eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówMODERNIZACJA SAL OPERACYJNO - ZABIEGOWYCH ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Wyszków: MODERNIZACJA SAL OPERACYJNO - ZABIEGOWYCH ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ
Numer ogłoszenia: 127645 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, fax 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SAL OPERACYJNO - ZABIEGOWYCH ODDZIAŁU CHIRURGII OGÓLNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w budynku szpitala, polegających na przebudowie, dobudowie i modernizacji; z wykonaniem wszystkich instalacji; istniejących pomieszczeń Sal Operacyjno-Zabiegowych Oddziału Chirurgii Ogólnej zlokalizowanych na II i częściowo III kondygnacji oraz kompleksową modernizację Rozdzielni Głównej prądu elektrycznego zlokalizowanej w piwnicy. Powierzchnia netto sal operacyjno-zabiegowych wynosi 158 m2, kubatura 495 m3. Powierzchnia techniczna nad salami 63,6 m2, kubatura 160 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych; -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; -Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: -dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania; -zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty; -brak karalności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych; -brak karalności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych; -posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia: -Wykonawcy, którzy zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat-jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest krócej to w okresie działalności-co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, w tym: co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynku, kompleksowej modernizacji lub przebudowie pomieszczeń o powierzchni co najmniej 200 m². Fakt wykonania takich robót musi być potwierdzony dwoma niżej wymienionymi dokumentami: 1. wykazem zawierającym następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budynek -w tym powierzchnię -, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót; 2. dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. -do wykonania zamówienia dysponują osobami, które posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia -uprawnienia budowlane; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 pzp: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b.oświadczenie o nie karalności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c.oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d.koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, w tym kierownika budowy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia -uprawnienia budowlane. b.wykazu wykonanych w ostatnich 3 latach robót budowlanych zawierający co najmniej dwie roboty budowlane o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem; w tym : co najmniej jednej roboty polegającej na budowie budynku, kompleksowej modernizacji lub przebudowie pomieszczeń o powierzchni co najmniej 200 m². W wykazie należy podać następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy , podstawowe dane charakteryzujące budynek -w tym powierzchnię , opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością -referencje, protokóły odbioru. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1a składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b.nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c.nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.Wykonawcy występujący wspólnie zgodnie z Art. 23. Ustawy Prawo zamówień publicznych dodatkowo: 1) Załączają dokument ustanowienia Pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, zgodnie z zapisem Art. 23 ust.2 ww ustawy. 2. Wszyscy podpisują ofertę wraz z kosztorysem ofertowym oraz wzór umowy- zał. nr 4. 3. Wszyscy składają, wraz z ofertą, komplet dokumentów wymienionych w pkt. VI. Ust.1 i ust.6. b. 6.Oświadczenia i dokumenty Wynikające z SIWZ a.Wypełniony formularz oferty -załącznik nr 2- wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, b.Podpisane oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 oraz z art. 44, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 3, c.Podpisany wzór umowy -załącznik nr 4 d.Wykaz robót i potwierdzenie właściwej realizacji robót budowlanych. e.Oświadczenie, zgodnie z zapisem w pkt. III ust. 5 SIWZ, że Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia się od wszelkich roszczeń cywilno-prawnych Zamawiającego, Pacjentów SPZZOZ i osób trzecich w okresie realizacji przedmiotu umowy oraz w okresie obowiązywania gwarancji i rękojmi. f.Harmonogram Rzeczowo - Finansowy. g.Wykaz robót, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jak wyżej

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 11:00, miejsce: SPZZOZ W WYSZKOWIE 07-200 Wyszków, ul. KEN nr 1 , pok nr 3 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.