eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › dostawa znaków drogowych z obejmami i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-09

POZYCJA 12767

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielona Góra: dostawa znaków drogowych z obejmami i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, do kontaktów: w sprawach technicznych: Renata Frankowska - Płaczek Janusz Ryń Anna Mikuła Anna Krzysztofik Kazimierz Różański Piotr Janusz Zdzisław Sieńko w sprawach proceduralnych: Hanna Kuliczkowska, Magdalena Jaworska 0-683255313 w 233 lub 241, ul. Bohaterów Westerplatte 31 lok. 4, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313 wew. 241, fax 068 3255313 wew. 241, 3253468, e-mail: przetargi@zielona-gora.gddkia.gov.pl, www.zielona-gora.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa znaków drogowych z obejmami i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa znaków drogowych z obejmami i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego do Baz Materiałowych i Rejonów GDDKiA w podziale na 7 części (zadań). OBOWIĄZUJĄCY PODZIAŁ ZAMÓWIENIA NA CZĘŚCI: Zadanie nr 1: Teren GDDKiA Rejon Gorzów Wielkopolski. Zadanie nr 2 Teren GDDKiA Rejon Krosno Odrzańskie. Zadanie nr 3 Teren GDDKiA Rejon Międzyrzecz. Zadanie nr 4 Teren GDDKiA Rejon Nowa Sól. Zadanie nr 5 Teren GDDKiA Rejon Słubice. Zadanie nr 6 Teren GDDKiA Rejon Świebodzin. Zadanie nr 7 Teren GDDKiA Rejon Żary. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gorzów Wielkopolski, Krosno Odrzańskie, Międzyrzecz, Nowa Sól, Słubice, Świebodzin, Żary. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 28.81.35.00 - Oznakowanie drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.11.00 - Bariery drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.81.10 - Bariery drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.45.00 - Pachołki Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.50 - Pachołki Oryginalny kod CPV: 28.82.46.00 - Słupki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.60 - Słupki drogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Ogółem na trzy lata: netto 1 364 697 zł 337 229 Euro Zad nr 1: 185 040 zł Zad nr 2: 89 772 zł Zad nr 3: 156 124 zł Zad nr 4: 168 000 zł Zad nr 5: 356 400 zł Zad nr 6: 239 606 zł Zad nr 7: 169 755 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zad nr 1: 2 000 zł Zad nr 2: 1 000 zł Zad nr 3: 1 500 zł Zad nr 4: 1 700 zł Zad nr 5: 3 500 zł Zad nr 6: 2 500 zł Zad nr 7: 1 700 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenie usługi następuje na podstawie faktury VAT . Termin płatności - 30 dni od daty otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki podane w art. 22. ust. 1 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Potencjał ekonomiczno-finansowy a) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - w wysokości nie mniejszej niż : Zad nr 1: 95 000 zł Zad nr 2: 45 000 zł Zad nr 3: 80 000 zł Zad nr 4: 90 000 zł Zad nr 5: 180 000 zł Zad nr 6: 120 000 zł Zad nr 7: 85 000 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe musi wynosić co najmniej tyle ile wynosi suma w/w kwot na poszczególne zadania np.: W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2, 3 i 6 średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe musi wynosić co najmniej 245 000 zł (45 000 zł + 80 000 zł + 120 000 zł). b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1 (xpb >1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu w wysokości nie mniejszej niż: Zad nr 1: 95 000 zł Zad nr 2: 45 000 zł Zad nr 3: 80 000 zł Zad nr 4: 90 000 zł Zad nr 5: 180 000 zł Zad nr 6: 120 000 zł Zad nr 7: 85 000 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi co najmniej w wysokości sumy w/w kwot na poszczególne zadania np.: W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2, 3 i 6 wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi w wysokości co najmniej 245 000 zł (45 000 zł + 80 000 zł + 120 000 zł). d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał dostawy (przynajmniej 3) o charakterze i złożoności porównywalnymi do niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: Zad nr 1: 95 000 zł Zad nr 2: 45 000 zł Zad nr 3: 80 000 zł Zad nr 4: 90 000 zł Zad nr 5: 180 000 zł Zad nr 6: 120 000 zł Zad nr 7: 85 000 zł W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie wartość dostaw musi wynosić co najmniej tyle ile wynosi suma w/w kwot na poszczególne zadania pomnożona przez 3 np.: W przypadku złożenia oferty na zadanie nr 2, 3 i 6 wartość dostaw musi wynosić co najmniej: 735 000 zł tzn 3 x (45 000 zł + 80 000 zł + 120 000 zł) = 3 x 245 000 zł = 735 000 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1 do SIWZ - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - wypełniony formularz ofertowy (według załączonego do SIWZ druku); - wypełnione formularze cenowe (według załączonych do SIWZ druków); - pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; - dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie pieniężnej - oryginał potwierdzenia wpłaty na konto, natomiast, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym bilansie za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim (dodatkowo informacje należy podać w załączniku nr 3 do SIWZ - Dane finansowe). - Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytową Wykonawcy. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie (przynajmniej 3). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Nr GDDKiA-O/ZG-15-418D/1/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.04.2006, cena - 40 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub w siedzibie Zamawiającego / pokój nr 04. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 10:50. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.04.2006, godzina 11:00, Siedziba zamawiającego, pokój nr 28.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Gorzów Wielkopolski. 3) Zakres lub wartość: netto: 185 040 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Krosno Odrzańskie. 3) Zakres lub wartość: 89 772 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Międzyrzecz. 3) Zakres lub wartość: 156 124 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Nowa Sól. 3) Zakres lub wartość: 168 000 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Słubice. 3) Zakres lub wartość: 356 400 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Świebodzin. 3) Zakres lub wartość: 239 606 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.52.74.20, 28.81.35.00, 28.82.11.00, 28.82.45.00, 28.82.46.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Teren GDDKiA Rejon Żary. 3) Zakres lub wartość: 169 755 zł 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.