Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Numer ogłoszenia: 127584 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 124448 - 2009 data 28.04.2009 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, fax. 052 3956505.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: V.
- W ogłoszeniu jest: Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 81676-2009 z dnia 2009-03-27 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Chojnice Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD (patrz - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz parametrów technicznych - załącznik nr 3 do SIWZ) Termin składania ofert: 2009-04-06 Chojnice: Dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD Numer ogłoszenia: 124448 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81676 - 2009r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach, ul. Leśna 10, Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3956974, faks 052 3956505. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD. II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu do wideolaparoskopii cyfrowej HD o parametrach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.16.81.00-6. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 356458 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE * Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2009. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: * EFmed Sp. z o. o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie. V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT) * Cena wybranej oferty: 356458 * Oferta z najniższą ceną: 356458 oferta z najwyższą ceną: 356458 * Waluta: PLN..
- W ogłoszeniu powinno być: Ogłoszenie zostało wysłane do BZP omyłkowo przed zawarciem umowy. Umowa nie została zawarta zatem Zamawiający anuluje całość ogłoszenia o udzieleniu zamówienia nr 124448-2009 z dnia 28.04.2009..
INNE PRZETARGI Z CHOJNIC
więcej: przetargi w Chojnicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.