eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE
Numer ogłoszenia: 127767 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH (APARATURY I URZĄDZEŃ) W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) w 28 zadaniach przez okres 24 miesięcy. 2. Szczegółowe zestawienie wyrobów medycznych objętych zamówieniem opisano w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje szacunkową ilość roboczogodzin dla napraw dla poszczególnych zadań.: Zadanie 1 - 25 h. Zadanie 2 - 5 h. Zadanie 3 - 12 h. Zadanie 4 - 12 h. Zadanie 5 - 15 h. Zadanie 6 - 15 h. Zadanie 7 - 27 h. Zadanie 8 - 21 h. Zadanie 9 - 9 h. Zadanie 10 - 5 h. Zadanie 11 - 5 h. Zadanie 12 - 9 h. Zadanie 13 - 7 h. Zadanie 14 - 9 h. Zadanie 15 - 3 h. Zadanie 16 - 14 h. Zadanie 17 - 18 h. Zadanie 18 - 6 h. Zadanie 19 - 5 h. Zadanie 20 - 8 h. Zadanie 21 - 8 h. Zadanie 22 - 5 h. Zadanie 23 - 5 h. Zadanie 24 - 8 h. Zadanie 25 - 5 h. Zadanie 26 - 5 h. Zadanie 27 - 8 h. Zadanie 28 - 12 h. Ilość szacowana jest ilością orientacyjną, określoną na podstawie dotychczasowych potrzeb. Ww ilości wykazane powyżej mają charakter poglądowy oraz pomocniczy do określenia ceny za 1 roboczogodzinę. W toku realizacji umowy o zamówienia publiczne ilości te mogą ulec zmianie, w granicach przedmiotu umowy. CPV- 50400000-9 (Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych należycie wykonują zamówienia tj. co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż wartość brutto dla każdego zadania w określonym zakresie przedmiotowym w następującej minimalnej wysokości brutto: Zadanie 1 25 000,00 w zakresie serwisu pomp infuzyjnych Zadanie 2 7 000,00 w zakresie serwisu pomp infuzyjnych Zadanie 3 7 000,00 w zakresie serwisu elektrokardiografów Zadanie 4 9 000,00 w zakresie serwisu kardiomonitorów Zadanie 5 8 000,00 w zakresie serwisu kardiomonitorów Zadanie 6 9 000,00 w zakresie serwisu pulsoksymetrów Zadanie 7 50 000,00 w zakresie serwisu urządzeń sterylizacyjnych Zadanie 8 20 000,00 w zakresie serwisu urządzeń anestezjologicznych i neonatologicznych Zadanie 9 5 000,00 w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 10 4 000,00 w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 11 4 000,00 w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 12 6 000,00 w zakresie serwisu respiratorów i aparatów do znieczulania Zadanie 13 2 000,00 w zakresie serwisu stanowisk do pielęgnacji niemowląt Zadanie 14 6 000,00 w zakresie serwisu kardiotokografów Zadanie 15 1 000,00 w zakresie serwisu wanien Zadanie 16 5 000,00 w zakresie serwisu urządzeń rehabilitacyjnych Zadanie 17 3 000,00 w zakresie serwisu urządzeń laboratoryjnych Zadanie 18 4 000,00 w zakresie serwisu aparatów do badania słuchu, audiometrów i tympanometrów Zadanie 19 4 000,00 w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 20 5 000,00 w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii Zadanie 21 6 000,00 w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii Zadanie 22 3 000,00 w zakresie serwisu rejestratorów holter Zadanie 23 2 000,00 w zakresie serwisu rejestratorów holter Zadanie 24 500,00 w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody Zadanie 25 3 000,00 w zakresie serwisu echokardiografów Zadanie 26 2 000,00 w zakresie serwisu ultrasonografów Zadanie 27 19 000,00 w zakresie serwisu urządzeń okulistycznych Zadanie 28 6 000,00 w zakresie serwisu urządzeń histopatologicznych W przypadku jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdego zadania odrębnie poprzez złożenie Załącznika nr 7 do każdego zadania odrębnie. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ofertę do kilku zadań obejmujących ten sam rodzaj urządzeń, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) dla tożsamych przedmiotowo zadań i wspólnych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia pod warunkiem, iż wartość każdego wykazanego zamówienia brutto będzie nie mniejsza niż suma kwot dla tych zadań określona w rozdz. 5 pkt. 1.1 b (rozdział 5 pkt. 1.1 b SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z doświadczeniem co najmniej 1 roku świadczenia usług w zakresie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji i napraw oraz z wykształceniem co najmniej średnim technicznym każda z tych osób (rozdział 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. co najmniej 2 główne zamówienia, przez które należy rozumieć co najmniej 2 należycie wykonane lub wykonywane zamówienia na świadczenie usług serwisowych wyrobów medycznych (aparatury i urządzeń) polegających na wykonaniu przeglądów okresowych w tym konserwacji oraz napraw, każde zrealizowane w wartości nie mniejszej niż wartość brutto dla każdego zadania w określonym zakresie przedmiotowym w następującej minimalnej wysokości brutto: Zadanie 1 25 000,00 - w zakresie serwisu pomp infuzyjnych Zadanie 2 7 000,00 - w zakresie serwisu pomp infuzyjnych Zadanie 3 7 000,00 - w zakresie serwisu elektrokardiografów Zadanie 4 9 000,00 - w zakresie serwisu kardiomonitorów Zadanie 5 8 000,00 - w zakresie serwisu kardiomonitorów Zadanie 6 9 000,00 - w zakresie serwisu pulsoksymetrów Zadanie 7 50 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń sterylizacyjnych Zadanie 8 20 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń anestezjologicznych i neonatologicznych Zadanie 9 5 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 10 4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 11 4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 12 6 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów i aparatów do znieczulania Zadanie 13 2 000,00 - w zakresie serwisu stanowisk do pielęgnacji niemowląt Zadanie 14 6 000,00 - w zakresie serwisu kardiotokografów Zadanie 15 1 000,00 - w zakresie serwisu wanien Zadanie 16 5 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń rehabilitacyjnych Zadanie 17 3 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń laboratoryjnych Zadanie 18 4 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do badania słuchu, audiometrów i tympanometrów Zadanie 19 4 000,00 - w zakresie serwisu respiratorów Zadanie 20 5 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii Zadanie 21 6 000,00 - w zakresie serwisu aparatów do elektrochirurgii Zadanie 22 3 000,00 - w zakresie serwisu rejestratorów holter Zadanie 23 2 000,00 - w zakresie serwisu rejestratorów holter Zadanie 24 500,00 - w zakresie serwisu stacji uzdatniania wody Zadanie 25 3 000,00 - w zakresie serwisu echokardiografów Zadanie 26 2 000,00 - w zakresie serwisu ultrasonografów Zadanie 27 19 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń okulistycznych Zadanie 28 6 000,00 - w zakresie serwisu urządzeń histopatologicznych W przypadku jeśli Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdego zadania odrębnie poprzez złożenie Załącznika nr 7 do każdego zadania odrębnie. - załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku jeśli Wykonawca złoży ofertę do kilku zadań obejmujących ten sam rodzaj urządzeń, Zamawiający dopuszcza złożenie jednego wykazu (załącznik nr 7 do SIWZ) dla tożsamych przedmiotowo zadań i wspólnych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie lub wykonywanie zamówienia pod warunkiem, iż wartość każdego wykazanego zamówienia brutto będzie nie mniejsza niż suma kwot dla tych zadań określona w rozdz. 5 pkt. 1.1 b;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Szczegółowy wykaz składowych wymaganego zestawu przeglądowego (załącznik nr 3 do SIWZ) dla następujących zadań i pozycji: Zadanie nr 7 poz. 1,2 Zadanie nr 8 poz. 3,4,5,6,7 Zadanie nr 9 poz. 1,3 Zadanie nr 10 poz. 1,2,3 Zadanie nr 11 poz. 1,2,3 Zadanie nr 12 poz. 4,5 Zadanie nr 19 poz. 1. 2. Oświadczenie - załącznik nr 9 do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 3 nn. rozdziału. 2. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/30/2014 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. z siedzibą w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony, pod rygorem nieważności, chyba, że w umowie określono inaczej. 2. Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §10 ust. 5 umowy. 3. Zmiana cen jednostkowych będzie dopuszczona w przypadku zmiany /obniżenia lub podwyższenia/ stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia o wyrażoną w złotych różnicę pomiędzy stawką podatku VAT dotychczasową a nową i wówczas zmianie ulegać będzie tylko cena brutto. Zmiana ceny w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksów. Zastosowanie ma §8 ust. 2 umowy. 4. Dopuszcza się inne zmiany treści umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego. 5. Zamawiający dla usług określonych w §1 ust. 3b dla zadania X przewiduje szacunkową ilość roboczogodzin w ilości X h /*zgodnie z zapisem rozdz. 3 pkt 2 SIWZ/ w okresie obowiązywania umowy. Ilości te mają charakter szacunkowy określony na podstawie dotychczasowych potrzeb Zamawiającego i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w granicach przedmiotu umowy w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego w zakresie wykonania usług, o których mowa w §1 ust. 3b. Zmiana ilości roboczogodzin nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dział Zamówień Publicznych lokal nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ELEKTROKARDIOGRAFÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ELEKTROKARDIOGRAFÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOMONITORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE PULSOKSYMETRÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE PULSOKSYMETRÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ STERYLIZACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ STERYLIZACYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ ANESTEZJOLOGICZNYCH I NEONATOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ ANESTEZJOLOGICZNYCH I NEONATOLOGICZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORÓW I APARATÓW DO ZNIECZULANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORÓW I APARATÓW DO ZNIECZULANIA W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE STANOWISKA DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE STANOWISKA DO PIELĘGNACJI NIEMOWLĄT W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE KARDIOTOKOGRAFÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE KARDIOTOKOGRAFÓW W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE WANIEN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE WANIEN W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ LABORATORYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE POMP INFUZYJNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO BADANIA SŁUCHU, AUDIOMETRU I TYMPANOMETRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO BADANIA SŁUCHU, AUDIOMETRU I TYMPANOMETRU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE RESPIRATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE RESPIRATORA W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ I ZAŁĄCZNIKU NR 3 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE APARATÓW DO ELEKTROCHIRURGII W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE REJESTRATORÓW HOLTER W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE STACJI UZDATNIANIA WODY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE STACJI UZDATNIANIA WODY W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ECHOKARDIOGRAFU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ECHOKARDIOGRAFU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE ULTRASONOGRAFU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE ULTRASONOGRAFU W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ OKULISTYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ OKULISTYCZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: USŁUGA SERWISOWA W ZAKRESIE URZĄDZEŃ HISTOPATOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWYCH W ZAKRESIE URZĄDZEŃ HISTOPATOLOGICZNYCH W OKRESIE 24 MIESIĘCY, SZCZEGÓŁOWO OKREŚLONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.