Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-29
Warszawa: Dostawy urządzeń informatycznych: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-082/2011
Numer ogłoszenia: 127677 - 2011; data zamieszczenia: 29.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny , ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy urządzeń informatycznych: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-082/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy: urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki do etykiet, drukarki atramentowej, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych (Pakiety 1, 4-11) oraz dostawy wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi (Pakiety 2, 3) w podziale na pakiety dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, o których mowa w części II SIWZ. 3. W celu ułatwienia Wykonawcom przygotowanie oferty, Zamawiający poniżej wskazał na przykładowe produkty spełniające stawiane wymagania, opisane w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1 - 2.11): Pakiet 1: Panasonic MB 300; Pakiet 2: Canon 2520; Pakiet 3: Canon 2520; Pakiet 4: OKI MC561DN; Pakiet 5: Dymo LaberWriter 450; Pakiet 6: HP h470; Pakiet 7: Pentax DS Mobile 600; Pakiet 8: Fujitsu siemens T900; Pakiet 9: Toshiba Portege-R700; Pakiet 10: Apple MacBook 11,6; Pakiet 11: Dell Inspiron All In One Jednocześnie Zamawiający informuje, że wypełniając ustawowy obowiązek, dopuszcza składanie ofert na równoważne produkty pod warunkiem, że będą one spełniać minimalne wymagania techniczne określone w ww. załącznikach. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą: dostawy przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1, 4-11: Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa Pakiet 2: Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM, ul. Nowogrodzka 59; 02-006 Warszawa Pakiet 3: 1 szt.: Katedry i Zakładu Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM, Krakowskie Przedmieście 26/28; 00-927 Warszawa 1 szt.: Kliniki Kardiologii Wieku Dziecięcego i Pediatrii Ogólnej WUM, ul. Marszałkowska 24; 00-576 Warszawa.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: Dotyczy Pakietów 1-11: 1) Certyfikat CE lub deklarację zgodności z przywołaną normą dla oferowanego urządzenia (Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia ww. dokumentów w języku angielskim lub niemieckim) 2) Foldery, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów technicznych ze stanem faktycznym dla oferowanego urządzenia Dotyczy Pakietów 8-11: 3) Certyfikat ISO 9001:2000 lub dokument równoważny potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z przywołaną normą; 4) Certyfikat ISO 14001 lub dokument równoważny potwierdzający, że proces produkcji przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z przywołaną normą; 5) Certyfikat ISO 9001:2000 lub dokument równoważny potwierdzający, że gwarancyjne usługi serwisowe będą wykonywane zgodnie z przywołaną normą
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: wycofania z dystrybucji modelu oferowanego sprzętu i zastąpienia go modelem należącym do tej samej linii produktowej o parametrach co najmniej takich jak model oferowany lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę nie wyższą od ustalonej w niniejszej umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wum.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Dział Zamówień Publicznych, pok. 309
ul. Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2011 godzina 09:30, miejsce: Warszawski Uniwersytet Medyczny Dział Zamówień Publicznych, pok. 309 ul. Żwirki i Wigury 61 02-091 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego o formacie A3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego o formacie A3 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych o formacie A3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych o formacie A3 - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa drukarki do etykiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukarki do etykiet - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa drukarki atramentowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukarki atramentowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa skanera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa skanera - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Dostawa komputera przenośnego (laptopa).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (laptopa) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dostawa komputera przenośnego (laptopa).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (laptopa) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Dostawa komputera przenośnego (laptopa).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego (laptopa) - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego stacjonarnego - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.