Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Bychawa: Wynajem sprzętu dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2009 roku:
Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych ciągnikiem rolniczym oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 8 ton
Zadanie Nr 2 - świadczenie usług równiarką samojezdną
Numer ogłoszenia: 12758 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem sprzętu dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg w 2009 roku: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych ciągnikiem rolniczym oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 8 ton Zadanie Nr 2 - świadczenie usług równiarką samojezdną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem ciągnika, samochodu samowyładowczego o ładowności 8 ton oraz równiarki samojezdnej, dla potrzeb bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie. 2. W/w sprzęt będzie pracował według potrzeb na terenie działania Obwodu Drogowego w Bełżycach i Obwodu Drogowego w Krzczonowie. Zadanie Nr I Świadczenie usług transportowych: - ciągnikiem rolniczym w ilości 700 godz. , - samochodem samowyładowczym o ład. 8 ton w ilości 900 godz. Zadanie Nr II Świadczenie usług równiarką samojezdną w ilości 100 godz., 3. Do obowiązków wykonawcy należeć będzie: a) przeszkolenie swoich pracowników w zakresie technologii pracy i obsługi sprzętu oraz warunków bhp przy usługach objętych umową, b) w przypadku awarii pojazdu podstawienie do pracy pojazdu zastępczego, c) zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego zgodnie z instrukcją Szczegółowe Warunki Techniczne Dla Znaków I Sygnałów Drogowych Oraz Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego I Warunkach Ich Umieszczania Na Drogach Dz. U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r., w rejonie prowadzonych usług objętych umową, (pracownicy winni być ubrani w kamizelki ostrzegawcze, a pracujące pojazdy bezwzględnie winne być wyposażone w lampę błyskową koloru żółtego), d) zapewnienie we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do wykonania usług, e) rozpoczęcie usługi w przeciągu jednego dnia od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 4. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów dojazdów i zjazdów do i z miejsca pracy. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia maksymalnej ilości godzin pracy sprzętu objętych umową. Wielkość lub zakres zamówienia: 103.073,77 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 60.18.20.00 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy zamówieniaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: Dysponowanie przez (dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi: ciągnik 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 8 t 1 szt., równiarka samojezdna 1 szt. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, oferent załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Wykaz sprzętu do realizacji zamówienia. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot do wykazu należy dołączyć jego pisemne zobowiązanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1, za zaliczeniem pocztowym lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail rdw.lublin@zdw.lublin.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 11:45, miejsce: Otwarcie ofert: 09.02.2009 r., godzina 12:00, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 566 02 56; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - P. Edward Rudziktel. (0-81) 566 13 93 w. 23, w. 25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Krzysztof Olko tel. (0-81) 566 13 93 w. 28.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - świadczenie usług transportowych ciągnikiem rolniczym oraz samochodem ciężarowym samowyładowczym o ład. 8 ton.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - świadczenie usług równiarką samojezdną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00-0, 60.18.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI BYCHAWA
więcej: przetargi BYCHAWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.