eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Szczecin: Roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku
Numer ogłoszenia: 127815 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80065 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania Zintegrowanego Systemu Ochrony Budynku (dostawa i instalacja), w budynku stanowiącym siedzibę Zachodniopomorskiego OW NFZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji budowlanej, na którą składają się: 1) projekt wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) kosztorys inwestorski i przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3. Wykonawca musi dodatkowo zamontować 2 przyciski antynapadowe w pomieszczeniach nr 001 i 006a, nieujęte w dokumentacji wymienionej powyżej. 4. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przyszłego terenu budowy, bez obecności przedstawiciela Zamawiającego (możliwość obejrzenia ogólnodostępnych pomieszczeń, np. sala obsługi ubezpieczonych). 6. Roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy, w celu ograniczenia hałasu oraz zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych prac, a także zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich. Prace powodujące duży hałas lub intensywne zapylenie (np. przewierty) wykonywane mogą być po godzinach pracy Zamawiającego (w godzinach 16:00 do 22:00, w środy w godzinach 18:00 do 22:00). Wykonawca będzie zobowiązany do wskazywania Zamawiającemu dni, w których zamierza wykonywać roboty głośne i uciążliwe z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem i uzgadniać godziny ich wykonywania. Budynek dostępny będzie we wszystkie dni tygodnia od godziny 8:00 do 22:00. W przypadku konieczności prac w dni wolne od pracy, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić potrzebę osobie odpowiedzialnej ze strony Zamawiającego za kontakt z wykonawcą. 7. Roboty budowlane do przeprowadzenia w wyznaczonych strefach bezpieczeństwa, będą mogły być wykonywane tylko w obecności pracowników Zamawiającego. 8. Wszystkie roboty będą wykonywane z materiałów budowlanych zapewnionych przez wykonawcę. 9. Do obowiązku wykonawcy należeć będzie demontaż istniejących systemów alarmowych u Zamawiającego (sygnalizacja włamania i napadu SWiN, system telewizji dozorowej STD, system kontroli dostępu SKD, sygnalizacja alarmu pożaru SAP, system napadowy Jablotron zainstalowany w wybranych pomieszczeniach, domofon bezprzewodowy). Zdemontowane elementy ww. systemów (centrale, koncentratory, czujki, kamery, czytniki, przyciski antynapadowe, rejestratory) zostaną przekazane Zamawiającemu jako ich właścicielowi, protokołem przekazania ilościowo-rodzajowym, natomiast elementy instalacji - okablowania (typu kable, listwy PCV, puszki, śruby, zaciski) zostaną zutylizowane przez wykonawcę. 10. Wszystkie roboty muszą być wykonywane przez wykwalifikowanych pracowników, stosownie do rodzaju robót i kierowane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, wymagane prawem budowlanym i przepisami resortowymi. 11. Wykonawca sporządzi Instrukcję użytkowania ZSOB dla obiektu uwzględniającą specyfikę pracy Zamawiającego i zatwierdzoną przez osobę uprawnioną odrębnymi przepisami w tym zakresie. 12. Do zadań Wykonawcy należeć będzie serwisowanie systemu ZSOB, bezpłatne w okresie gwarancji, przy czym przeglądy serwisowe winny odbywać się nie rzadziej niż raz na kwartał, chyba że producent urządzeń zaleca częstsze przeglądy. 13. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji ZSOB, natomiast z zakresu obsługi ZSOB - agentów ochrony siedziby Zamawiającego. 14. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, wykonawca wskaże w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, część zamówienia, którą powierza podwykonawcy. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych. 16. Roboty budowlane objęte zmówieniem powinny być wykonane przy użyciu materiałów i urządzeń lub ich odpowiedników o parametrach równoważnych, spełniających wymogi funkcjonalne i techniczne, wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych, tzn. nie gorszych niż przyjętych w dokumentacji budowlanej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.11.00 - System kontroli dostępu 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROSAP - LTD Eugeniusz Klowan, ul. Tarniny 28, 71-763 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 554622,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 461685,60

  • Oferta z najniższą ceną: 461685,60 / Oferta z najwyższą ceną: 605160,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.