eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZapewnienie ekologicznych produktów żywnościowych przeznaczonych do degustacji na stoisku informacyjno-promocyjnym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi podczas i w związku z Międzynarodowymi Targami Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL na terenie Targów Kielce w dniach 19-22 kwietnia 2012 r.



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Warszawa: Zapewnienie ekologicznych produktów żywnościowych przeznaczonych do degustacji na stoisku informacyjno-promocyjnym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi podczas i w związku z Międzynarodowymi Targami Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL na terenie Targów Kielce w dniach 19-22 kwietnia 2012 r.
Numer ogłoszenia: 127644 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie ekologicznych produktów żywnościowych przeznaczonych do degustacji na stoisku informacyjno-promocyjnym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi podczas i w związku z Międzynarodowymi Targami Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL na terenie Targów Kielce w dniach 19-22 kwietnia 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ekologicznych produktów żywnościowych przeznaczonych do degustacji na stoisku informacyjno-promocyjnym Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi podczas i w związku z Międzynarodowymi Targami Turystyki Wiejskiej i Agroturystyki AGROTRAVEL na terenie Targów Kielce w dniach 19 - 22 kwietnia 2012 r. Usługa obejmuje zapewnienie następujących produktów: 1. pierogów z mięsem - 15 kg, 2. pierogów z kapustą i grzybami - 15 kg, 3. pierogów z kaszą - 15 kg, 4. pierogi z serem - 15 kg 5. gulaszu wraz z kaszą orkiszową - w tym: a) gulasz - 12 kg, b) kasza orkiszowa - 12 kg, 6. kołdunów z mięsem - 12 kg, 7. barszczu czerwonego - 30 l, 8. barszczu białego - 30 l, 9. kremu porowo - cebulowego z grzankami (zupa) - 30 l, 10. pieczonej karkówki wraz z pieczonymi ziemniakami - w tym: a) karkówka - 20 kg, b) ziemniaki - 20 kg, 11. żeberek w miodzie - 30 kg, 12. sera smażonego z żurawiną - 30 kg, 13. sernika - 6 kg, 14. jabłecznika - 6 kg, 15. tortu wiśniowego - 4 kg, 16. sękacza - 5 kg, 17. miksu ciast i ciastek regionalnych - 60 kg, 18. miksu serów tradycyjnych, twarogowych i dojrzewających - 10 kg, 19. wina aroniowego - 9 l, 20. naturalnych soków owocowych - 300 opakowań po 0,33 l, 21. pieczywa żytniego, orkiszowego - 20 kg, 22. masła - 1,5 kg, 23. mleka - 6l, 24. miksu twarogów smakowych naturalnego pochodzenia - 4 kg, 25. jabłek - 25 kg 26. Przetworów ekologicznych - w tym: a) ogórków konserwowych - 12 opakowań o poj. min. 400 ml, b) korniszonów - 6 opakowań o poj. min. 400 ml, c) grzybów marynowanych - 30 opakowań o poj. min. 200 ml, d) chrzanu tartego - 6 opakowań o poj. min.200 ml, e) czosnku marynowanego - 6 opakowań standardowych, f) żurawiny do mięs, serów i deserów - 6 opakowań o poj. min. 200 ml, g) borówki do mięs, serów i deserów - 6 opakowań o poj. min. 200 ml, h) papryki marynowanej - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, i) śliwek w occie - 6 opakowań o poj. min. 400 ml, j) buraczków konserwowych - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, k) powideł śliwkowych - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, l) musu z czarnego bzu - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, m) jagód w syropie - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, n) konfitur z wiśni - 6 opakowań o poj. min. 300 ml, o) ogórków kiszonych - 6 opakowań o poj. min. 400 ml, 27. wędlin - w tym: a) schabu wędzonego, tradycyjnego - 3 kg, b) szynki peklowanej tradycyjnie, z nogą - 12 kg, c) baleronu wiejskiego, tradycyjnego - 3 kg, d) kaszanki wiejskiej tradycyjnej - 5 kg, e) boczku wiejskiego, tradycyjnego - 3 kg, f) golonki - 3 kg, g) polędwicy wiejskiej, tradycyjnej - 3 kg, 28. warzyw - w tym: a) cebuli - 5 kg, b) marchwi - 5 kg, c) pietruszki - 5 kg, d) pora - 5 kg, e) selera - 5 kg 29. herbat w torebkach - w tym: a) czarnej - 250 torebek standardowych, b) malinowej - 50 torebek standardowych, c) z dzikiej róży - 25 torebek standardowych, d) z aronii - 25 torebek standardowych, e) z rumianku - 20 torebek standardowych, f) z melisy - 20 torebek standardowych, g) z mięty - 20 torebek standardowych. Uwagi ogólne: 1. Wykonawca dostarczy produkty będące przedmiotem zamówienia na wskazane przez Zamawiającego stoisko informacyjno - promocyjne Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, znajdujące się na terenie Targów Kielce S.A., ul. Zakładowa 1, 25-627 Kielce. 2. Wykonawca dostarczy produkty będące przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby natychmiast po ich dostarczeniu nadawały się do degustacji. 3. Produkty dostarczone przez Wykonawcę będą produktami ekologicznymi, naturalnego pochodzenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu, ul. Chorzowska 16/18, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8943,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18747,03

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Usługi zapewnienia produktów spożywczych są usługami powszechnie dostępnymi, o ustalonych standardach jakościowych. Uzasadnienie prawne: Art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2004 nr 119 poz. 177 z późn. zmn.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.