eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaCz. I Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości, Część II Konserwacja posadzki marmurowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Warszawa: Cz. I Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości, Część II Konserwacja posadzki marmurowej
Numer ogłoszenia: 127632 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90926 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cz. I Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wraz ze środkami czystości, Część II Konserwacja posadzki marmurowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: część zamówienia Usługa: utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych, holu głównego, wszystkich ciągów pieszych i piwnic w budynku przy Pl. Powstańców Warszawy 1 o ogólnej powierzchni 7784,33 m2, usługa stałego utrzymania w czystości terenu wokół budynku ograniczonego krawężnikami Pl. Powstańców Warszawy oraz ulic: Moniuszki, Boduena i Sienkiewicza o powierzchni 3490,00 m2 mycia okien wraz z framugami, ościeżnicami, kratami i przyległymi parapetami w budynku o ogólnej powierzchni 2514,11 m2 w tym UOKiK: 2361,53 m2, Laboratorium Kontrolno - Analityczne UOKiK w budynku przy ul. Sienkiewicza 3 w Warszawie - 152,58 m2 pranie wykładzin w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach o powierzchni - 4315,70 m2. Usługa: pielęgnacji posadzki marmurowej o powierzchni 287,28 m2 i 150 mb stopni schodów przy Placu Powstańców Warszawy 1 w Warszawie. Zakres czynności: szlif tarczami diamentowymi usunięcie powłoki akrylowej, krystalizacja, mycie i polerowanie raz w ciągu trwania umowy, prace comiesięczne czyszczenie posadzki i schodów marmurowych, polerowanie posadzki środkiem na bazie wosków maszyną wysokoobrotową 1500 obrotów min, prace cykliczne wykonywane co 6 miesięcy czyszczenie posadzki marmurowej i stopni schodów, gruntowna konserwacja przez krystalizację, mycie , posadzki marmurowej i stopni schodów, polerowaniu posadzki i schodów. Termin realizacji usługi zostanie każdorazowo określony przez Strony, przy czym Zamawiający zastrzega sobie, iż prace mogą być wykonywane w piątki po godzinie 1900 lub w sobotę. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędny sprzęt i urządzenia do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki na zakup potrzebnych do wykonania zamówienia materiałów oraz na wynagrodzenia dla pracowników, jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie obejmujące konserwacje posadzki marmurowej o wartości nie mniejszej niż 10 000 pln brutto. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy. Do powyższego wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego odbiorcę zamówienia. Prace cykliczne, opisane w pkt. 3 wykonywane będą w odstępach półrocznych tj. w 2013 roku w kwietniu, październiku. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1b ustawy Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiotowe zamówienia przy uczestniczeniu: dla części I minimum dwóch osób, dla Części II minimum jednej osoby, które są osobami niepełnosprawnymi w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz terenu wokół budynku UOKiK wraz ze środkami czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FMD Działnowski Marcin, ul. Zygmuntowska 12, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234216,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,04

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,04 / Oferta z najwyższą ceną: 319568,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja posadzki marmurowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BHF Harendarczyk Sp z o.o., ul. Młynarska 6, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34282,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41328,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101548,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.