eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańCzęść 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwąTrening Zastępowania Agresji ART Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwąKomunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwąPrzeciwdziałanie przemocy w rodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-28

Poznań: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Komunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie
Numer ogłoszenia: 127513 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85471 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, ul. Nowowiejskiego 11, 61-731 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567-300, faks 61 8515-635.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Komunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej Część 3 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Trening Zastępowania Agresji ART. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w kompetencje niezbędne do świadczenia skutecznej pomocy klientom pomocy i integracji społecznej w przezwyciężaniu trudności w ich funkcjonowaniu społecznym. Zakres tematyczny: I. Wprowadzenie do ART 1. Rozpoznawanie zachowań i komunikatów agresywnych oraz dokonywanie wyboru i zastosowanie zachowań i komunikatów alternatywnych; 2. Sposoby unikania sytuacji konfliktowych; 3. Umiejętność odważnego komunikowania się i zachowania; 4. Modelowanie umiejętności prospołecznych; 5. Kontrola złości i modelowanie kontroli złości; 6. Wnioskowanie moralne; 7. Umiejętność samodzielnego kierowania zmianą. II. Kompetencje trenerskie - nabywanie umiejętności: 1. prowadzenia treningu grupowego i indywidualnego z osobami agresywnymi; 2. nauczania nie-agresywnej komunikacji i zachowań; 3. nauczania kontroli emocjonalnej; 4. nauczania wnioskowania moralnego. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić szkolenie dla 40 osób, w podziale na trzy grupy, w wymiarze 63 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu 3 trzydniowych (21 godzinnych) zjazdów wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych zjazdów dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Zajęcia będą prowadzone wspólnie przez dwóch szkoleniowców z zastrzeżeniem, że przynajmniej jeden z nich posiada certyfikat Trenera Trenerów, Treningu Zastępowania Agresji ARTR. Uczestnik, który ukończył szkolenie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu trenerskiego wraz z poświadczeniem kompetencji do odbycia praktyki. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych Treningu Zastępowania Agresji ARTR wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: - nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, - przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszego zjazdu, - poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdy zjazd: - pierwszego dnia zjazdu z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz - po zakończeniu zjazdu powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zjazdu: - pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, - drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, - trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, - 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, - zorganizowanie kolacji integracyjnej podczas pierwszego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.1. do SIWZ. Część 2 Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Komunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do podejmowania działań na rzecz rozwoju i upowszechniania form aktywnej integracji, poprzez podnoszenie umiejętności interpersonalnych, budowania relacji z klientem pomocy społecznej i motywowanie go do działania. Zakres tematyczny: 1. Budowanie relacji opartej na zaufaniu. m.in.: a. Pierwszy kontakt. Budowanie warunków pierwszego kontaktu (fizycznych i komunikacyjnych). Rola pierwszego kontaktu. Popełniane błędy i ich skutki dla późniejszej relacji (m.in. ocenianie klienta pomocy społecznej). b. Podstawy interakcji społecznych. Budowanie i utrzymywanie relacji opartej na szacunku i zaufaniu. Komunikacja werbalna i niewerbalna. Nieporozumienia w komunikacji werbalnej. Rola i umiejętności aktywnego słuchania. Budowanie i dobór pytań otwierających i precyzujących. Prowadzenie rozmowy w oparciu o pytania. 2. Budowanie w kliencie pomocy społecznej motywacji i poczucia wpływu. Motywowanie do zawarcia porozumienia za pomocą technik negocjacyjnych. m.in.: Skuteczny wywiad z klientem (aktywne słuchanie i zadawanie trafnych pytań) - pozyskiwanie celów działania od klienta. Precyzowanie celu w oparciu o pytania. Budowanie planu działania w oparciu o obszar wpływu i zasadę małych kroków - pomoc klientowi w zaplanowaniu realnych działań, pozostających w kręgu wpływu klienta; pomoc w budowaniu planu, harmonogramu działań klienta w perspektywie krótkoterminowej. 3. Budowanie informacji zwrotnej. m.in.: Budowanie informacji zwrotnej adekwatnej do sytuacji (informacja zwrotna dla klienta zarówno pozytywna jak i mająca na celu zmianę zachowania). Budowanie umiejętności nagradzania małych kroków. Budowanie w kliencie (za pomocą pytań) umiejętności samooceny i autonagradzania. Najczęściej popełniane błędy w motywowaniu Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o realizację niniejszego zamówienia zobowiązują się zorganizować i przeprowadzić nie więcej niż 11 trzydniowych edycji szkoleń w wymiarze 21 godzin dydaktycznych dla każdej grupy (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut), dla 200 osób, w podziale na grupy liczące maksymalnie 20 osób, wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych edycji dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Zajęcia będą prowadzone wspólnie przez dwóch szkoleniowców. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: - nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do grupy, - przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia każdej edycji, - poinformowanie kandydatów, po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostki pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdą edycję: - pierwszego dnia każdej edycji z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz - po zakończeniu każdej edycji powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników szkolenia w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas szkolenia: - pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację integracyjną, - drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, - trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, - 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.2. do SIWZ. Część 3 Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia pod nazwą: Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i umiejętności z zakresu pomocy interwencyjnej, psychologicznej i terapeutycznej osobom uwikłanym w przemoc - ofiarom, świadkom i sprawcom przemocy w rodzinie. Zakres tematyczny: a) zjawisko przemocy w rodzinie oraz sytuacja psychologiczna ofiar, zachowania sprawców i możliwość pomocy, b) etapy pracy z ofiarami przemocy w rodzinie oraz z osobą stosującą przemoc w rodzinie, c) przemoc w rodzinie wobec kobiet, d) przemoc w rodzinie wobec dziecka, e) przemoc w rodzinie wobec osób starszych i niepełnosprawnych, f) współpraca w zespołach interdyscyplinarnych i grupach roboczych, g) prawne aspekty przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Zakres tematyczny powinien być zgodny z Wytycznymi do prowadzenia szkoleń w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie na lata 2012-2013 (na podstawie art.8, pkt 5 ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie), opracowanymi przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Sposób organizacji szkolenia: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są przeszkolić łącznie 40 osób. Realizacja zamówienia powinna obejmować zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 40 osób w dwóch grupach, w wymiarze 84 godzin dydaktycznych (przy założeniu, że jedna godzina zajęć dydaktycznych to 45 minut). Szkolenie realizowane będzie w cyklu 4 trzydniowych (21 godzinnych) zjazdów wraz z zapewnieniem uczestnikom poszczególnych zjazdów dowozu, zakwaterowania oraz wyżywienia. Materiały szkoleniowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi materiały szkoleniowe wraz ze szczegółowym harmonogramem zajęć, w formie papierowej i na nośniku elektronicznym. Materiały szkoleniowe zostaną przekazane Zamawiającemu do akceptacji nie później niż 5 dni przed podpisaniem umowy. Rekrutacja i obsługa administracyjna: Współpraca z Zamawiającym w zakresie naboru kandydatów na szkolenie i tworzenie listy uczestników oznacza: - nawiązanie kontaktu Wykonawcy z jednostkami pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce i na podstawie otrzymanych tą drogą zgłoszeń przeprowadzenie wstępnej kwalifikacji uczestników szkolenia oraz sporządzenie listy kandydatów do poszczególnych grup, - przekazanie sporządzonej listy kandydatów Zamawiającemu w celu uzyskania jej akceptacji. Dostarczenie ww. listy musi nastąpić na 2 dni przed terminem rozpoczęcia pierwszego zjazdu danej grupy, - poinformowanie kandydatów; po otrzymaniu od Zamawiającego akceptacji zgłoszonych uczestników, o zakwalifikowaniu się na szkolenie. Wykonawca dokonuje ww. czynności posługując się formularzami przygotowanymi przez Zamawiającego i z wykorzystaniem danych kontaktowych udostępnionych przez Zamawiającego (baza e-mail jednostek pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce). Zamawiający prowadzi działania wspierające działania Wykonawcy w formie ogłoszeń, listów oraz informacji na stronie internetowej. Mają one na celu promowanie szkolenia i informowanie o szkoleniu jednostek pomocy społecznej w Wielkopolsce. Organizacja szkolenia Dojazd: Wykonawca jest zobowiązany zorganizować dojazd uczestników na każdy zjazd: - pierwszego dnia zjazdu z miejsca zbiórki uczestników szkolenia do miejsca, w którym realizowane będzie szkolenie oraz - po zakończeniu zjazdu powrót do miejsca zbiórki. Zakwaterowanie: Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zakwaterowanie uczestników zjazdów w pokojach 2 lub 1 osobowych, w hotelu trzygwiazdkowym lub ośrodku rekreacyjno-szkoleniowym spełniającym standard hotelu trzygwiazdkowego, położonym w woj. wielkopolskim, w tym w mieście Poznaniu. Sale szkoleniowe: Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom szkolenia warunki do nauki w oparciu o zasady BHP. Wyżywienie: Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia, a dostarczane posiłki powinny zapewniać 100% całodziennego zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom podczas zjazdu: - pierwszego dnia - obiad dwudaniowy z napojem oraz kolację, - drugiego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, kolację, - trzeciego dnia - śniadanie, obiad dwudaniowy z napojem, - 2 serwisy konferencyjne w każdym dniu szkolenia, składające się z kawy, herbaty, wody mineralnej, soków, owoców; np. jabłko lub banan, wyrobów cukierniczych, - zorganizowanie kolacji integracyjnej podczas pierwszego zjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1.3. do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: świadczenie usług szkoleniowych w ramach projektu systemowego pn. Podnoszenie kwalifikacji kadr pomocy i integracji społecznej w Wielkopolsce, Działanie 7.1.3. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą: Komunikacja i skuteczne motywowanie klientów pomocy społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urbańska Iwona Psychologiczne Centrum Szkoleniowo-Terapeutyczne Acceptus, ul. Wyżynna 19/32, 20-560 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 160432,00

  • Oferta z najniższą ceną: 146000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229682,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.