Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Pszczółki: Wykonanie robót budowlanych o charakterze drogowym - utwardzenie nawierzchni placu przy ulicy Pomorskiej 37 w Pszczółkach.
Numer ogłoszenia: 127698 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczoli.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych o charakterze drogowym - utwardzenie nawierzchni placu przy ulicy Pomorskiej 37 w Pszczółkach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia nawierzchni placu przy ul. Pomorskiej 37 w Pszczółkach. Plac gminny stanowią działki oznaczone geodezyjnie nr 231/7 i nr 231/10 (mapa stanowi załącznik do SIWZ). Przewidziana powierzchnia do remontu wynosi około 940m2. Na placu należy ułożyć nawierzchnię brukową z odpowiednim spadem w celu odprowadzenia wód opadowych. Zakres robót obejmuje: - wykonanie koryta z zagęszczeniem gruntu na głębokość 0,20 m, - wywiezienie nadmiaru gruntu, - załadunek i przewiezienie brukowca z miejscowości Kolnik, będącego własnością Zamawiającego, - ułożenie nawierzchni z brukowca. Układaną nawierzchnię należy wyprofilować, ułożyć ze spadkiem poprzecznym w kierunku środka placu, z odprowadzeniem wody opadowej w kierunku granicy z działkami nr 228/1 i 228/2. Wzdłuż granicy z tymi działkami należy wykonać zagłębienie w gruncie, wypełnione materiałem przepuszczalnym, w celu zebrania nadmiaru wody opadowej. Wykonawca zobowiązany będzie dowieźć na plac budowy brukowiec składowany w miejscowości Kolnik, w ilości ok. 145m3 (własność Zamawiającego). Pozostałe materiały do wykonania zadania Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlana oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dotyczącą branży drogowej, będącą załącznikiem do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia 36 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia, 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej 2 roboty o charakterze zbliżony do przedmiotu zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zabezpieczenie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą; a) ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b) wspólnie spełniać warunki określone w pkt 5.1, podpunkty 1, 4, 5, c) warunek określony w pkt 5.1, podpunkt 3 musi spełniać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólnie, d) spełniać każdy z osobna warunki określone w pkt 5.1, podpunkty 2, 6, e) zawrzeć umowę regulującą współpracę podmiotów. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków metodą spełnia / nie spełnia oraz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę Wykonawcy składa się wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, wg wzoru znajdującego się w części II SIWZ, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do Formularza ofertowego) oraz dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC), 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: daty i miejsca wykonania, 4) oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (zał. do Formularza ofertowego), 5) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. do Formularza ofertowego) lub przedstawienie pisemnego zabezpieczenia potwierdzającego udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów, 6) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. do Formularza ofertowego). 7) w przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wraz z umową regulującą współpracę Wykonawców. 1. Dokumenty złożone przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia będą rozpatrywane łącznie, z wyjątkiem pkt.6 ppkt. 2), 6), 2. Zamawiający żąda, aby przedstawione dokumenty były sporządzone w języku polskim, w oryginale lub formie kserokopii, poświadczonej na każdej stronie, za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę. 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami. 4. Zamawiający może w ramach solidarnej odpowiedzialności żądać wykonania umowy od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego,
Pszczółki ul. Pomorska 18,
sekretariat - pokój nr 1..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Pszczółki ul. Pomorska 18, sekretariat - pokój nr 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
- Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazwą: "Pilotażowa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.