Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Jasło: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu: Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle
Numer ogłoszenia: 127548 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Jaśle , ul. P. Skargi 86A, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4462677.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgkjaslo.w.interia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla projektu: Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na zakres rzeczowy projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle składa się: 1) Sporządzenie Projektów wykonawczych. 2) Rozbiórka do fundamentów istniejących WKF-ów wykonanych w technologii PERMA-STORE typ 4550 - 2 szt. wraz z urządzeniami, instalacjami, wyposażeniem i rurociągami technologicznymi (w obrębie WKF-y - budynek operacyjny), 3) Montaż stalowych spawanych zbiorników (ściany, stropy) WKF-ów - 2 szt. (o średnicy 13,66m i wysokości 14,18) wraz z izolacja termiczną i płaszczem osłonowym. 4) Montaż urządzeń (w tym mieszadeł, pomostów, krat), instalacji i wyposażenia każdego WKF. 5) Wymiana rurociągów technologicznych, 6) Próby, rozruchy ,odbiory i uruchomienie . Szczegółowy zakres rzeczowy projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle zawiera załącznik nr.8 do SIWZ. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Krakowskiej w Jaśle w północno - zachodniej części w km 96+650 na prawym brzegu rzeki Wisłoki przy drodze krajowej nr 73 Jasło - Pilzno na działkach nr: 221/2, 223, 224, 225, Obręb 20 Podzamcze, w północno - zachodniej części miasta, na prawym brzegu rzeki Wisłoki w km 96 + 650, przy drodze krajowej nr 73 Jasło - Pilzno. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: W imieniu i na rzecz Zamawiającego Wykonawca przejmuje obowiązki: przygotowania, zorganizowania, koordynowania, kontrolowania - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi poprzez reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych robót z projektem i pozwoleniem na budowę, Umową na Roboty, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, procesu inwestycyjnego dla Projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle. Wykonawca w ramach swoich obowiązków przy realizacji projektu zobowiązany jest do: Przeprowadzenia analizy dokumentacji projektowej Projektu zgodnie z warunkami rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462) dokumentacji projektowej, i przygotowanie ewentualnych uwag i wniosków. Współpracy z Wykonawcą robót budowlanych: a) dostarczanie Wykonawcy robót budowlanych ewentualnych rozwiązań dodatkowych i zamiennych zatwierdzonych przez Zamawiającego, b) przekazywanie Wykonawcy dzienników robót, kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika robót i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, c) ustalenie metod składania i wzorów wszystkich wymaganych raportów, raportów inspekcyjnych, protokołów odbiorów częściowych i końcowego oraz innych dokumentów obowiązujących w ramach realizacji projektu, d) organizowanie narad koordynacyjnych zgodnie z ustalonym harmonogramem. Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji zgodnie z prawem budowlanym oraz obowiązującymi przepisami w branżach: instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych i AKPiA, budowlano - konstrukcyjnej, oraz koordynacji robót poszczególnych branż: a) kontrola posiadanych kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia robót budowlanych osób odpowiedzialnych za ich prowadzenie, świadectw i certyfikatów urządzeń i materiałów, które będą wymagane umową oraz ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, b) wizytowanie budowy stosownie do postępu prac, nadzorowanie i odbiór robót, c) kontrolowanie dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów, itp., w celu nie dopuszczenia do budowy materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w Polsce, d) sporządzania wszystkich dokumentów niezbędnych do prowadzenia nadzoru nad robotami budowlanymi i montażowymi, objętych przedmiotem umowy, e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowym jak również przygotowywanie i udział w odbiorach gotowych obiektów, g) wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych, zamiennych po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, h) nadzorowanie przeprowadzanych prób, badań, testów, rozruchów instalacji oraz obiektów w celu przekazania inwestycji Zamawiającemu, i) przyjmowanie od wykonawców robót wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów, itp), Rozliczenia finansowego: a) weryfikacja kosztów realizacji robót budowlanych, b) całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu. Współpracy z Zamawiającym w zakresie: a) składania Zamawiającemu raportów na temat postępu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, umożliwiających wczesną analizę ewentualnych za-grożeń oraz przedkładania zaleceń i propozycji rozwiązań w tym zakresie w formie sprawozdań miesięcznych do oceny Zamawiającego, b) rozliczenia finansowego projektu z uwzględnieniem kwalifikowalności kosztów zgodnie z wymaganiami dla projektów współfinansowanych z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. monitorowania, raportowania i sprawozdawczości w zakresie rzeczowo - finansowym, procesu inwestycyjnego dla Projektu Modernizacja dwóch Wydzielonych Komór Fermentacyjnych na oczyszczalni przy ul. Krakowskiej w Jaśle. c) wszystkich niezbędnych, żądanych dokumentów, zgodnie z procedurami rozli-czeniowymi , d) stałego konsultowania i fachowego doradztwa na rzecz Zamawiającego, e) współpracy przy promocji projektu. Kierowania i koordynowania realizacji projektu: a) stematyczny monitoring postępu w realizacji projektu zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi na roboty budowlane oraz zatwierdzonymi harmonogramami, b) zapewnienie terminowego i prawidłowego zakończenia robót zgodnie z harmonogramami określonymi w stosownych dokumentacjach technicznych, c) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, d) przygotowanie dokumentacji do rozstrzygnięcia ewentualnych sporów w trybie sądowym, e) stałe uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, f) podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego, g) pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie. Wykonawca w ramach umownego wynagrodzenia ryczałtowego, wykona wszystkie inne obowiązki, czynności i zadania, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy na roboty oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Zaleca się aby przed złożeniem oferty Wykonawcy odbyli wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia oraz zapoznali się z dokumentacją budowlano - wykonawczą Projektu i wszelkimi dodatkowymi informacjami, które jego zdaniem mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami: a) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej (w rozumieniu Prawa Budowlanego) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe przy kierowaniu robotami lub praca na stanowisku Inspektora Nadzoru w ramach której zrealizowano co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu budowy, rozbudowy lub modernizacja oczyszczalni ścieków o przepustowości 10000 m3/d. b) inspektor nadzoru w branży elektrycznej (w rozumieniu Prawa Budowlanego) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz min. 5 -letnie doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku Inspektora Nadzoru w ramach której zrealizowano co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu budowy, rozbudowy lub modernizacja oczyszczalni ścieków o przepustowości 10000 m3/d. c) inspektor nadzoru w konstrukcyjno - budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności i zakresie pozwalającym na wykonanie przedmiotowego zamówienia oraz min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami lub pracy na stanowisku inspektora nadzoru w ramach której zrealizowano co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu budowy, rozbudowy lub modernizacja oczyszczalni ścieków o przepu-stowości 10000 m3/d. oraz była wykonana konstrukcja stalowa o łącznej masie 100 Mg.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400000,00 PLN, ( w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną , dokumenty może przedłożyć Wykonawca/cy spełniający niniejszy warunek).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mpgk.jaslo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. P.Skargi 86 A, 38-200 Jasło.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. P.Skargi 86 A, 38-200 Jasło.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko jako część Projektu p.n. Program poprawy czystości zlewni rzeki Wisłoki - Etap II.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa owoców i warzyw
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Budowa lub modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej członków Słupskiego Związku Powiatowo-Gminnego"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim".
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.