Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-26
Kraśnik: Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 2293L, 2708L, 2719 w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej o łącznej długości 1250 mb
Numer ogłoszenia: 127521 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku, ul. Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8264126, fax 081 8251027.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg powiatowych Nr 2293L, 2708L, 2719 w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej o łącznej długości 1250 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni dróg w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej następujących dróg powiatowych : Część 1 (Zadanie Nr I) : Nr 2293L Bystrzyca - Zakrzówek na odcinku od km 3+553 do km 4+153 o długości 600 mb w m. Bystrzyca. Część 2 (Zadanie Nr II) : Nr 2708L Huta-Księżomierz na odcinku od km 2+000 do km 2+230 o długości 230 mb w m. Huta . Część 3 (Zadanie Nr III) : Nr 2719 Olbięcin-Trzydnik Mały na odcinku od km 0+003,5 do km 0+423,5 o długości 420 mb w m.Olbięcin.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają nstp. warunki: a)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, e)dysponują osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającą uprawnienia budowlane branży drogowej oraz przynależną do OIIB (doświadczenie liczone jest od daty uzyskania uprawnień budowlanych), f) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych dróg (ulic), pod uwagę będą brane tylko te roboty na które oferent załączy dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, np. referencje od innych Zamawiających, g) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - minimalna wymagana suma ubezpieczenia 200 tysięcy złotych. Ocena spełniania powyższych warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia lub nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularze ofert i stanowiące załączniki nr 1a, 1b, 1c do nich druki kosztorysów ofertowych oraz załącznik nr 2 : Wykaz cen czynników produkcji. 2.Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych w tym także o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 tego prawa (Zał. nr 3). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- Zał. nr 4. 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane, zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa ) - Zał. nr 5. 5.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-Zał. nr 6. 6.Wykazu osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności- Zał. nr 7. 7.W wypadku gdy oferent zamierza powierzyć wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcy należy określić tą część zamówienia poprzez , wypełnienie i podpisanie załącznika nr 8 (Zakres robót powierzonych podwykonawcy) oraz załączyć dokument potwierdzający jego doświadczenie w realizacji robót porównywalnych z przedmiotem podwykonawstwa, np. referencje. 8.Wykazu wybranych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 80 tysięcy złotych w zakresie wykonania nawierzchni bitumicznych dróg (ulic), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencji - Zał. nr 9 . 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności- Zał.nr 10.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6, 23-200 Kraśnik; po uprzednim złożeniu zapotrzebowania - cena specyfikacji 34 złotych lub drogą pocztową(koszty przesłania ponosi odbiorca).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku ul.Kolejowa 6 (pokój 204)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2293L Bystrzyca-Zakrzówek w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku o długości 600 mb w m.Bystrzyca..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2293L Bystrzyca-Zakrzówek w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku od km 3+553 do km 4+153 o długości 600 mb w m.Bystrzyca. W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, regulacja poboczy, roboty towarzyszące, itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2708L Huta-Księżomierz w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku o długości 230 mb w m. Huta..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2708L Huta- Księżomierz w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku od km 2+000 do km 2+230 o długości 230 mb w m. Huta. W zakres robót wchodzi wykonanie wyrównania i warstwy nawierzchni z betonu asfaltowego, roboty towarzyszące, itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2719 Olbięcin-Trzydnik Mały w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku o długości 420 mb w m. Olbięcin.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 2719 Olbięcin-Trzydnik Mały w technologii beton asfaltowy na warstwie wyrównawczej na odcinku od km 0+003,5 do km 0+423,5 o długości 420 mb w m. . W zakres robót wchodzą roboty przygotowawcze (pomiarowe), oczyszczenie i skropienie nawierzchni , wykonanie warstw nawierzchni z betonu asfaltowego, regulacja poboczy, roboty towarzyszące, itp..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- "Modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku"
- Przedmiotem zamówienia jest: Remontu pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Kraśniku".
- Dostawa programu antywirusowego dla Urzędu Miasta Kraśnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.