Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Międzyrzec Podlaski: Opracowanie projektu budowlanego budowy drogi z budową kanalizacji deszczowej w ul. Modrzewiowej w Międzyrzecu Podlaskim
Numer ogłoszenia: 127756 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Międzyrzec Podlaski , ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 372 62 11, faks 83 372 62 28.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego budowy drogi z budową kanalizacji deszczowej w ul. Modrzewiowej w Międzyrzecu Podlaskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlano-wykonawczego polegającego na budowie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego na podbudowie z tłucznia o długości 430,0 m i szerokości ok. 5,0 m oraz budowie kanalizacji deszczowej długości 170,0 m z przykanalikami i wpustami deszczowymi w ul. Modrzewiowej w Międzyrzecu Podlaskim. Cześć opisowa przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 7 do siwz. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania niezbędnych uzgodnień i opinii do projektu budowlanego umożliwiających zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę. Zakres opracowania obejmuje: 1) Projekt Budowlano-wykonawczy branży drogowej spełniający wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - 5 egz. 2) Projekt Budowlano-wykonawczy branży sanitarnej spełniający wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - 5 egz. 3) Projekt stałej organizacji ruchu (zatwierdzony) - 3 egz. 4) Przedmiar robót oddzielnie dla branży drogowej i sanitarnej- 2 egz. 5) Kosztorys inwestorski oddzielnie dla branży drogowej i sanitarnej - 2 egz. 6) Kosztorys ofertowy oddzielnie dla branży drogowej i sanitarnej - 2 egz. 7) Badania geotechniczne - 2 egz. 8) Dodatkowo dokumentacja powinna być zapisana w wersji elektronicznej. a) Opisy techniczne, obliczenia należy zapisać w formacie .doc lub .xls. b) Rysunki w formacie .dwg c) Przedmiar, kosztorysy w formacie .ath.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami/ą/ posiadającymi wymagane prawem uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej i w specjalności sanitarnej - Załącznik nr 3 - wpisaną/ymi do właściwej izby inżynierów budownictwa i załączy/ą oświadczenia, że osoba/y/ posiadają ww. uprawnienia i są członkami właściwej izby inżynierów budownictwa - Załącznik nr 4a i 4b do siwz;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl lub www.ummiedzyrzecpodlaski.e-bip.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. 4 w dniach poniedziałek - piątek w godz. 9:00 - 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Międzyrzec Podlaski ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski pok. 22 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zrównoważony rozwój gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Żabce
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczących przebudowy budynków NST położonych przy ul. Jagiellońskiej 3/Pl. Szczepański 1 oraz przy ul. Jagiellońskiej 5 w podziale na dwie części.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną, zlokalizowanych gmina Gietrzwałd, woj. województwo warmińsko-mazurskie"
- Wykonanie koncepcji z wizualizacją oraz dokumentacją projektową przebudowy holu głównego budynku "A" Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - postępowanie II
- Budowa hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 112 przy ul. Zaułek
- ZP.32.2025 Usługa weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej inwestycji pn. "I KP w Nowym Sączu - budowa siedziby"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.