Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Wałcz: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III
Numer ogłoszenia: 127702 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu , ul. 12 Lutego 20, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2589471, faks 067 2589471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazwalcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20 - etap III (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty Straży Pożarnej). 2. Zakres robót etapu III opisany jest zgodnie z określeniami i podziałem wynikającym z dokumentacji projektowej i obejmuje: 1/ Budowę budynku B (CPV-4520000-9) obejmującą kompletne wykonanie budynku garażowo-warsztatowego, parterowego, niepodpiwniczonego z uwzględnieniem wykonania posadzki z płytek klinkierowych (ceramicznych) 25mm układanych na mokro metodą wibracyjną we wszystkich pomieszczeniach budynku poza pomieszczeniem WC; 2/ Budowę kompletnego zewnętrznego najazdowego kanału naprawczego; 3/ Budowę i uruchomienie stanowiska dystrybucji paliw ze zbiornikiem dwukomorowym oraz wiatą nad stanowiskiem dystrybucji i elementami małej architektury (barierki parkingowe szt.7 - projekt zagospodarowania terenu). Wykonawca uwzględni zmiany w dokumentacji projektowej technologii stanowiska dystrybucji paliw obejmujące: a/ Usytuowanie w pomieszczeniu 117 (kwatermistrz) I piętro, budynek A systemu ciągłego monitoringu stanowiska dystrybucji paliw i urządzeń kontrolno pomiarowych wraz z wykonaniem przyłączenia do okablowania ułożonego przez Wykonawcę II etapu robót; b/ Wykonanie włącznika zasilania dystrybutora w zamykanej obudowie zamontowanej na panelu manipulacyjnym przy dystrybutorze. 4/ Wykonanie z kostki betonowej brukowej nawierzchni placów i parkingów w zakresie: a) Nawierzchni parkingów, placu i chodników przed budynkiem A oraz bramą wjazdową na plac wewnętrzny. Stanowiska parkingowe wydzielić kostką koloru czerwonego. b) Nawierzchni parkingów, placu i chodników za bramą wjazdową (wewnętrzny plac manewrowy). Stanowiska parkingowe i miejsce zmiany służby wydzielić kostką koloru czerwonego. c) Nawierzchni szczelnej placu przy stanowisku dystrybucji paliw wraz z powierzchnią 15m2 w miejscu wyłączonego z budowy budynku C (magazynu MPiS). d) Nawierzchni placu przy zewnętrznym kanale najazdowym. 5/ Zagospodarowanie terenu w zakresie: a) Budowy osłony śmietnika; b) Wykonania ogrodzenia typowego na całej długości granicy działki od strony północno wschodniej; c) Wykonanie ogrodzenia indywidualnego wraz z bramą wjazdową i furtką wejściową na wewnętrzny plac manewrowy. Sterowanie otwieraniem i zamykaniem bramy wjazdowej elektryczne na pilota oraz z pulpitu sterowniczego dyspozytora PSK. Sterowanie otwieraniem i zamykaniem furtki wejściowej na wewnętrzny plac manewrowy z zamkiem mechaniczno - elektrycznym wyposażonym w czytnik dostępowych kart magnetycznych przewidzianych dla co najmniej 50 osób. Moduły sterowniczo zabezpieczające bramy i furtki na wewnętrzny plac manewrowy wykonać z uwzględnieniem następujących elementów: 1) doprowadzenia kabla energetycznego do zasilania elektrycznego; 2) doprowadzenia kabla sterującego urządzeniami specjalistycznymi; 3) wyposażenia bramy w mechanizmy przesuwne i elementy sterownicze; 4) wyposażenia furtki w mechanizmy zabezpieczające i dedykowane urządzenia dostępowe; d) Wykonanie z cegły klinkierowej murków wydzielających funkcje poszczególnych powierzchni zagospodarowania terenu. 6/ Wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku B 7/ Wykonanie kompletnej instalacji na sprężone powietrze w budynku B wraz z jej przyłączeniem do instalacji w budynku A; 8/ Wykonanie kompletnych instalacji grzewczych w budynku B wraz z przyłączeniem do instalacji zasilającej w budynku A. Zamawiający dostarczy grzejniki z zaworami odcinającymi i regulatorami termostatycznymi do pomieszczeń Nr 1, 2, 4, 5, 7 i pomieszczenia WC według zestawienia w podrozdziale XIX pkt.3. 9/ Wykonanie kompletnej wentylacji mechanicznej i odsysania spalin z rur wydechowych garażowanych pojazdów w budynku B; 10/ Wykonanie zewnętrznych instalacji wod-kan (CPV- 45330000-9) obejmujących następujące roboty budowlano - instalacyjne: a) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w odcinkach: - od D3 do D21 wraz z wykonaniem kompletnych odprowadzeń wody z połaci dachowej budynku B; - od D5 do D9 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego przy wyjeździe z placu manewrowego przed budynkiem A i pomiędzy budynkami A i B; - od D11 do D15 i od D14 do D24, D25, D26, D27 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu w obrębie stanowiska dystrybucji paliw; - od D10 do D17 wraz z wykonaniem odwodnienia liniowego placu manewrowego, - od D14 do Rd5 z zakończeniem umożliwiającym późniejsze przyłączenie pionów instalacyjnych odprowadzenia wody z połaci dachowej budynku C; b) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej w odcinkach: - od S5 do S12, - od S6 do S13, - od S6 do S10, - od S7 do S14, c) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej od S15 do S20; d) Wykonanie zewnętrznej sieci instalacji wodnej w odcinkach: - od W6 do W15 z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej w budynku B, - od W10 do W 12 zakończonej wykonaniem hydrantu podziemnego; e) Przeniesienie hydrantu nadziemnego zgodnie z dokumentacją projektową z istniejącego punktu HP do nowej lokalizacji w punkcie HP1. 11/ Wykonanie instalacji specjalistycznych wewnętrznych i zewnętrznych (CPV - 45300000-0) w zakresie budynku B z przyłączeniem do paneli sterujących umiejscowionych w pomieszczeniu powiatowego stanowiska kierowania w budynku A. Zakres wykonania instalacji specjalistycznych obejmuje: a) Moduł sygnalizacji optycznej i akustycznej o zdarzeniach; b) Moduł sterowania urządzeniami w zakresie automatycznego sterowania bramami garażowymi z uwzględnieniem możliwości zintegrowanego sterowania z dotykowego panelu dyspozytorskiego. c) Moduł telewizji dozorowej; d) Moduł kontroli dostępu; e) Moduł rozgłoszeniowy; f) Moduł sieci komputerowej. 12/ Wyposażyć węzeł teletechniczny w serwerowi, w cyfrowy rejestrator rozmów wraz z konfiguracją i przyłączeniem do systemu łączności radiowej i telefonicznej. Parametry techniczne rejestratora: 1/ Obudowa w wersji RACK 19 2/ Karty rejestrujące analogowe na dwie linie telefoniczne; 3/ Karty rejestrujące rozmowy łączności radiowej z dziewięciu radiotelefonów; 4/ Karty rejestrujące cyfrowe (ISDN) na pięć linii telefonicznych; 5/ System bezpieczeństwa danych (odrębny dysk fizyczny - HDD); 6/ Cza zapisu danych na minimum 7500 godzin; 7/ Możliwość archiwizacji danych na nośnikach optycznych (DVD); 8/ Monitor i urządzenia peryferyjne do zarządzania systemem rejestratora; 9/ Możliwość rozbudowy rejestratora o sześć dodatkowych kart rejestrujących; 10/ Oprogramowanie umożliwiające rejestrowanie i sieciowe administrowanie systemem; Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji wykonania robót i wyszczególnionego wyposażenia uwzględniając również niezbędne akcesoria i przewody połączeniowe w oparciu o koncepcję własną. 13/ Wyposażenie pomieszczenia technicznego z urządzeniami łączności radiowej zlokalizowanego w budynku WSM na osiedlu Dolne Miasto 15, 78-600 Wałcz w system antywłamaniowy podłączony przewodem do odległego o około 400 m centralnego systemu monitorowania usytuowanego na powiatowym stanowisku kierowania Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu przy ul. 12 Lutego 20. Przewód należy przeprowadzić w torze kablowym łączności radiowej po jego wykonaniu przez wykonawcę II etapu robót. W celu przyłączenia urządzeń i instalacji do systemu Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji uwzględniając potrzebny rodzaj i długość przewodów oraz urządzenia systemu w oparciu o koncepcję własną. 14/ Wyposażenie sali konferencyjnej na pierwszym piętrze budynku A w sprzęt audio-wizualny oraz rolety okienne o parametrach określonych w dokumentacji projektowej. W szafie z urządzeniami integrująco - sterowniczymi wykonać wnękę na umieszczenie standardowej jednostki komputerowej. Wszystkie urządzenia powinny być przystosowane do zdalnej pracy. 15/ Roboty instalacyjne elektryczne zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie budynku B (CPV-45310000-3): a) Wykonanie kompletnej instalacji elektrycznej wewnętrznej; b) Wykonanie kompletnej instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych; c) Wykonanie kompletnej instalacji ładowania akumulatorów w samochodach. d) Przyłączenie znajdującego się na wyposażeniu zamawiającego agregatu prądotwórczego GBL30 z pulpitem sterującym AC-02, z miejsca lokalizacji w budynku B do rozdzielnicy rezerwowanej o mocy 30 kVA w budynku A w sposób umożliwiający automatyczne załączanie agregatu po zaniku zasilania w energię elektryczną z sieci miejskiej. Wykonawca uwzględni kompletne okablowanie i urządzenia niezbędne do przyłączenia i automatycznego załączania. 3. Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach: 1/ Dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano - wykonawcze, 2/ Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stosownie do zakresu rzeczowego zamówienia, 3/ Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), 4/ Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4. Opracowania opisujące szczegółowo przedmiot zamówienia: 1/ Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu. 2/ Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wod-kan. 3/ Projekt budowlano-wykonawczy zewnętrznych instalacji wod-kan. 4/ Projekt budowlano-wykonawczy placów, parkingów i boiska. 5/ Projekt budowlano-wykonawczy technologii stanowiska dystrybucji paliw. 6/ Projekt budowlano-wykonawczy architektury - budynek B. 7/ Projekt budowlano-wykonawczy konstrukcji - budynek B. 8/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji c.o. i sprężonego powietrza - budynek B. 9/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji wod-kan - budynek B. 10/ Projekt budowlano-wykonawczy wentylacji mechanicznej, odsysania spalin-budynek B. 11/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji elektrycznej - budynek B. 12/ Projekt budowlano-wykonawczy instalacji specjalistycznych - budynek B. 13/ Informacja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 14/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zagospodarowania terenu, budynku A, budynku B, budynku C, kanału zewnętrznego, wiaty nad dystrybutorem, fundamentu pod zbiornik na paliwa, rozbiórek budynków. 15/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych - zewnętrznych: przyłącze wodociągowe, gazowe, cieplne, sieci sanitarne, deszczowe, sprężonego powietrza. 16/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych wewnętrznych: budynek A, budynek B. 17/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Instalacje elektryczne wewnętrzne, zewnętrzne, linie kablowe i oświetlenie zewnętrzne. 18/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych zewnętrznych i wewnętrznych - instalacje specjalistyczne zewnętrzne, kanalizacja teletechniczna radiowa, uliczna sygnalizacja świetlna z organizacją ruchu. Instalacje wewnętrzne - budynek A, B, C. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych należy uwzględnić odpowiednio do zakresu robót. Wykonanie robót nie uwzględnionych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych w celu zrealizowania zamówienia opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca oszacuje i wykona według własnej kalkulacji i koncepcji w uzgodnieniu z Zamawiającym. 5. Dokumentacja pomocnicza: 1/ Przedmiar robót budowlanych - budynek B 2/ Przedmiar robót-instalacje c.o. i sprężonego powietrza - budynek B 3/ Przedmiar robót - wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i odsysania spalin -budynek B 4/ Przedmiar robót instalacji elektrycznej w budynku B. 5/ Przedmiar robót instalacji specjalistycznych w budynku B 6/ Przedmiar robót osłony śmietnika i ogrodzenia indywidualnego. 7/ Przedmiar robót wewnętrznej instalacji wod-kan - budynek B. 8/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji wodnej. 9/ Przedmiar robót zewnętrzny kanał naprawczy z najazdem 10/ Przedmiar robót - ogrodzenie typowe. 11/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji technologicznej. 12/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej. 13/ Przedmiar robót zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej. 14/ Przedmiar robót - wiata nad stanowiskiem dystrybucji paliw. 15/ Przedmiar robót stanowiska dystrybucji paliw. 16/ Przedmiar robót fundament pod zbiornik paliwa. 6. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ Wszystkie wyroby wskazane lub zalecane w projekcie Wykonawca może zastąpić wyrobami zamiennymi pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Na zastosowanie wyrobów zamiennych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. W sytuacji, gdy zmiany generowały będą konieczność wykonania przez nadzór autorski aneksu do projektu, koszt wykonania przedmiotowego aneksu pokrywać będzie wnioskujący zmiany. 2/ Wykonanie nawierzchni posadzki z płytek klinkierowych 25mm (ceramicznych) układanych na mokro metodą wibracyjną w pomieszczeniach budynku B w wyłączeniem pomieszczenia WC, w którym nawierzchnię posadzek należy wykonać zgodnie z projektem. 3/ Wykonawca zapewni prowadzenie robót w sposób umożliwiający prawidłowe funkcjonowanie Komendy Powiatowej, a w szczególności funkcjonowania powiatowego stanowiska kierowania. Czynnik ten należy uwzględnić podczas sporządzania oferty, wyceny prac oraz uzgadniania z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego i planu realizacji budowy. 4/ Wykonawca w terminie do 21 dni od podpisania umowy przedstawi uzgodnione z Zamawiającym szczegółowe założenia techniczno - wykonawcze instalacji specjalistycznych w budynku B. 5/ Wykonawca opracuje w terminie do 7 dni od podpisania umowy i przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji robót stosownie do czasokresu prowadzenia robót budowlanych określonych w SIWZ i umowie. 7. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu budowy. Termin wizji lokalnej należy ustalić z mł. asp. Mirosławem Gruchot tel. 067 258 94 71 wew.13. Opracowania opisujące przedmiot zamówienia dostępne są w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej http://www.strazwalcz.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 95 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Ustala się termin wniesienia wadium lub wpłynięcia na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu do godziny 1200 w dniu 22 maja 2009 roku. 3. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu Nr 60 1020 2847 00001402 0068 2153 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zdeponowanych w formie oryginału w Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu - sekcja ds. finansowych, I piętro, od poniedziałku do piątku w godzinach od 730 do 1530. 4. Wadium przekazane w formie polecenia przelewu uważa się za zapłacone wtedy, gdy wpłynie na rachunek Zamawiającego do godziny 1200 w dniu 22 maja 2009 roku. 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej wadium w formie innej niż gotówka musi być wystawione na wszystkich partnerów. 6. Wadium wniesione w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, które zostały określone w art.46 ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Z treści wniesionego zabezpieczenia jednoznacznie musi wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa wyżej, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. 8. Termin obowiązywania wniesionego zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: a/ konstrukcyjno-budowlanej, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS WARUNKÓW ORAZ SPOSÓB OCENY ICH SPEŁNIANIA. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE. 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: a/ konstrukcyjno-budowlanej, b/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c/ instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 6/ Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. b/ Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 7/ Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 8/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 9/ Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. UWAGA: Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz.661 z późn. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe - spółka akcyjna, spółka z o.o.), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe - spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo - akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związki takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy. 10/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. 11/ Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 12/ Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2008. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego określającego obroty, zysk oraz zobowiązania i należności należy złożyć informację o wysokości dochodu (straty) z pozarolniczej działalności gospodarczej w roku podatkowym - PIT/B oraz uproszczony bilans. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 1 000 000 zł. (słownie jeden milion złotych). W przypadku oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców przystępujących do oferty wspólnej. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2008 rok nie niższym niż 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 13/ Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia dokumentów lub skorygowania błędów w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, chyba że pomimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczności unieważnienia postępowania. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie wymagań na wykonywanie robót budowlanych określonych w ofercie przez Zamawiającego, należy złożyć nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń i dokumentów. 14/ Niespełnienie warunków, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie lub złożenie dokumentów zawierających błędy, z zastrzeżeniem pkt.13 spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 15/ Ponadto Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty: a/ Kosztorysy ofertowe sporządzone w formie szczegółowej z podaniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz narzutów i cen jednostkowych - opracowane zgodnie z podrozdziałem XIX. W przypadku oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólne kosztorysy ofertowe. b/ Ofertę cenową sporządzoną według FORMULARZA - załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają wspólną ofertę cenową. c/ Pełnomocnictwo o którym mowa w podrozdziale IV ust.1 SIWZ - tylko w przypadku oferty wspólnej. d/ Upoważnienie do podpisania oferty, o którym mowa w podrozdziale II ust.5 SIWZ - tylko w przypadku gdy nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 16/ Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.1 - 12 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2) ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazwalcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu
ul.12 Lutego 9 ( siedziba zastępcza)
78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu ul.12 Lutego 9 ( siedziba zastępcza) 78-600 Wałcz sekretariat I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa części zamiennych do sprzętu ochrony osobistej, dróg oddechowych i ciała oraz części zamiennych do suchych skafandrów nurkowych
- Dostawy produktów mleczarskich
- Roboty budowlane polegające na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala powiatowego na cele administracyjne - I piętro skrzydło południowe
- Usługa - wykonanie czynności przygotowawczych zbiorników stałych i urządzeń do dystrybucji paliw do badań WDT
- Wymiana okien i drzwi ewakuacyjnych w hali widowiskowo-sportowej w Szkole Podstawowej nr 5
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW
- "Strzegom, wiatrak prochowy (garbarski) (XIX w.): kontynuacja prac konserwatorskich i restauratorskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.