eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu wykonawczego instalacji ppoż. w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawyAEZ/S-247/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-13

Warszawa: Wykonanie projektu wykonawczego instalacji ppoż. w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-247/2013
Numer ogłoszenia: 12762 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 415274 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5720366, faks 22 5720363.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wykonawczego instalacji ppoż. w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-247/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu wykonawczego instalacji ppoż. w budynku Logistyki WUM przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie oraz pełnienie nadzoru autorskiego. 2.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało opracowanie Dokumentacji w zakresie: - dokumentacja projektowa - po 5 egzemplarzy dla każdej branży, - kosztorys inwestorski - 3 egzemplarze w podziale na branże, - przedmiar robót - 3 egzemplarze w podziale na branże, - STWiOR - 3 egzemplarze w podziale na branże. Dokumentacja winna być wykonana, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia (art. 30, 31 ustawy Pzp) 3.Wykonawca projektu zobowiązany jest do wykonania aktualizacji inwentaryzacji budynku Logistyki Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Pawińskiego 3 w Warszawie w oparciu o udostępnione rzuty kondygnacji budynku stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, iż Zamawiający nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy przekaże Wykonawcy informacje odnośnie planowanych zmian w architekturze obiektu. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Mając na uwadze, iż nowoprojektowana instalacja ppoż. będzie włączona do posiadanego przez Zamawiającego systemu ppoż., w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia posiadania przez osoby biorące udział w realizacji zamówienia następujących uprawnień i zaświadczeń: 1)Aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu projektowania systemów sygnalizacji pożarowej INTEGRAL IP MX/CX prod. Shrack Seconet; 2)Certyfikat SITP/ITB lub CNBOP dla projektantów systemów sygnalizacji pożarowej oraz zaświadczeniem producenta projektowanego systemu o odbyciu szkolenia w zakresie projektowania wydane nie wcześniej niż w roku 2011 r. Nie złożenie powyższego zaświadczenia w wyznaczonym terminie będzie podstawą do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. 6.Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania przez Wykonawców. Wnioski w sprawie wizji lokalnej należy zgłaszać nie później niż do dnia 15.10.2013r. do Pani Małgorzaty Fabiś-Dobek, Dział Zamówień Publicznych, Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, III piętro, pok. 309, tel.: (022) 57 20 347, fax: (022) 57 20 363, e-mail: malgorzata.fabis-dobek@wum.edu.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RS-System Sp. z o.o., ul. Plac Czerwca 1976R nr 2 lok. 18A, 02-495 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49999,50

  • Oferta z najniższą ceną: 49999,50 / Oferta z najwyższą ceną: 49999,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.