To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-02
Baranów: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 127552 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32559 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, Rynek 21, 63-604 Baranów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7810400, faks 62 7810405.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie szkół w pomoce dydaktyczne w ramach realizacji projektu pt. Dobry start w roku szkolnym 2012/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zajęć dodatkowych wspierających indywidualizację procesu dydaktycznego w szkołach podstawowych na terenie Gminy Baranów w ramach realizacji projektu pt. Dobry start współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowe wymagania związane z dostawą pomocy dydaktycznych i sprzętu: Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznej technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych; Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone produkty oraz 24 miesiące na sprzęt elektroniczny licząc od daty odbioru tego sprzętu, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały dydaktyczne i naukowe w pogrupowanych pakietach dla danej szkoły/szkół według załącznika nr 5 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego (faksem, telefonicznie lub pisemnie) o terminie dostawy co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. Odbiór przedmiotu umowy nastąpi w uzgodnionym z Zamawiającym dniu roboczym tj. od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-13.00. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne, sprzęt do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków w godzinach pracy szkoły. Miejscem dostawy będą siedziby szkół: - dla części I - Zespół Szkół w Baranowie, ul. Rynek 20, 63-604 Baranów - dla części II - Szkoła Podstawowa w Grębaninie - Grębanin 87 63-604 Baranów - dla części III - Zespół Szkół w Słupi pod Kępnem - ul. Szkolna 5 63-604 Baranów; - dla części IV Zespole Szkół w Donaborowie - Donaborów 91 63-604 Baranów; - dla części V - Zespole Szkół w Łęce Mroczeńskiej - Łęka Mroczeńska 55a 63-604 Baranów; Do odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego odbioru w każdej ze szkół upoważniony będzie Dyrektor danej placówki. Protokół odbioru podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i właściwego Dyrektora szkoły będzie podstawą do wystawienia faktury. Termin płatności faktur ustala się przynajmniej na 14 dni od daty otrzymania ich przez Zamawiającego. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Oferty równoważne: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Zamawiający dopuści do stosowania tylko pomoce edukacyjne i sprzęt elektroniczny o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ewentualne znaki towarowe i nazwy produktów służą jedynie określeniu parametrów produktu, w każdym takim przypadku dopuszcza się możliwość zaoferowania produktów równoważnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt pt. Dobry start współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: pomoce dydaktyczne dla Zespołu Szkól w Baranowie;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLADREW Urszula Muża - Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6728,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7357,56
Oferta z najniższą ceną: 7357,56 / Oferta z najwyższą ceną: 10187,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: pomoce dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Grębaninie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa Szkoła Sp. z o. o., ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4281,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4717,00
Oferta z najniższą ceną: 4717,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7913,45
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pomoce dydaktyczne dla Zespołu szkół w Słupi p/Kępnem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nowa szkoła Sp. z o.o., ul. P.O.W. 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1905,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1910,50
Oferta z najniższą ceną: 1910,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2350,57
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: pomoce dydaktyczne dla Zespołu szkół w Donaborowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GŁÓWNA KSIĘGARNIA SZKOLNA GAJEWICZ GAWIN WIDŁAK SPÓŁKA JAWNA
- Główna Księgarnia Szkolna Gajewicz Gawin Widłak Sp. j., Al. Daszyńskiego 16, 31-534 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6431,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7072,66
Oferta z najniższą ceną: 7072,66 / Oferta z najwyższą ceną: 10417,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: pomoce dydaktyczne dla Zespołu szkół w Łęce Mroczeńskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KLADREW Urszula Muża - Klamann, ul. 3 Maja 17/6, 83-300 Kartuzy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7067,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9144,33
Oferta z najniższą ceną: 9144,33 / Oferta z najwyższą ceną: 11919,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BARANÓW
więcej: przetargi BARANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.