To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-22
Małomice: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH - część I przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 127736 - 2012; data zamieszczenia: 22.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27326 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małomicki Ośrodek Kultury, ul. Szkolna 1, 67-320 Małomice, woj. lubuskie, tel. 68 3769028, faks 68 3769028.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH - część I przedmiotu zamówienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Cześć I przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: A. ROBOTY REMONTOWO- BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA: 1) Rozbudowie istniejącego budynku szkolnego przy ulicy Szkolnej 1 w Małomicach o zespół wejściowy, pochylnię dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem /podjazd nr 1 i podjazd nr 2/. 1a) Zespół wejściowy obejmuje w szczególności wykonanie: - ław fundamentowych żelbetowych z betonu, - ścian fundamentowych z bloczków betonowych, - wieńców żelbetowych, słupków z cegły klinkierowej i nadproży ceglanych, - żelbetowej płyty zadaszającej, - stolarki okiennej i drzwiowej, - posadzki, - tynków wewnętrznych, - malowania ścian wewnętrznych i sufitów - wymaganych instalacji wewnętrznych - wg załączonej dokumentacji technicznej. 1b) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne wraz z podestem obejmują wykonanie : - podjazdu nr 1 - wejście główne ze schodami /1 stopień/ - podjazdu nr 2 - wejście od strony Klubu Seniora /2 stopnie/, - płyty pochylni, podestu, warstw wierzchnich schodów i podjazdów z płytek gresowych antypoślizgowych, poręczy. 2) Przebudowie istniejącego budynku, obejmującej w szczególności : - wykonanie wzmocnienia istniejącego stropu parteru nad pomieszczeniami 1.6 i 1.5. - wykonanie podciągów /na parterze budynku - pomiędzy pomieszczeniami 1.3 i 1.4., - wykonanie podciągów / w pomieszczeniach 1.12. ,1.10, 1.9, 1,7, 1,5/, 2a) Przebudowie istniejących pomieszczeń na parterze i piętrze budynku, poprzez wykonanie nowych ścianek działowych. W wyniku przebudowy powstaną następujące pomieszczenia - na parterze: sala śpiewu i tańca , sala projekcyjna, sala Klubu Seniora, pomieszczenia techniczne, węzły sanitarne - na piętrze: sala dla młodzieży, sala dla dzieci, sala komputerowa, sala dla dorosłych pomieszczenia biurowe, pomieszczenia techniczne. 3) Wykonanie tynków wewnętrznych i sufitów podwieszanych 4) Wykonanie robót podłogowych i posadzkowych : podłogi z wykładziną obiektową na gruncie, podłoga z płytek gres na gruncie, podłoga z płytek gres na stropie, parkiet, podłogi z deski barlineckiej. 5) Malowanie ścian i sufitów. 6) Wymiana stolarki okiennej (okna oddymiające) ,łącznie z ościeżnicami, wymiana stolarki drzwiowej łącznie z ościeżnicami. 7) Wykonanie instalacji wentylacyjnej - kominy wentylacyjne B. ROBOTY SANITARNE 1) Wymiana instalacji sanitarnej, w zakresie której w szczególności należy wykonać: - wewnętrzną instalację wodociągową, w tym: rozdzielenie wewnętrznej instalacji - na wodociągową do celów socjalno-bytowych i przeciwpożarową, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej; - instalację kanalizacji sanitarnej - instalację centralnego ogrzewania - instalację gazową w tym : wykonanie kotłowni gazowej ( na parterze budynku), 2) Wykonanie przyłącza wodociągowego 3) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej C.ROBOTY ELEKTRYCZNE I WYPOSAŻENIE SALI PROJEKCYJNEJ 1) Elektryczna instalacja wewnętrzna obejmuje : - wybudowanie nowej linii zasilającej - tablice rozdzielcze - instalacja oświetlenia (przewody, puszki , gniazda wtyczkowe) - oprawy oraz osprzęt - instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze 2) Wyposażenie sali projekcyjnej w urządzenia audiowizualne: - ekran elektryczny: o powierzchni projekcyjnej 350/263, format obrazu 4:3, elektryczny sposób rozwijania, z możliwością projekcji 3D, szt. 1 ; - projektor: 3D kontrast dynamiczny150000:1, jasność 1000 lumenów ANSI, rozmiar wyświetlanego obrazu 40 do 300 cali, trybuny kinowe 3 - szt .1; - telewizor : 64 call, full HD, obsługa 3D - szt.1; - kino domowe : aluminiowy panel przedni (szczotkowany), bezpośrednia, cyfrowa transmisja audio z iPod/iPhone v1.4a z 3D, PQLS, iControl, AV app, Dolby Digital, Dolby True HD, Dolby Digital Plus, Dolby Digital EX, Dolby Pro szt.1; - czytnik Ebook: ekran dotykowy 10,2, wbudowana pamięć min 2 GB, moduł WiFi- szt.5; - aparat fotograficzny: rozdzielczość 14,8 megapikseli w tym 14,2 efektywnych megapikseli, stabilizator: stabilizowany obiektyw AF-S DX 18-55VR, zoom optyczny: zależnie od obiektywu, wyświetlacz :ekran TFT3 (7,6 cm) - szt. 1; D.WYPOSAŻENIE 1) Zakup podestu i sceny - 1 2) Zakup foteli kinowych- szt. 36 INFORMACJE DODATKOWE NIEZBĘDNE DO WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dotyczy OBU CZĘŚCI przedmiotu zamówienia : 1) Prace budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, Prawem budowlanym, dokumentacją techniczną sporządzoną przez Pracownię Projektową MM- PROJEKT ul. Aleja Wojska Polskiego 98, 68-200 Żary, pozwoleniem na budowę, wiedzą i sztuką budowlaną i pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. 2) Wykonawca - w zakresie wykonywania danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia -powinien zadbać o to aby obszar prowadzenia robót był ogrodzony oraz wyraźnie oznakowany, a w miejscach szczególnie niebezpiecznych by zostały umieszczone znaki informacyjne o rodzaju zagrożenia oraz aby Wykonawca zastosował środki zabezpieczające przed skutkami zagrożenia. Teren budowy należy zaopatrzyć w tablicę informacyjną wraz ogłoszeniem zawierającym dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3) Wykonawca winien zadbać o należyte składowanie i zabezpieczenie na terenie obiektu materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Wszelki gruz, czy inne odpady powstałe w takcie prac remontowych muszą zostać przez Wykonawcę wywiezione i utylizowane na Jego koszt ( wliczony do ogólnej ceny brutto wykonania przedmiotu zamówienia), zgodnie z wymogi ustawy o odpadach (Dz. U. t.j.z 2010r. Nr 185,poz.1234 z późn.zm.). 5) Użyte do realizacji przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać stosowane atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne zezwalające na stosowanie w budownictwie. 6) W trakcie robót ziemnych- po dokonaniu odkrywki - Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia projektanta o istniejących warunkach gruntowo-wodnych celem skorygowania założeń przyjętych w projekcie. 7) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa o wykonanie zamówienia dla danej CZĘŚCI przedmiotu zamówienia, będzie zobowiązany do ubezpieczenia kontraktu w zakresie wszystkich robót obejmujących dany kontrakt - na okres jego realizacji. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej Projektant użył, w celu precyzyjnego opisania przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, nazw producentów i dystrybutorów, opisom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013- w ramach działania 313,322,323 Odnowa i rozwój wsi..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ROZBUDOWA I RZEBUDOWA WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SZKOLNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA MAŁOMICKI OŚRODEK KULTURY W MAŁOMICACH.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH, C.O. I GAZOWYCH Józef Kubik
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNYCH, C.O. I GAZOWYCH Józef Kubik
- Zakład Instalacji Sanitarnych, C.O. i Gazowych Józef Kubik, ul.Dębowa 9b, 67-300 Szprotawa, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 457000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 994231,85
Oferta z najniższą ceną: 994231,85 / Oferta z najwyższą ceną: 1843928,79
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MAŁOMICE
więcej: przetargi MAŁOMICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.