Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Knurów: III Etap zadania PRZEBUDOWA UL. KAPELANÓW WOJSKOWYCH obejmującego odcinek zachodni
Numer ogłoszenia: 127696 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III Etap zadania PRZEBUDOWA UL. KAPELANÓW WOJSKOWYCH obejmującego odcinek zachodni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy zachodniego odcinka ulicy Kapelanów Wojskowych w Knurowie, w tym: 1.1.nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu gr. 12 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 1366,00 m2, 1.2.nawierzchnia miejsc postojowych z płyt ażurowych gr 10 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 171,00 m2, 1.3.nawierzchnia chodników i wjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm wraz z podbudową o powierzchni ok. 456,00 m2, 1.4.odwodnienie, w tym: - kanały z rur PVC O315 mm o łącznej długości ok. 23,00 mb, - kanały z rur PVC O250 mm o łącznej długości ok. 56,00 mb, - przykanaliki z rur PVC O200 mm o łącznej długości ok. 70,00 mb, - studnie kanalizacyjne PVC 425mm - 4 szt., - studnia kanalizacyjna O1200mm - 1 szt.,, - wpusty uliczne O500 z osadnikiem - 12 szt. 1.5.przebudowa oświetlenia ulicznego, w tym: - słupy oświetleniowe typu SO 8 z oprawami - 2 szt., - kable oświetleniowe o łącznej długości ok. 324,00 mb. 1.6.roboty towarzyszące, w tym przebudowa i zabezpieczenie kabli energetycznych, przebudowa i zabezpieczenie sieci wodociągowej, roboty z zakresu wycinki, nasadzeń i utrzymania zieleni. 2.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy, stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem: 3.1. minimum 2 zadań obejmujących wykonanie nawierzchni jezdni lub parkingów (miejsc postojowych) z kostki betonowej wraz z podbudową o wartości brutto minimum 500.000 zł każde, 3.2. minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie kanalizacji deszczowej o wartości brutto minimum 50.000 zł każde, 3.3. minimum 2 zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości brutto minimum 20.000 zł każde, 4. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, a w szczególności zapewnić objęcie kierownictwa budowy przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane tj: 4.1. osoba proponowana na stanowisko kierownika budowy winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 4.2. osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót elektrycznych winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, 4.3. osoba proponowana na stanowisko kierownika robót w zakresie robót wod -kan winna posiadać uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan, przynależeć do OIIB i posiadać wymagane ubezpieczenie OC, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby/osób, 5. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej wykonawca winien załączyć do oferty: 1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z wykazaniem, że wykonawca spełnia warunek określony powyżej w pkt 3, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykaz osób na stanowiska określone powyżej w pkt 4 wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganych uprawnień, przynależność do OIIB oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC - jeżeli wykonawca nimi dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby/osób, która/e pełnić będzie/dą w/w funkcje, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią/nimi dysponował, 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 161,19 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06. Fax (032) 339-22-92, e-mail zp@knurow.pl.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie i rozwój Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w ramach struktury 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie - część badawcza"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.