To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Łowicz: Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza
Numer ogłoszenia: 127774 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 30418 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza - Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8309151, faks 46 8309160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją i konfiguracją w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa i usługa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) kodem i nazwą: 30200000-1 Urządzenia komputerowe, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne, polegająca na dostawie sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z jego instalacją i eksploatacyjnym uruchomieniem, dostawie niezbędnego oprogramowania, udzieleniu licencji, instalacji oprogramowania i konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi (funkcja ksero, skanowania i drukarki), opiece serwisowej posprzedażnej ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania oraz modernizacji ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania, a także oznakowaniu dostarczonego ww. sprzętu i urządzeń w ramach projektu numer: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza, zwanego dalej Projektem realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa, Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa na podstawie umowy o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-10-046/13-00. 2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę 92 zestawów komputerowych (sprzętu komputerowego) i 92 urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z niezbędnym oprogramowaniem (88 dla gospodarstw domowych - osoby z grupy 50+, dzieci i młodzież ucząca się z bardzo dobrymi wynikami w nauce, spełniające kryterium dochodowe - Beneficjenci Końcowi Projektu i 4 dla Biblioteki Miejskiej w Łowiczu w ramach działań koordynacyjnych). 3) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 - 2, obejmuje realizację następujących zadań: a) Zadanie I - polegające na dostawie 92 szt. sprzętu komputerowego i 92 szt. urządzeń wielofunkcyjnych (funkcja ksero, skanowania i drukarki) wraz z jego instalacją i eksploatacyjnym uruchomieniem, dostawie niezbędnego oprogramowania, udzieleniu licencji, instalacji oprogramowania i konfiguracji sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi (funkcja ksero, skanowania i drukarki) do wszystkich Beneficjentów Końcowych Projektu i Biblioteki Miejskiej w Łowiczu oraz oznakowaniu dostarczonego ww. sprzętu i urządzeń, z przewidywanym terminem wykonania do dnia 31.05.2015 r., z tym że: - 4 szt. sprzętu komputerowego i 4 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, o których mowa w lit. a, do Biblioteki Miejskiej w Łowiczu, z wymaganym terminem wykonania 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - 88 szt. sprzętu komputerowego i 88 szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, o których mowa w lit. a, do Beneficjentów Końcowych Projektu, z wymaganym terminem wykonania 7 dni od dnia przekazania stosownej informacji przez Zamawiającego zawierającej gotowość przyjęcia dostawy, imiona, nazwiska i adresy Beneficjentów Końcowych Projektu, do dostawy, instalacji, eksploatacyjnego uruchomienia i konfiguracji ww. sprzętu, urządzeń i oprogramowania (Zamawiający przewiduje dostawę ww. sprzętu i urządzeń w minimum 4 partiach), b) Zadanie II - polegające na opiece serwisowej posprzedażnej sprzętu, urządzeń i oprogramowania, o którym mowa w lit. a, z wymaganym terminem wykonania do dnia 31.12.2015 r., c) Zadanie III - polegające na modernizacji sprzętu, urządzeń i oprogramowania, o którym mowa w lit. a, z wymaganym terminem wykonania do dnia 31.12.2015 r. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest wyspecyfikowany w Załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, o których mowa w pkt 1-3 odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, o których mowa w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wymaga się dostarczenia wraz ofertą dokumentów w postaci: a) opisów sprzętu komputerowego dla oferowanego sprzętu, b) deklaracja zgodności CE dla oferowanego sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor), c) dokument poświadczający, że oferowany sprzęt komputerowy (jednostka centralna + monitor) jest produkowany zgodnie z normami Energy Star, d) certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor) (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim, poświadczone za zgodność wydruki ze stron internetowych jednostek certyfikujących), e) opisów urządzeń wielofunkcyjnych dla oferowanych urządzeń, f) deklaracja zgodności CE dla oferowanych urządzeń wielofunkcyjnych , g) dokument poświadczający, że oferowane urządzenia wielofunkcyjne są produkowane zgodnie z normami Energy Star, h) certyfikat ISO 9001 producenta urządzeń wielofunkcyjnych (dopuszcza się dokumenty w języku angielskim, poświadczone za zgodność wydruki ze stron internetowych jednostek certyfikujących). 6) W celu udokumentowania wykonanej dostawy, o której mowa w pkt 1-3, Wykonawca do odbioru przedmiotu dostawy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu wykazu dostarczonego sprzętu komputerowego (jednostka centralna + monitor) i urządzeń wielofunkcyjnych z wyszczególnieniem: nazw, nazw producenta, producenta, numerów seryjnych, kluczy licencyjnych zainstalowanego na nim oprogramowania, wartości brutto, imion i nazwisk Beneficjentów Końcowych Projektu, adresów dostarczenia i instalacji oraz terminów dostarczenia i instalacji. Uwagi do ust. 3 pkt 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1. Licencje na oprogramowanie powinny zapewnić Zamawiającemu możliwość wielokrotnego oddawania w bezpłatne użytkowanie, oddawania w nieodpłatne używanie, wypożyczania lub użyczania sprzętu komputerowego i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z oprogramowaniem, o ile jest to wymagane przez producentów oprogramowania), 2. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej Programy Europejskie zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007- 2013, w sposób trwały (dopuszcza się zastosowanie naklejek drukowanych na foli, która przy próbie oderwania odrywa się fragmentami tzw. naklejka krusząca, nie dopuszcza się naklejek papierowych). Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania dostarczonego sprzętu w następujący sposób: każdy sprzęt komputerowy i każde urządzenie wielofunkcyjne muszą być oznakowane w widocznym miejscu, jednak nie przeszkadzającym w swobodnym użytkowaniu sprzętu i urządzeń. Naklejka nie może być uszkodzona, bądź naklejona w sposób, uniemożliwiający odczytanie treści na niej znajdującej się. Treść i wszelkie oznakowania, które mają znaleźć się na naklejce Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Koszt wyprodukowania naklejek ponosi Wykonawca. Łącznie potrzeba będzie 190 szt. (92 zestawy x 2 naklejki na każdy zestaw + 6 naklejek rezerwowych). Uwaga do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt: POIG.08.03.00-10-046/13 pn. Zapewnienie dostępu do internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu miasta Łowicza. Pogram Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa, Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion. Umowa o dofinansowanie nr POIG.08.03.00-10-046/13-00. Współfinansowanie ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
- ALLTECH - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK, ul. Spółdzielcza, nr 33, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385186,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 350606,58
Oferta z najniższą ceną: 350606,58 / Oferta z najwyższą ceną: 467646,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- ul. Sikorskiego - renowacja kanału sanitarnego DN500 (dz. nr ewid. 2237, obręb Śródmieście, gmina M. Łowicz
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.