eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup i dostawa kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Lublin: Zakup i dostawa kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie
Numer ogłoszenia: 127659 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 111897 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie. Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę kiosku multimedialnego z oprogramowaniem na wystawę Lapidarium w zabytkowym wnętrzu przyziemia gotyckiej Kaplicy Trójcy Świętej na Zamku w Lublinie. Infokiosk powinien umożliwiać pełną kontrolę nad dostępem użytkowników do zasobów tabletu, funkcji ściągania i uruchamiania programów. Pozwalać na swobodnie zdefiniowanie strony startowej oraz mieć możliwość zdefiniowania obszaru dostępnych, bądź zabronionych stron www. Mieć blokadę niepożądanych treści, uniemożliwiać otwarcie strony np. o tematyce pornograficznej, wyświetlać wówczas komunikat o zablokowanym dostępie do tego typu treści. Infokiosk powinien posiadać oprogramowanie zabezpieczające tablet z możliwością indywidualnej konfiguracji oprogramowania. Sprzęt objęty przedmiotem umowy powinien być fabrycznie nowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje także: 1) usuwanie, w okresie gwarancji i rękojmi, zgłoszonych przez Zamawiającego wad i usterek, 2) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie konserwacji i obsługi kiosku, Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30200000-1 Urządzenia komputerowe 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.70.00.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTBORO R. Łacna, B. Świtniewski s.c. ul. Zbożowa 27, 45-837 Opole, 45-837 Opole, 45-837 Opole, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145881,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10947,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8241,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10947,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.