eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinModernizacja pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Dęblinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Dęblin: Modernizacja pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Dęblinie
Numer ogłoszenia: 127497 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Dęblin, ul. Rynek 12, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 883-00-01, fax 081 880-19-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.deblin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Dęblinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Modernizacja sanitariatów 1) Demontaż osprzętu sanitarnego wg. przedmiaru 2) Roboty rozbiórkowe ogólnobudowlane 3) Instalacje wod. kan. rurociągi miedziane, PVC 4) Roboty budowlane, warstwy wyrównawcze, posadzki z płytek terrakota, ościeżnice, drzwi itp. 5) Montaż urządzeń sanitarnych, umywalki 4 szt., pisuar, ustęp z płuczką ,kompakt, kabina natryskowa, postument porcelanowy szt.7, bidet, armatur spłukująca elektroniczna na podczerwień kpl. 2 6) Instalacje elektryczne 7) Pozostałe koszty nie ujęte w poz. 1 -6 Zadanie nr 2 - Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych 1.Uzupełnienie i przygotowanie powierzchni posadzek, schodów i cokołów pod wykładziny; m2 620+ 76+92 2. Naprawa podłoży i warstwy wyrównawcze; m2 26 + 204 3. Posadzki z tworzyw sztucznych, wykładziny stopni schodowych, cokoły wraz z e zgrzewaniem m2 712 + [253,33 x0,304] 4. Pozostałe koszty nie ujęte w poz. 1- 3 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych oddzielnie na każde zadanie. 3.Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: projekt budowlany - załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7 do SIWZ, przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki i złożą potwierdzające je oświadczenia lub dokumenty: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień, na poparcie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych, roboty w zakresie posadzek z wykładzin sztucznych potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz zamówień jw. na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień, b. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c. udokumentują uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej zakresie instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ, w którym wskaże kierownika budowy oraz dołączy kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ,Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177 z p.zm. i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: na potwierdzenie spełnienia warunku 3i 4 wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia ,nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w.w. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 wykonali co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych, roboty w zakresie posadzek z wykładzin sztucznych potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz zamówień jw. na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień, a udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. b udokumentują uprawnienia budowlane specjalności instalacyjnej zakresie instalacji sanitarnych oraz konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierownika budowy i aktualne członkostwo w izbie samorządu zawodowego. Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ, w którym wskaże kierownika budowy oraz dołączy kopię uprawnień budowlanych i kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. 3 Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa wykonawca załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.deblin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Dęblinie ul. Rynek 12 08-530 Dęblin pok. nr 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Dęblin ul. Rynek 12 08-530 Dęblin ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.