Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Strzelce Krajeńskie: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim
Numer ogłoszenia: 127645 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Akademia kompetencji zawodowych w powiecie strzelecko-drezdeneckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych w określonych zakresach tematycznych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7 i Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku ul. Konopnickiej 2, na rzecz uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej uczęszczających do tej placówki w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Zamawiający udostępni Wykonawcom zamówienia sale szkoleniowe, pracownie komputerowe i warsztatowe przystosowane do realizacji zamówienia, które znajdują się w siedzibie szkół objętych projektem - zadanie częściowe nr: 27. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z przedmiotowych sal szkolnych: wykładowych, komputerowych i warsztatowych oraz zaplecza dydaktycznego zespołu szkół. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego, bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych. Wykonawca opracowuje również harmonogram szkoleń/koncepcję usług edukacyjnych/program szkolenia, dostosowany do obowiązujących w tym zakresie przepisów i potrzeb edukacyjnych uczniów, w szczególności w zakresie przekazywanych treści i sposobu wykonywanych usług (wykłady, ćwiczenia). Opracowanie ww. dokumentacji następuje w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym, przy uwzględnieniu ram prawnych projektu i rozeznania, co do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie realizacji zajęć prawo kontroli zgodności przedmiotowych zajęć z ofertą i złożoną dokumentacją dotyczącą warunków, terminów i zagadnień tematycznych realizowanego zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający wzywa Wykonawcę do usunięcia uchybień w ciągu 3 dni roboczych od przekazania pisemnej informacji na temat uchybień, pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na zajęcia merytoryczne dokona rozeznania co do poziomu wiedzy odbiorców usług edukacyjnych i ich potrzeb edukacyjnych, a następnie w porozumieniu z koordynatorem, sformułuje grupy zajęciowe. Rozeznanie poziomu i sformułowanie grup winno nastąpić przed przystąpieniem do opracowania koncepcji usług edukacyjnych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym realizował będzie działania informacyjne i promocyjne. Wykonawca zobowiązuje się do posługiwania się podczas realizowania zajęć oznaczeniem w postaci logotypu: Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także nazwą projektu. Wykonawca dokonywał będzie wyżej wspomnianego oznakowania: korespondencji dotyczącej projektu, materiałów dydaktycznych, listy obecności, testów wiedzy, dzienników itp.. Wykonawca oznakuje również otrzymanymi od Zamawiającego plakatami pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania przeprowadzanych usług edukacyjnych za pomocą szkolnego dziennika zajęć itp., który zawierał będzie m.in.: listę obecności uczestników, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, rzeczywiste potwierdzenie realizacji usług szkoleniowych ze wskazaniem: daty przeprowadzonych zajęć, tematu, czasu trwania (w godzinach szkoleniowych) oraz podpisu wykładowcy, a także wyników przeprowadzonych testów/ankiet sprawdzających. W przypadku praktyk zawodowych, Wykonawca - zobowiązuje się do założenia, wydania uczniom, uzupełniania i kontrolowania wpisów w dzienniczkach wszystkich uczestników zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązuje się do dokumentowania wykonanych usług edukacyjnych również za pomocą Karty Pracy. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania, przeprowadzenia i oceny testów lub innych sprawdzianów wiedzy odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów wiedzy w danej części zamówienia, treść, czas ich przeprowadzenia, a także zakres sprawdzanych wiadomości powinna być uzgadniana z koordynatorem, lecz nie mniej niż dwa - na początku i na końcu prowadzonych zajęć. Przeprowadzane sprawdziany wiedzy powinny mierzyć wiedzę uczestników projektu możliwie najpełniej, w oparciu o zobiektywizowane kryteria. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie określonych wskaźników poziomu wiedzy uczniów po odbyciu zajęć (zawartych we wzorze umowy), w przypadku ich nieosiągnięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu środków finansowych osiągniętych w wyniku realizacji zawartej z nim umowy. Wykonawca zobowiązany jest do analizowania wyników przeprowadzonych testów wiedzy i do dostosowania warunków realizacji szkolenia oraz poziomu merytorycznego do sugestii uczestników szkolenia, po uprzedniej konsultacji z koordynatorem szkolnym projektu. Testy powinny być przeprowadzane poza zaplanowanym czasem szkolenia. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca usługi będzie zobowiązany do dostosowania harmonogramu zajęć do ustalonego przez Dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich i Dyrektora zespołu szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku planu zajęć. Uwaga Liczba osób w ramach grup szkoleniowych może ulec zmianie (zmniejszeniu) na skutek niezakwalifikowania przez lekarza na kursy lub niespełniania przez osoby zainteresowane wymogów uprawniających do odbycia szkolenia. Zamawiający zapłaci za rzeczywiście przeprowadzone szkolenia. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 19: Kurs operatora wózka widłowego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Zamówienie polega na realizacji kursu operatora wózka widłowego (jezdniowego) wraz z obsługą i wymianą butli gazowych. Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 20 osób posiadających aktualne badania lekarskie uprawniające do rozpoczęcia przedmiotowego kursu (koszt badania lekarskiego ponosi Zamawiający). W ramach kursu każdy z uczestników odbędzie 54 godziny zajęć teoretycznych, 15 godzin zajęć praktycznych z zakresu obsługi wózka widłowego, a także 8 godzin z zakresu wymiany butli gazowej, a także przystąpi do egzaminu państwowego. W ramach zamówienia wykonawca ponosi koszt dowozu uczestników: zajęć teoretycznych z terenu szkoły do miejsca ich przeprowadzenia - jeżeli mieści się ono poza miastem Drezdenko oraz zajęć praktycznych z terenu szkoły na plac manewrowy, a także koszt związany z przeprowadzeniem wobec wszystkich uczestników egzaminu państwowego. Zajęcia będą prowadzone dla 20 uczniów - podział uczniów na grupy uzależniony jest od uzgodnień pomiędzy koordynatorem szkolnym a wykonawcą i odpowiednio do tego dokonaną rekrutacją uczniów - ale nie mniej niż dwie grupy. Kurs musi kończyć się egzaminem przed komisją kwalifikacyjną powołaną przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego i wydaniem zaświadczenia kwalifikacyjnego, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz.U. z 2001r. Nr 79, poz. 849 ze zmianami). Wykonawca w ramach usługi udostępni każdej z osób szkolonych materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia i przygotowania do egzaminu państwowego, w tym brulion, długopis, materiały dydaktyczne niezbędne do utrwalenia wiadomości w celu pozytywnego zdania egzaminu - mogą to być np. kserokopie streszczeń wykładów. Uczestnicy kwitują odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Materiały te w przypadku szkoleń finansowanych z funduszy europejskich muszą być prawidłowo oznakowane. Sposób oznakowania zgodny jest z umową. Zamawiający poniesie koszt ubezpieczenia uczestników kursu. Szkolenie odbędzie się w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, w tym program szkolenia. Zadanie częściowe nr 26: Praktyki zawodowe w zawodzie sprzedawca dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych w zawodzie sprzedawca dla 15 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Praktyki zawodowe będą prowadzone w 3 grupach pięcioosobowych, w wymiarze po 30 godzin/grupę. Łącznie przeprowadzonych zostanie 90 godzin praktyk. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewnia odpowiednio doposażone miejsce prowadzenia praktyk, instruktorów praktyk oraz zapewnia dowóz uczestników praktyk z terenu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku do miejsca odbywania praktyk i z powrotem - jeżeli to miejsce znajduje się w innej miejscowości. Zamawiający zapewni szkolenie BHP dla wszystkich uczestników praktyk. Zadanie częściowe nr 27: Szkolenie BHP dla uczestników praktyk zawodowych - uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich i Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia BHP dla 115 uczniów, uczestników praktyk zawodowych, w tym dla 70 osób w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich oraz 45 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku, potwierdzone wydaniem dokumentu przez uprawniony do tego podmiot. Zadanie częściowe nr 29: Praktyki zawodowe w zawodzie ślusarz, mechanik, spawacz dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku Przedmiotem zamówienia jest organizacja praktyk zawodowych w zawodzie ślusarz, mechanik, spawacz dla 15 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku. Praktyki zawodowe będą prowadzone w 3 grupach pięcioosobowych, w wymiarze po 30 godzin/grupę. Łącznie przeprowadzonych zostanie 90 godzin praktyk. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewnia odpowiednio doposażone miejsce prowadzenia praktyk, instruktorów praktyk oraz zapewnia dowóz uczestników praktyk z terenu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku do miejsca odbywania praktyk i z powrotem - jeżeli to miejsce znajduje się w innej miejscowości. Zamawiający zapewni szkolenie BHP dla wszystkich uczestników praktyk. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców. W takim przypadku Wykonawca wskaże w swojej ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom - Załącznik Nr 3 do SIWZ. UWAGA! Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za roboty budowlane, usługi i dostawy wykonane przez Podwykonawców. Odpowiedzialność Wykonawcy za działania lub zaniechania Podwykonawców nie wyłącza osobistej odpowiedzialności Podwykonawców, która nie może być w jakiejkolwiek formie zniesiona lub ograniczona. W wyniku przeprowadzonych zajęć Wykonawcy powinni osiągnąć następujące wskaźniki: - ukończenie praktyk zawodowych przez 115 uczniów (70 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich i 45 uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Drezdenku); - wzrost wiedzy z matematyki, j. polskiego, j. angielskiego i j. niemieckiego u uczniów o 10%; - wzrost motywacji do nauki i podjęcia zatrudnienia u uczniów o 10%; - poprawa umiejętności i wzrost wiedzy u uczniów o 10%; - poprawa indywidualnych umiejętności w wyniku zajęć rewalidacyjnych; - wzrost motywacji do nauki u uczniów o 10%; - wzrost wiedzy z technik informatycznych ICT u uczniów o 10%; - zdobycie umiejętności projektowania graficznego stron internetowych; - wzrost świadomości aktywnej postawy w procesie poszukiwania pracy u uczniów uczęszczających na zajęcia z doradztwa edukacyjno-zawodowego w Szkolnych Ośrodkach Kariery o 20%; - ukończenie specjalistycznych kursów (prawo jazdy kat. B, wózki widłowe, kurs spawacza) - 100% uczniów. Wykonawcy, w zależności od rodzaju prowadzonych zajęć odpowiadają za osiągnięcie ww. celów i wskaźników, a w przypadku ich nieosiągnięcia w zakładanych ramach ponoszą odpowiedzialność finansową wynikającą z treści umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2b do SIWZ Ponadto dla zadania częściowego nr 19: -posiadają program szkolenia zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz. U. Z 2013r., poz. 963 ze zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2b do SIWZ; Ponadto: dla zadania częściowego nr 19: -dwie usługi w zakresie kursu operatora wózków widłowych, dla grupy co najmniej 5 osób każdy. Wykonawcy przedłożą wykaz usług - załącznik nr 4 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 27: -trzy usługi zbiorowego szkolenia BHP, tożsame z przedmiotem zamówienia. W każdym szkoleniu uczestniczyło co najmniej 5 uczestników. Wykonawcy przedłożą wykaz usług - załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2b do SIWZ Ponadto dla zadania częściowego nr 19: -dysponowanie co najmniej 1 wózkiem widłowym z silnikiem spalinowym, wyposażonym w butle gazowe umożliwiające uzyskanie uprawnień na wózki jezdniowe podnośnikowe z wymianą butli gazowej; -dysponowanie niezbędnym placem manewrowym do prowadzenia praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym; Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi - załącznik nr 5 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 26 i 29: -dysponują miejscem wyposażonym i dostosowanym do potrzeb realizowanych praktyk. Wykonawca przedłoży wykaz narzędzi - załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2b do SIWZ Ponadto dla zadania częściowego nr 19: -dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do szkolenia w zakresie wózków widłowych. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 6 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 26 i 29: -wymagany staż pracy w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia - co najmniej 4 lata; -ukończone formy doskonalenia zawodowego umożliwiające przygotowywania uczniów do zawodu; Wykonawcy przedłożą wykaz osób - załącznik nr 6 do SIWZ dla zadania częściowego nr 27: -wymagany staż pracy w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia - co najmniej 4 lata; -uprawnienia do przeprowadzania szkoleń z zakresu BHP. Wykonawcy przedłożą wykaz osób - załącznik nr 6 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2b do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale 9 SIWZ. Stosowne pełnomocnictwo/-a - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonej oferty lub odpisu z właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zawrzeć informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - oddzielna koperta z oznakowaniem TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
A. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: -w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, Stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT; B. Inne zmiany: -W przypadku, gdy jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia z przyczyn, których nie był w stanie przewidzieć na etapie podpisywania umowy, nie jest w stanie dalej realizować przedmiotowej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez przejęcie przez pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będących stroną umowy dalszej realizacji usługi i zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia o ile ów wykonawca posiada niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotowej usługi i spełnia warunki zawarte w SIWZ. W wyniku zaprzestania usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście wykonaną usługę, pomniejszone o wynagrodzenie dla osoby, która w dalszej części będzie realizowała przedmiot zamówienia; -wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej dalszą realizację usługi osobiście, wskaże inną osobę niebędącą stroną umowy, która przystąpi do przedmiotowej umowy na zasadach i warunkach na jakich umowa podpisana została przez Wykonawcę. Wskazana przez Wykonawcę osoba spełniała będzie wszystkie wymagania postawione Wykonawcy na etapie przeprowadzania postępowania, wykona usługę na warunkach określonych w przedmiotowej umowie i za wynagrodzenie pomniejszone o rzeczywiście wykonaną usługę. W wyniku zaprzestania usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście wykonaną usługę, pomniejszone o wynagrodzenie dla osoby, która w dalszej części będzie realizowała przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro, pokoje 212 oraz 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pok. nr 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa i Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie kursów pn. "Metody radzenia sobie ze stresem w nagłych sytuacjach, podejmowanie decyzji, zarządzanie czasem z elementami indywidualnego doradztwa zawodowego"
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby projektu "Wsparcie rodziny w gminie Witonia".
- Wykonanie usługi sporządzenia projektu planu ogólnego Gminy Stary Zamość
- "Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Gminie Kocierzew Południowy uwzględniając rozwiązania organizacyjne, kompetencyjne i techniczne w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"- II
- Kompleksowa organizacja stacjonarnych szkoleń jedno i dwudniowych dla kadry Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.