oferenta. 1) Oświadczenie oferenta w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, z udokumentowaniem ich do-świadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia w branżach objętych za-mówieniem wraz z potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawo-dowego) oraz gotowości do współpracy z oferentem (umowy przedwstępne, oświadcze-nia o gotowości współpracy) w przypadku gdyby osoby przewidywane przez oferenta do realizacji zamówienia nie były jego pracownikami. 3) Wykaz zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat robót o charakterze i złożoności porów-nywanej z zakresem zamówienia, potwierdzonych referencjami od poprzednich zamawia-jących. Pozostałe dokumenty potwierdzające odpowiedniość oferty. 1) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Remont budynku Urzędu Gminy w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Remont starego młyna na rzece Radunia w Chmielnie dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Modernizacja holu i schodów Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Modernizacja infrastruktury sportowej na terenie Gminy Wadowice Górne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.