eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawOpracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządówPowiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Krasnystaw: Opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 127706 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew w ramach projektu pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i dostarczenie 5 systemów jednolitej identyfikacji wizualnej, odrębnie dla każdego z niżej wymienionych samorządów: Powiat Krasnostawski, Gmina Fajsławice, Gmina Łopiennik Górny, Gmina Piski, Gmina Zakrzew. Każdy System Identyfikacji Wizualnej powinien odpowiadać specyfice danego samorządu, którego będzie dotyczył, zachowywać jednolitość i zgodność z całym systemem komunikacji społecznej, charakteryzować się oryginalnością, być łatwo dostrzegalny oraz łatwy w percepcji i zapamiętywaniu. Każdy z 5 odrębnych systemów identyfikacji wizualnej będzie stanowił odrębne zadanie i będzie zawierał następujące elementy: 1. Logo Logo powinno być zbiorem ściśle powiązanych ze sobą elementów graficznych, których zadaniem jest stworzenie unikatowego wizerunku każdego z samorządów i obejmować znak graficzny, logotyp oraz hasło marketingowe. Rozwój graficzny idei znaku, geneza, charakterystyka wszystkich elementów oraz opis ich użycia powinny zostać zawarte w tzw. Księdze znaku opracowanej przez Wykonawcę. Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych będzie zobowiązany do odbycia w każdym samorządzie spotkania konsultacyjnego celem omówienia oczekiwań względem charakteru projektu. Wykonawca przygotuje na rzecz każdego samorządu minimum 2 różne projekty koncepcji graficznej logo wraz z opisem i przedstawi Zamawiającemu do wyboru i akceptacji, przy czym Zamawiający ma prawo do wniesienia uwag i poprawek do wybranego projektu. 2. Księgę znaku. Zawierająca charakterystykę wszystkich elementów systemu identyfikacji wizualnej oraz opis ich użycia w tym opis znaku ze strony technicznej mówiący o jego budowie, wariantach kolorystycznych i kompozycjach, zastosowaniach itp. Księga znaku powinna zawierać w szczególności: - opis logo; - formę podstawową logo; - formę plastyczną logo; - formę czarno-białą logo; - formę monochromatyczną logo; - kompozycje uzupełniające; - kolorystykę formy podstawowej i czarno-białej; - kolorystyką formy plastycznej; - zastosowanie tła; - budowę, proporcje, wielkość minimalną; - pole podstawowe i pole ochronne; - liternictwo; - symbole dekoracyjne; - siatkę modułową; - złe zastosowania. 3. Projekty akcydensów, w tym w szczególności: - papier firmowy - wersja do korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej z uwzględnieniem różnych możliwości jego wykorzystania; - wizytówki - projekt graficzny dla kilku wariantów: ogólna, personalna itp.; - identyfikatory; - koperty - dla formatów DL, C4, C5 i C6; - ulotki - dla formatów DL i A4 składane do DL; - broszura/folder - w formacie np. A5 - powyżej 8 stron; - album; - plakaty - reklamowy oraz promującego dane wydarzenie; - billboardy - reklamowe oraz tzw. witacze przy głównych trasach wjazdowych; - banery - do umieszczenia przy okazji imprez okolicznościowych itp., - roll- up; - loga przestrzenne - jako element reklamy zewnętrznej na obiektach i w ich wnętrzu; - nadruk na płytę - CD lub DVD, które będą zawierać firmowe materiały; - teczka firmowa; - pakiet bannerów internetowych - projekt reklam prasowych - szablon prezentacji PowerPoint - tło pulpitu; - wygląd infokiosków; - stopka e-mail; - ścianka reklamowa. 4. Projekty oznakowania, w tym w szczególności: - tablice informacyjne (małe i duże), tabliczki na drzwi; - oznakowanie budynków. 5. Projekty gadżetów reklamowych, w tym w szczególności: - kubek, filiżanka; - podkładka pod mysz, - długopis, - ołówek, - smycz, - pendrive, - notatniki/kalendarze, - puchary, - aktówki, - breloki, - parasolki. Etapy realizacji: Etap I - spotkania konsultacyjne w każdym z 5 samorządów celem omówienia oczekiwań względem charakteru projektu - od podpisania umowy do 13 maja 2013r. Etap II - przygotowania na rzecz każdego z 5 samorządów i przedstawienie minimum 2 różnych projektów koncepcji graficznej logo wraz z opisem, konsultacje i uzgodnienie ostatecznej wersji koncepcji graficznej logo - od 14 maja do 13 sierpnia 2013 r. przy czym przygotowanie na rzecz każdego z 5 samorządów i przedstawienie minimum 2 różnych projektów koncepcji graficznej logo wraz z opisem powinno nastąpić do 1 lipca 2013 r. oraz każdorazowe wprowadzanie poprawek przez Wykonawcę winno następować w ciągu 1 tygodnia od otrzymania uwag/ stanowiska Zamawiającego. Etap III - opracowanie i dostarczenie do każdego z samorządów kompletnych systemów identyfikacji wizualnej - od 14 sierpnia do 30 września 2013 r. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć odpowiednie licencjonowane oprogramowanie i sprzęt, niezbędny do opracowania Systemów Identyfikacji Wizualnej, zgodnie z wytycznymi zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach zaproponowanej ceny Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ewentualne koszty związane z zakupem czcionek, niezbędnych do opracowania Systemów Identyfikacji Wizualnej. Wykonawca po zakończeniu prac przekaże do siedziby każdego z 5 samorządów ostateczne wersje opracowań będących przedmiotem zamówienia w 3 zestawach, składających się z : - księgi znaku w wersji drukowanej; - księgi znaku w wersji elektronicznej na nośniku CD/DVD (plik należy zapisać w formacie PDF i formie edytowalnej MS Word, pliki czcionek do zainstalowania) - kompletu elementów systemu identyfikacji wizualnej, zapisanych w postaci plików produkcyjnych PDF, CDR, EPS z czcionkami zamienionymi na krzywe oraz w otwartych plikach do edycji, z załączonymi czcionkami. W przypadku gdy dany element wymaga innego zapisu, Wykonawca zapisze go w zaproponowanym przez siebie programie, po wcześniejszym uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca przekaże każdemu z samorządów prezentację mulimedialną Power Point, zapisaną na płycie CD/DVD w 3 egz., przedstawiającą System Identyfikacji Wizualnej w sposób oryginalny, wzbudzający zainteresowanie odbiorców. Prezentacja stanowić będzie materiał promujący System Identyfikacji Wizualnej. Wykonawca przeniesie na każdy z 5 samorządów, na rzecz którego wykona System Identyfikacji Wizualnej, na zasadzie wyłączności, całość autorskich praw majątkowych i praw zależnych do przedmiotu zamówienia bez ograniczeń zakresu, miejsca i czasu, na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili zawarcia umowy, w szczególności zawartych w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował minimum 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia, których zakres obejmował opracowanie systemów identyfikacji wizualnej z czego jedna z nich dotyczyła opracowania systemu identyfikacji wizualnej dla jednostki samorządu terytorialnego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisał powyższego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie - Punkt Obsługi Klienta, pok. Nr 117, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja zarządzania w Powiecie Krasnostawskim oraz Gminach Fajsławice, Łopiennik Górny, Piaski i Zakrzew współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach poddziałania 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.