eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont pomieszczeń Zakładu Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii na II p. bloku FNG w SPSK-4 w Lublinie ul. Jaczewskiego 8



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Lublin: Remont pomieszczeń Zakładu Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii na II p. bloku FNG w SPSK-4 w Lublinie ul. Jaczewskiego 8
Numer ogłoszenia: 127699 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, ul. dr K. Jaczewskiego 8, 20-954 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 72-44-360, fax 081 746-71-55.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Zakładu Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii na II p. bloku FNG w SPSK-4 w Lublinie ul. Jaczewskiego 8.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Zakładu Radiologii Zabiegowej i Neuroradiologii na II p. bloku FNG w SPSK-4 w Lublinie ul. Jaczewskiego 8 obejmujący roboty budolane, sanitarne i elektryczne

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż - wykonały w ostatnich 5 latach (t.j. od 11.06.2003 do 12.06.2008) nie mniej niż jedno podobne rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia zadanie, oraz że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przez co rozumie się, iż - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 400 tys. zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów lub oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu złożenia ofert, w odniesieniu do spółek cywilnych, - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę (art. 9 ust. 8 ustawy o VAT) w odniesieniu do spółek jawnych wymaga się, aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę, a nie na każdego ze wspólników z osobna. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego - w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 prawa zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert, 6) wykaz (zawierający 1 zadanie) wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, t.j. od 11.06.2003 do 12.06.2008. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) dokumenty stwierdzające, że osoby przewidziane do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia w każdej z branż posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, 8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 prawa zamówień publicznych 9) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk4.lublin.pl.

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, kod 20-954 Lublin, ul. Jaczewskiego 8.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4, kod 20-954 Lublin, ul. Jaczewskiego 8, Kancelaria Ogólna, pok. 106.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.