To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-13
Złotów: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Łączyń
jako dojazdu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Złotów etap II
o długości projektowanej 1,8260 km.
Numer ogłoszenia: 127755 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95383 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Złotów, Al. J.P.Lenne 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2633471, faks 0-67 2632557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednoska organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Łączyń jako dojazdu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Złotów etap II o długości projektowanej 1,8260 km..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania prowadzonego pn: Przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Łączyń jako dojazdu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Złotów etap II , o długości 1,8260 km. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają nw załączniki: 1) Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych 3) Załącznik nr 11 - Przedmiar robót 3. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. 4. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Łączyń jako dojazdu przeciwpożarowego w Nadleśnictwie Złotów. Konstrukcja drogi przewiduje wykonanie niezbędnych robót ziemnych po uprzednim karczowaniu pni: a) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją gruntu b) wykonanie nasypu c) stabilizacja gruntu cementem 2,5 MPa d) ułożenie geowłókniny separacyjnej e) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne 0-63 mm f) wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm z zaklinowaniem kruszywem łamanym 0-4 mm g) ukształtowanie i plantowanie skarp i poboczy h) remont przepustu fi 600 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia (należy podać jakie prace będzie wykonywał podwykonawca), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty druk przygotowany zgodnie załącznikiem nr 7 do SIWZ.( W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy) 6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 8. Prace należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w wyznaczonych miejscach. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem. 12. Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli gwarancji na 36 miesięcy, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 13. Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie) 14. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. 15. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. po wykonaniu przedmiotu umowy i obustronnym podpisaniu protokołu bezusterkowego odbioru końcowego robót. 17. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia ( w tym obsługi geodezyjnej) leży po stronie Wykonawcy Robót. 18. W związku z tym, że wynagrodzenie za przedmiot zamówienia jest wynagrodzeniem kosztorysowym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia księgi obmiarów , która stanowić będzie postawą do sporządzenia kosztorysu powykonawczego i ustalenia rzeczywistego końcowego wynagrodzenia Wykonawcy. 19. Warunki płatności: a. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. b. Strony nie dopuszczają możliwości zmiany cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy. W przypadku wprowadzenia zmian zakresu robót budowlanych, będą one rozliczane według danych (cen jednostkowych) podanych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. c. Wierzytelności, jakie maga powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. d. Rozliczenie wykonanych robót dokonane będzie w oparciu o kosztorys powykonawczy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie rzeczywiście wykonanych prac z uwzględnieniem cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym załączonym do oferty wykonawcy. e. Termin płatności: do 30 dni od daty doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego, wystawionej po bezusterkowym końcowym odbiorze przedmiotu zamówienia. f. Obowiązującą forma wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie kosztorysowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD SPRZĘTOWO-TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI
- ZAKŁAD SPRZĘTOWO TRANSPORTOWY CZESŁAW PAWŁOWSKI, ul. Towarowa 1, 89-500 Tuchola, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 665109,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 553760,07
Oferta z najniższą ceną: 553760,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1076178,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- "ARANŻACJA SKWERÓW I TERENÓW ZIELONYCH NA TERENIE MIASTA ZŁOTÓW"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ NA PRZEBUDOWĘ UL. ZIELNEJ W ZŁOTOWIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI NA PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ - UL. SOSNOWA W ZŁOTOWIE
- "BUDOWA PLACU ZABAW, BOISKA SPORTOWEGO, MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z CHODNIKAMI I OŚWIETLENIEM W REJONIE UL. DWÓR ZŁOTOWSKI W ZŁOTOWIE"
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZŁOTÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Wymiana pokrycia dachowego sali wiejskiej w Buntowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Remont cząstkowy dróg administrowanych przez Gminę Porąbka w roku 2025
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 572 obręb Grotniki Duże od km 0+000 do km 0+760 dł. 760mb."
- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 9 i drogi leśnej na terenie leśnictwa Chłopiny i Smoliny - etap III i V
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Budowa drogi w Łąsku Wielkim przy kościele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.