eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanokna wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Sanok: na wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku
Numer ogłoszenia: 127812 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: na wykonywanie przeglądów technicznych sprzętu medycznego SP ZOZ w Sanoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu i aparatury medycznej stanowiących wyposażenie SPZOZ w Sanoku 1.1 Przez pojęcie przeglądu rozumieć należy kontrolę stanu technicznego oraz bezpieczeństwa wyrobu medycznego, polegające w szczególności na oględzinach wyrobu, gromadzeniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach wyrobu, sprawdzeniu instalacji i sprawności ich działania. 1.2 Przez pojęcie konserwacji rozumieć należy poprzedzające przegląd czyszczenie elementów aparatury, urządzeń i systemów wyrobu medycznego, wymianę materiałów eksploatacyjnych bądź części zużywalnych (np. filtrów, czujników, uszczelek, elektrod, baterii, głowic, bezpieczników itp.) zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, regulację (przywracanie) wymaganych przez producenta parametrów, jak również aktualizację oprogramowania, jeżeli dotyczy ono danego wyrobu medycznego. 1.3 W ramach przeglądu technicznego Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia poprawności działania sprzętu, przeprowadzenia konserwacji, ewentualnych kalibracji oraz wymiany części zużywalnych z potwierdzeniem wykonania tych czynności wpisem do paszportu technicznego oraz wystawieniem raportu serwisowego. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oznaczenie wg klasyfikacji CPV: CPV- 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego CPV - 50421200-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego, 4. W ramach wykonywania usługi Wykonawca zobowiązuje się między innymi do: 4.1. dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury, wykonywania okresowych konserwacji, czyszczenia elementów aparatury i urządzeń, sporządzania orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, przeprowadzania testów bezpieczeństwa elektrycznego, legalizacji urządzeń - zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN 60601-1 i/lub PN-EN 62353, 4.2. potwierdzenia wykonania przeglądu wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania przeglądu, informacje o stanie technicznym aparatu, (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji, aparat niesprawny, aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania), datę następnego przeglądu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (raporcie serwisowym), gdzie należy umieścić następujące informacje: datę wykonania, imię i nazwisko osoby wykonującej, nazwę aparatu, model, nr seryjny, lokalizację (nazwa oddziału / zakładu), szczegółowy opis wykonanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu materiałów zużywalnych zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji). Kartę Pracy (raport serwisowy) Wykonawca przekazuje do Działu Technicznego SPZOZ w Sanoku, 4.3. wymiany podczas przeglądów okresowych materiałów zużywalnych (uszczelki, kable, przewody, filtry, zestawy serwisowe itp.) zalecanych przez producenta, wykonania niezbędnych regulacji, korekt, kalibracji, przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu. Koszty robocizny i materiałów pokrywa Wykonawca, 4.4. natychmiastowego, pisemnego przekazania przedstawicielowi Zamawiającego (Dział Techniczny) informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do usunięcia. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji, o wyłączeniu urządzenia z użytkowania. Jeżeli urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę kasacji środka trwałego. 5. Informacje dodatkowe: 5.1. Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania. 5.2. Wykonanie testu bezpieczeństwa elektrycznego Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić protokołem, zgodnie z obowiązującymi normami PN-EN, zawierającym nazwę badanego sprzętu, numer seryjny, listę badanych parametrów, nazwę i numer seryjny przyrządu pomiarowego używanego przy testowaniu, numer świadectwa wzorowania i czas jego ważności. 5.3. Jeżeli w ramach czynności serwisowej obowiązuje legalizacja aparatu, bądź jego części, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tejże legalizacji i przedstawienia odpowiednich świadectw. 5.4. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu będącej w jego posiadaniu aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów, w siedzibie Zamawiającego. 5.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądów sprzętu zgodnie z harmonogramem przeglądów ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta i ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679), w czasie ustalonym w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego. 5.6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zleconych mu usług według najlepszej posiadanej wiedzy fachowej, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez producentów urządzeń, dozoru technicznego, zasadami obowiązującymi przy wydawaniu orzeczeń technicznych oraz aktualnym poziomem technologicznym tego rodzaju usług. 5.7. W przypadku urządzeń objętych nadzorem przez Urząd Dozoru Technicznego, Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie urządzenia i obowiązany jest uczestniczyć w rewizji. Zamawiający odpowiednio wcześniej informuje Wykonawcę o terminie i zakresie rewizji. W przypadku niedopuszczenia aparatu do dalszej eksploatacji w wyniku niewłaściwego przygotowania do rewizji, Wykonawca pokrywa koszty związane z ponownym przeprowadzeniem rewizji. 5.8. W przypadku stwierdzenia podczas przeglądu technicznego konieczności wykonania naprawy, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia wykazu części zamiennych wraz z określeniem przewidywanej ilości roboczogodzin niezbędnych do wykonania naprawy i przekazania tych informacji Zamawiającemu. 5.9. Wykonawca zapewnia, że usługa przeglądów technicznych urządzeń medycznych będzie realizowana przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje lub uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zawinione szkody, wyrządzone podczas wykonywania przeglądu technicznego aparatu. 5.10. Wykonawca gwarantuje ciągłość usług przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5.11. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystywania przy realizacji usługi materiałów (części zużywalnych) fabrycznie nowych, oryginalnych i dobrej jakości. W sytuacji, gdyby uzyskanie fabrycznie nowych i/lub oryginalnych materiałów eksploatacyjnych było niemożliwe, Wykonawca może, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego o wskazanych powyżej okolicznościach i uzyskaniu jego zgody, wykorzystać używane (rekondycjonowane) materiały eksploatacyjne. 5.12. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. 5.13. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający-Wykonawca i Wykonawca-Zamawiający ponosi Wykonawca, 5.14. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od wykonywania przeglądu i konserwacji, w przypadku nieprzewidzianej awarii aparatu. 5.15. Koszty transportu są wliczone w koszt przeglądu, 5.16. Czynności obsługowe Wykonawca będzie wykonywał za pomocą narzędzi i środków będących w posiadaniu Wykonawcy, 5.17. Zamawiający wymaga wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego zgodnie z normą PN-EN 62353. (jeśli dotyczy) 6. Zakończenie usługi przeglądu i konserwacji powinno nastąpić w terminie do 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 60.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800- lecia 26, POK. NR 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku ul. 800-lecia 26 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Drager.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Drager Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Mindray.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu aparatu do znieczulania Mindray Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie przeglądu aparatów do znieczulań innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu aparatów do znieczulań innych Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie przeglądów defibrylatorów Innomed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów defibrylatorów Innomed Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonywanie przegląd defibrylatora Lifepak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przegląd defibrylatora Lifepak Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonywanie przegląd defibrylatora Mindray.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przegląd defibrylatora Mindray Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonywanie przegląd defibrylatora Nihon Kohden.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przegląd defibrylatora Nihon Kohden Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wykonywanie przeglądów defibrylatorów ZOLL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów defibrylatorów ZOLL Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Emed.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Emed Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Erbe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Diatermi Chirurgicznej Erbe Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Olympus Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Tyco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Diatermi Chirurgicznej Tyco Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: wykonywanie przeglądu zestawu histeroskopowego Karl Storz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu zestawu histeroskopowego Karl Storz Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wykonywanie przeglądów inkubatora zamkniętego Atom Medical.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów inkubatora zamkniętego Atom Medical Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wykonywanie przeglądów inkubatora otwartego ZTM Bydgoszcz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów inkubatora otwartego ZTM Bydgoszcz Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: wykonywanie przeglądów inkubatora zamkniętego HILL-ROM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów inkubatora zamkniętego HILL-ROM Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: wykonywanie przeglądu kardiomonitora Niccomo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu kardiomonitora Niccomo Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Mindray, Philips , GE, Artema.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Mindray, Philips , GE, Artema Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Nihon, kohen.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów kardiomonitorów Nihon, kohen Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: wykonywanie kalibracji kardiostymulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie kalibracji kardiostymulatorów Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: wykonywanie przeglądów kardiotokografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów kardiotokografu Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: wykonywanie przeglądów laparoskopu Stryker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów laparoskopu Stryker Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: wykonywanie przeglądów Lasera Litho Quanta System.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Lasera Litho Quanta System Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: wykonywanie przeglądów łóżka porodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów łóżka porodowego Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: wykonywanie przeglądów mammografu ItalRay.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów mammografu ItalRay Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: wykonywanie przeglądu Myjki automatycznej Merit 9000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Myjki automatycznej Merit 9000 Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: wykonywanie przeglądu Myjki automatycznej Olympus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Myjki automatycznej Olympus Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: wykonywanie przeglądu z regeneracją narzędzi chirurgicznych Karl Storz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu z regeneracją narzędzi chirurgicznych Karl Storz Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: wykonywanie przeglądu z regeneracją narzędzi chirurgicznych Aesculap Chifa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu z regeneracją narzędzi chirurgicznych Aesculap Chifa Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: wykonywanie przeglądów sprzętu okulistycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów sprzętu okulistycznego Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: wykonywanie przeglądów pompy do kontrapulsacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pompy do kontrapulsacji Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Ascor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Ascor Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Fresenius.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Fresenius Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Braun.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Braun Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Kwapisz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Kwapisz Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Medima.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów pomp infuzyjnych Medima Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów AmbuMatic, CareVent.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów AmbuMatic, CareVent Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratora Belawista.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratora Belawista Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Drager.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Drager Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Bear 750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Bear 750 Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Infrasonic, Event.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Infrasonic, Event Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Servonentilator Maquet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Servonentilator Maquet Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Philips Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratorów Smiths.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratorów Smiths Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: wykonywanie przeglądów Respiratora Monal Teama.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Respiratora Monal Teama Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Promax i EDR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Promax i EDR Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: wykonywanie przeglądów aparatu RTG Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów aparatu RTG Philips Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Ziehm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów aparatu RTG z ramieniem C Ziehm Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: wykonywanie przeglądów spirometrów Koko, Health Care.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów spirometrów Koko, Health Care Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: wykonywanie przeglądów spirometrów Lungtest, MES Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów spirometrów Lungtest, MES Kraków Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: wykonywanie przeglądów stacji uzdatniania wody SUW Medsys 20HP, Hand Prod.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów stacji uzdatniania wody SUW Medsys 20HP, Hand Prod Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: wykonywanie przeglądów aparatów Stat Fax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów aparatów Stat Fax Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: wykonywanie przeglądu Sterylizatora gazowego- głowice pomiarowe MG-7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Sterylizatora gazowego- głowice pomiarowe MG-7 Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 54 NAZWA: wykonywanie przeglądu Sterylizatora gazowego 5XL,3M.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu Sterylizatora gazowego 5XL,3M Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 55 NAZWA: wykonywanie przeglądu sterylizatora parowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądu sterylizatora parowego Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 56 NAZWA: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Aloka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Aloka Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 57 NAZWA: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Philips Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 58 NAZWA: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Siemens.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Siemens Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 59 NAZWA: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Toshiba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów Ultrasonografu Toshiba Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 60 NAZWA: wykonywanie przeglądów wywoływarki mammograficznej RTG Kodak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie przeglądów wywoływarki mammograficznej RTG Kodak Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorze umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.